arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

طالب‌لو: برای حضور در استقلال با قلعه‌نویی صحبت کردم/گل قاضی صددرصد خطا بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


دروازه بان راه آهن می گوید در حال حاضر از کار با عابدزاده لذت می برد و برای تمرینات تیمش لحظه شماری می کند.

وحید طالب لو پس از شکست دو بر یک تیمش برابر استقلال درباره گل نخستی که دریافت کرد و نسبت به آن به داور معترض بود، گفت: من با محمد قاضی وقتی روی هوا بودیم برخوردی داشتم که صددرصد خطا بود و این گل صحیح نبود. البته می دانم که این کار قاضی از عمد نبود.

او درباره بازی اظهار کرد: ما تلاش خودمان را کردیم و می خواستیم در همان 15 دقیقه ابتدایی به گل برسیم و به این خواسته هم رسیدیم اما استقلال تیم بزرگی است که تمریناتش را زودتر آغاز کرده بود و آنها توانستند بر بازی مسلط شوند اما در مجموع پتانسیل تیم ما بیشتر از این است و امیدوارم در ادامه مسابقات زیباتر بازی کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

دروازه بان راه آهن در پاسخ به این سوال که آیا درست است که کادرفنی تیمش به بازیکنان نقطه گلزنی استقلال را گفته بود، بیان کرد: بله، این حرف صحیح است اما برخی بازیکنان استقلال توانایی ‌هایی دارند که می توانند تاثیر گذار باشند. به هرحال این اتفاق رخ داد و ما شکست خوردیم اما من بسیار خوشحالم و که کنار آدم‌های بزرگی کار می‌کنم و لحظه‌شماری می کنم در تمرینات راه‌آهن حاضر شوم. متاسفانه وضعیت فعلی باشگاه کمی روی تمرکز بازیکنان تاثیر گذاشته بود و کمی در بازی ما موثر بود. امیدوارم هرچه سریعتر به ما کمک شود تا بتوانیم در باقی دیدارها با مشکل کمتری به میدان برویم.

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در ابتدای فصل در استقلال، گفت: صحبت‌هایی برای حضور من در استقلال انجام شد و شخصا با امیر قلعه ‌نویی صحبت کردم اما قسمت نبود. به هر حال هر چه خیر است، اتفاق بیافتد. الان هم با تمام وجود در راه‌آهن کار می‌ کنم و آرامش هم در تیم حکمفرماست. الان زیر نظر عابدزاده فعالیت و از تجربه او استفاده می‌کنم و هر روز لحظه شماری می کنم که به تمرین بروم. افتخار شاگردی عابدزاده را دارم. من در یک برهه در کنار ناصر حجازی فعالیت می‌کردم و الان خیلی دقتم را بیشتر می ‌کنم که از عابدزاده هم استفاده کنم. ان شاءالله خدا به همه سلامتی بدهد و روح حجازی هم شاد باشد.

طالبلو در پاسخ به این سوال که چه زمانی به استقلال خواهد پیوست، گفت:‌ هم اکنون به راه‌آهن فکر می‌کنم و به مسئله‌ای دیگر توجه ندارم.

نظرات بینندگان