arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۳

پلیس راه: ترافیک در راه های ارتباطی مازندران سنگین است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  فرمانده پلیس راه مازندران ترافیک در راه های ارتباطی هراز، کندوان و سوادکوه را سنگین اعلام کرد و گفت: وضغیت جوی این محورها مطلوب است.

جعفر محمد نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از امروز محور کندوان از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج دو طرفه شده است.

وی وضعیت کنونی ترافیک در محورهای هراز، سواد کوه را سنگین توصیف کرد و از رانندگان خواست از شتابزدگی و سبقت های غیر مجاز در جاده ها خودداری کنند.

محمد نژاد از رانندگان تقاضا کرد با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از راه های استان عبور کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی به به مسافران و گردشگران توصیه کرد در صورت خواب آلودگی از ادامه رانندگی خودداری و مدتی را به استراحت بپردازند تا با آرامش خاطر به مقصد خود برسند.

رییس پلیس راه مازندران وضعیت شرایط جوی در برخی از مناطق کوهستانی نظیر ولی آباد در مرزن آباد، کدوک در فیروزکوه و نیز ساری به کیاسر را مه آلود اعلام کرد و از رانندگان خواست آهسته رانندگی کنند.

وی از حضور نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس 115 و راهداری قدردانی کرد و گفت: نیروهای امدادی با استقرار در راه های استان در صدد هستند سفری امن را برای مسافران فراهم کنند.

تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با شماره 2182934 با پیش شماره 011 آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه های استان به طور شبانه روزی است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد.
نظرات بینندگان