arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۷۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

کابینه نتانیاهو: هیچ توافقی را با حماس منعقد نمی کنیم/شبکه ی 10 اسرائیل: اوباما خون حماس را مباح اعلام کرد

شبکه دو تلویزیون اسرائیل اعلام کرد مذاکرات در قاهره بین حماس و دولت مصر برگزار خواهد شد و اسرائیل جزو مذاکره کنندگان نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شبکه دو تلویزیون اسرائیل اعلام کرد مذاکرات در قاهره بین حماس و دولت مصر برگزار خواهد شد و اسرائیل جزو مذاکره کنندگان نخواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، باوجود اعلام آغاز مذاکرات در قاهره، اسرائیل حاضر به اعزام هیچ هیاتی برای گفتگو در مورد آتش بس نشده است.

براساس گزارش شبکه دو اسرائیل، کابینه اسرائیل تصمیم گرفته است که هیچ توافقی را با حماس منعقد نکند.

اوباما خون حماس را مباح اعلام کرد

المیادین نیز به نقل از کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در خصوص سخنان اخیر رییس جمهوری آمریکا گفت اوباما خون حماس را مباح اعلام کرد و به اسراییل برای هر اقدام چراغ سبز نشان داد.

اسارت نظامی صهیونیست مربوط به گردانهای مقاومت است

عزت الرشق یکی از رهبران حماس در گفتگوی تلفنی با شبکه العربیه گفت: اینکه حماس متهم به نقض آتش بس شده دروغ بزرگی است که در ادامه ظلم به ملت فلسطین قابل تفسیر است. آمریکا همیشه بدون هیچ گونه تحقیق در مورد حوادث سریعا حماس و فلسطینیان را محکوم می کند. ما حقایق را با میانجی ها در قطر و ترکیه در میان گذاشتیم و اعلام کردیم که رژیم صهیونیستی آتش بس را نقض کرده و مقاومت فلسطین در موضع دفاع از ملت فلسطین بوده است. دو روز پیش شنیدیم که آمریکا کمکهای نظامی به اسراییل ارایه کرده است. در واقع اسراییل با سلاح های آمریکا ملت و کودکان ما را به خاک و خون می کشد.

الرشق در مورد به اسارت گرفته شدن نظامی صهیونیست گفت: این مساله مربوط به گردانهای مقاومت است و تا این لحظه تایید نشده است. اما اگر این اتفاق هم رخ داده باشد رژیم صهیونیستی آن را بهانه ای برای کشتار ملت فلسطین قرار داده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
51
20
کارما به جایی رسیده که .... هم فتوامیدهند جرئت
داره با ما روبرو شه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
3
5
آقای اوبا ما جواب این همه خون به ناحق ریخته شده را در غزه چگونه خواهید داد . با بمب های شما کوره های آدم سوزی در غزه به پا شده ، ناتا نیا هوی بدتر از هیتلر هزاران زن و کودک را در کوره های آدم سوزی زنده زنده در مقابل چشم شما میسوزاند و باز هم به او بمب و موشک هدیه میدهی جواب خدا بماند که در وقت معین داده خواهد شد . جواب ملت آمریکا را چگونه میدهید که پول مالیات آنها را تقدیم صهیونیست های بدتر از هیتلتر میکنید . چرا خود را منفور و جهنمی کردید. امروز شریک جرم و همکار صهیونیست های بدتر از نازیها شدید .
نظرات بینندگان