arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

دایی :این دیکتاتوری است که مربیان درباره داوران حرف نزنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با انتقاد از اطلاعیه فدراسیون فوتبال مبنی بر صحبت نکردن مربیان در مورد عملکرد داوران گفت:ˈاین دیکتاتوری است که مربیان این باره حرف نزنند. اگر ما در مورد عملکرد داوران صحبت نکنیم، آیا داوری فوتبال ایران بهتر می شود؟ ˈ

به گزارش ایرنا، علی دایی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگاران درگذشت ناصر احمدپور و حسین معدنی را به جامعه ورزش تسلیت گفت و افزود : رقابت های جام جهانی مدرسه بزرگی در بخش داوری بود که می توان درس های زیادی از آن گرفت.

دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در هفته اول لیگ چهاردهم با تساوی یک بریک به پایان رسید.

وی به دیدارتیم های ملی فوتبال ایران وآر‍ژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی اشاره کردوگفت: هنوز اعتراض ها به داور صربستانی را از یاد نبرده ایم، شکایت تا خود فیفا هم رسید.اما هم اکنون در فدراسیون فوتبال قانونی وضع شده است که آقایان به آن اعتقاد ندارند.

دایی با بیان اینکه با یک بام و دو هوا نمی توان کارها را پیش برد، تصریح کرد: قانونی وضع شده است که مربیان نمی توانند از حق خود در برابر اشتباهات داوری دفاع کنند به همین علت مجبور هستم قضاوت را به مردم، کارشناسان و رسانه ها واگذار کنم.

وی خواستار برگزاری کلاس های توجیهی قوی تر برای داوران فوتبال با حضور مدرسان بزرگ جهان شد تا سطح داوری های لیگ برتر کاهش یابد تا تیم ها به دلیل اشتباهات داوری دچار ضرر و زیان نشوند.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه با صبحت نکردن داوری ها بهتر نمی شود،گفت:بدون شک گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد اما امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به قانونی که وضع کرده اند، پایبند باشند.

وی در مورد دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران افزود : معتقدم شروع بدی در آغاز رقابت ها نداشتیم ، نیمه اول بازی متعادلی را ازهر دو تیم شاهد بودیم اما درنیمه دوم از نظر درصد مالکیت و خلق موقعیت های خطرناک از حریف برتر بودیم.

دایی با بیان اینکه تساوی مقابل تیم جوان و قدرتمند نفت که سال گذشته جواز حضور در آسیا را گرفته، برای کادر فنی پرسپولیس رضایت بخش است، گفت : بعد از سه ماه تعطیلی از عملکرد بازیکنان راضی هستم و امیدوارم بتوانند عملکرد مطلوبی را در ادامه رقابت ها کسب کنند.

وی در خصوص گل تیم نفت تهران اظهار داشت : به بازیکنان گوشزدهای لازم را داده بودم که فرصت شوتزنی به مهاجمان نفت ندهند . متاسفانه نفتی ها یکی از دو موقعیت خود را به گل تبدیل کردند.

دایی ادامه داد : در صحنه گل بدشانسی گربیان پرسپولیس را گرفت به طوریکه توپ بعد از برخورد به دیرک دروازه با سر سوشا مکانی اصابت کرد و وارد دروازه شد.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد : فیلم دیدار برابر نفت را در روزهای آتی مورد بازبینی قرار خواهیم داد تا در تمرینات نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.
نظرات بینندگان