arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۱۱۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

علی کریمی: پشیمانم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی کریمی از اینکه در راه تلاش و فداکاری برای مردم ایران کم گذاشته است، ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش ایرنا، علی کریمی که هفته گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود، امروز (یکشنبه) با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به واکنش های مردم، رسانه ها و دوستانش به کناره گیری اش از فوتبال واکنش نشان داد.

متن پیام کریمی به شرح زیر است:

به نام او که بهترین است

درد و دلی برای سبکتر شدن

کلمات و جملات در ذهنم آنچنان با هم درگیر شده اند که قادر به ارائه احساسات خود نیستم. محبت های بی رنگ و ریای شما خوبان تمام رگ و پی وجودم را به لرزه انداخته.

هموطن، هوادار، طرفدار، هرکه هستی، هرجای این وطن قرار داری، شماها از همه کس به من نزدیک ترید. حتی از خانواده ام، زیرا آنها منتسب به من هستند و شما مرا منتخب خود کرده اید.

دست تک تک شما را می بوسم...

سروران رسانه ای، همبازی هایم، مربیان و دست اندرکاران؛ آنچنان مرا در دریای محبتشان انداخته اند که جز دست و پا زدن عاجزانه و غرق شدن در امواج محبت ها راه دیگری ندارم.

قلبا می گویم یک دنیا پشیمانم که چرا برای این مردم خوب و صمیمی بیشتر از اینها تلاش و فداکاری نکرده ام. از اینکه کم گذاشته ام خیلی خیلی شرمسار و پشیمانم...

این احساسات قلبی و بی رنگ و ریای شما مردمان پاک سرشت پرشکوه ترین بدرقه خداحافظی بود.

دوستدار شما

علی کریمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۶۴
غیر قابل انتشار: ۰
میرسینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
32
321
تو یک مردی! مردی شرافتمند! اگر همه یا اقلا کمی از ما مانند تو بودیم، ملتی شادتر می شدیم، نه ملتی غمگین. جادوی پاهای تو و حتا دستان بزرگت را این مردمان فراموش نخواهند کرد. بسیاری از ما آرزو داشتند حرکات دستانمات مانند توبود تو که ماننده ای در زیبایی حرکات پاهایت شاید هرگز نیاید. مرد شریف!
برديا اميني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
337
94
چند نكته اساسي در اين ماجراي خدا حافظي وجود دارد. ابتدا عرض كنم كه اين خداحافظي چيزي شبيه گريه كردن است از آن منظر كه نويسنده خودش را بسيار بالاتر از آن چيزي كه هست تصور ميكند. علي كريمي بازي كن خوبي بود ولي اين " جادوگر " بودن واقعا برازنده او بود؟ ايشان در هر تيمي بود باند بازي راه انداخت. هميشه تيم هايي را كه حضور داشت دچار نوعي اغتشاش و اعتصاب ميكرد آنهم بر عليه سر مربي ! لگد زدنها به كلمن آب هم نمونه اش بود. در دوره اي كوتاه بسيار خوب باازي كرد ولي بيشتر اوقات حرف از قهر و خداحافظي زد. مدتها بود كريمي در زمين فقط راه ميرفت و بازيكنان ديگر جورش را ميكشيدند. حالا كه خودش را تمام شده ميبيند از راه تحبيب قلوب برآمده و دست به نامه نگاريهاي بيهوده ميزند. اگر ميخواهي بروي يك خدا حافظي ساده خرجش است. چند باره و چند باره نوشتن نشان از ضعف دارد برادر. ميلياردها پول اين مملكت را شما و امثال شما بر باد داده ايد و با آن ژست ميگيريد و ياد غزه افتاده ايد. خدا نگهدارتان باشد ولي بيش از اين با شعور مردم بازي نكنيد.
پاسخ ها
کامیاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
همه نکته منفی و مثبت دارن همین آقا روزی آبروی ما تو آسیا و شاید اروپا بود شاید اگه پختگی الانو داشت خیلی بهتر میشد ماجرای لگد زدن به کلمن دقیقا بدلیل ضعفی بود که اون میدید و آخرشم یقه تیمو گرفت حضور چندصد ساله علی دایی در خط حمله که الاوه بر پر کردن این پست بابازی ضعیف و مانع رو شدن استعداد در خط حمله میشد نوع قرار های مالیشم میبینید که تیمارو قشنگ غارت می کنه من عذر خواهی علی کریمیو قبول می کنم و به این مسئله ایمان دارم که صد بار اگر توبه شکستی بازآ ما برای مملکتی آباد و پیشرفته احتیاج به احساسات ملی و قوی داریم
سام
|
FRANCE
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
36
215
مرد بود مرد
پاسخ ها
ایمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
جوگیر نشو جو گیر نشو...
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
56
172
تختی زمانه بودی که درحال کمک به مردم در قاب عکس جای گرفتی نه بخاطر عکس کیسه کمک دست گرفته باشی
عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
29
173
عزيز مايي
نظرات بینندگان