arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

توقف پرسپوليس در نخستين‌گام مقابل نفت

تيم فوتبال پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ چهاردهم مقابل نفت تهران متوقف شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تيم فوتبال پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ چهاردهم مقابل نفت تهران متوقف شد.

 تيم فوتبال پرسپوليس در نخستين بازي خود در فصل جديد از ساعت 19:40 در ورزشگاه آزادي ميزبان نفت تهران بود که اين ديدار در پايان با تساوي يک – يک به پايان رسيد.

نيمه اول

نيمه نخست را پرسپوليس بهتر آغاز کرد و در دقيقه 10 با ضربه آزاد تماشايي پيام صادقيان به گل اول رسيد.

بازي در نيمه نخست بيشتر در ميانه هاي ميدان دنبال مي شد. پرسپوليس بيشتر از حريف توپ و ميدان را در اختيار داشت اما با ترکيب جديد هجومي خود نمي توانست موقعيت خطرناکي روي دروازه نفت ايجاد کند. پاس هاي عمقي صادقيان به مهاجمان اين تيم به ويژه رضا نوروزي نمي رسيد و مشخص بود او و ديگر مهاجمان تيم يعني عباس زاده و رضا و هادي نوروزي با هم هماهنگ نيستند.

در دقيقه 25 غفلت مدافعان پرسپوليس پشت محوطه جريمه باعث شد غلامرضا رضايي به راحتي شوتزني کند و سوشا مکاني هم در مهار اين توپ ناموفق بود تا گل تساوي براي تيم ميهمان به ثمر برسد.

دقيقه 40 حرکت خوب صادقيان پس از جا گذاشتن يک نفر باعث شد توپ به عباس زاده برسد که شوت فني او به تير دروازه خورد تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود.

نيمه دوم

در آغاز نيمه دوم سوت هاي داور در جريان بازي باعث اعتراض هاي متعدد هواداران پرسپوليس و به ويژه دايي شد که بارها به داور چهارم اعتراض کرد.

دقيقه 53 پرسپوليس صاحب يک ضربه آزاد شد که پاس زميني و تمرين شده پيام صادقيان پشت دفاع نفت به رضا نوروزي رسيد اما شوت اين بازيکن به تور کناري دروازه برخورد کرد.

در دقيقه 70 پاس عمقي زيباي صادقيان بار ديگر نوروزي را در موقعيت تک به تک قرار داد اما ضربه فني او با اختلاف کمي از بالاي دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه 80 سانتر صادقيان از روي ضربه ايستگاهي روي تير دو به خان زاده رسيد که ضربه رو به عقب او در حالي که روي سر عباس زاده نشسته بود با اختلاف کمي به اوت رفت تا اين توپ هم وارد دروازه نشود.

نظرات بینندگان