arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

انفجار شدید در برج مسکونی 15 طبقه قیطریه تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت : انفجار شدید بامداد روز شنبه در پارکینگ برج مسکونی 15 طبقه واقع در محله قیطریه بلوار کاوه رخ داد.


سید جلال ملکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این انفجار که در پارکینگ این برج مسکونی بوقوع پیوست موجب تخریب کامل چهار انباری این مجتمع شد.

وی با اشاره به اینکه دود غلیظ ناشی از انفجار شدید این مجتمع مسکونی را فراگرفته بود، اظهار کرد: با تلاش ماموران آتش نشانی پایتخت 100 نفر از ساکنان این مجتمع که در وضعیت ناامنی گرفتار بودند به سلامت به محل امن منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: یکی از ساکنان این مجموعه که به دلیل نامعلومی در محوطه پارکینگ حضور داشت دچار سوختگی شدید شده بود که به مرکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: دو نفر از ساکنان این مجتمع نیز از طریق آسانسور قصد فرار از آتش و نجات جان خود را داشتند که در داخل آن محبوس شده بودند که هر دو نفر با با تلاش ماموران نجات یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بابیان اینکه اتش سوزی کاملا مهار شده به شهروندان توصیه کرد در صورت بروز حریق به هیج وجه از آسانسور برای فرار از آتش استفاده نکنند.

ملکی بیان کرد: ساعت 3:36 دقیقه امروز این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و آتش نشانان دو ایستگاه با تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند تا خدمات لازم را به حادثه دیدگان ارائه کنند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان