arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۳

3 کشته بر اثر تصادف در لرستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راه لرستان گفت: بر اثر سانحه تصادف طی 48 ساعت گذشته در لرستان متاسفاته دو کودک و یک مرد جان خود را از دست دادند.
 
سیدمحمود حسینی امروز در گفت‎وگو با فارس اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته بر اثر سانحه تصادف در محورهای استان لرستان سه نفر جان خود را از دست داده‎اند.
 
وی عنوان داشت: این تصادفات بر اثر تخطی از سرعت غیر مجاز اتفاق افتاده است که در محورهای خرم‎آباد به پل زال، خرم‎آباد به الشتر و بروجرد به اراک بوده است.
 
این مسئول ادامه داد: این تصادفات با سه خودرو سواری و واژگونی آنها رخ داده است که متاسفانه دو کودک و یک مرد در این حادثه جان خود را از دست داده‎اند.
 
حسینی متذکر شد: در سه ماه گذشته امسال تصادفات تا 14 درصد کاهش پیدا کرده است و ما نیز به دنبال این هستیم، این آمار را به حداقل برسانیم.
 
رئیس پلیس راه لرستان گفت: یکی از برنامه‎های ما برای آغاز سفرهای تابستانی به استان لرستان تسهیل کردن این سفرها برای میهمانان است و در این راستا همه تلاش خود را به کار می‎گیریم.
 
وی بیان داشت: 10 درصد از کشته‌شدگان در سال گذشته راکبان موتورسیکلت و 13 درصد عابران پیاده بوده‎اند.
 
رئیس پلیس راه لرستان تصریح کرد: در تصادفات سال گذشته نشان داده شده است که  58 درصد از مجروحان بر سر صحنه تصادف، 12 درصد در حین انتقال فوت می‎کنند، این در حالی است که 29 درصد این افرد متاسفانه در بیمارستان‎ها فوت می‎کنند.
 
این مسئول اضافه کرد: بیشتر تصادفاتی که رخ می‎دهند، بر اثر تخطی از سرعت مجاز است و در این راستا ما باید فرهنگ‎سازی کنیم و در این خصوص رسانه‎ها می‎توانند ما را یاری کنند.
نظرات بینندگان