arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۳

پنج کشته و 40 مجروح در تصادفات سمنان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس راه استان سمنان اعلام کرد: در 18 فقره سانحه فوتی و جرحی در محورهای مواصلاتی این استان از روز دوشنبه تاکنون، پنج تن جان باخته و 40 نفر دیگر مجروح شدند.
 
سرهنگ علیرضا رضوی خبیر به ایرنا گفت: از روز دوشنبه تاکنون پنج فقره سانحه فوتی و 13 فقره سانحه جرحی در محورهای این استان رخ داده است.
 
وی ادامه داد: از 18 فقره سانحه رانندگی فوتی و جرحی در راه استان سمنان در چند روز 11 فقره از نوع واژگونی بود.
 
وی گفت: مهمترین دلایل واژگونی و سوانح رانندگی چند روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان سمنان، بی توجهی راننده به جلو، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.
 
رضوی خبیر تاکید کرد: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی هموطنان همزمان با تعطیلات عید فطر، بیشتر سوانح رانندگی چند روز گذشته در محور اصلی استان سمنان و در مسیر عبور هموطنان از محور تهران - مشهد رخ داده است.
 
رییس پلیس راه استان سمنان تخطی از سرعت مطمئنه را یکی از دلایل اصلی سوانح رانندگی از روز دوشنبه تاکنون عنوان کرد که نیازمند توجه رانندگان است.
 
توقف وسیله نقلیه در صورت خستگی راننده برای استراحت، رعایت سرعت مطمئنه، بستن کمربند ایمنی، اجتناب رانندگان از خوردن و آشامیدن و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی و ... از توصیه های مهم پلیس راه به رانندگان عبوری از محورهای استان سمنان است.
نظرات بینندگان