arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۱۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

رئیس جمهور امروز به چهار محال و بختیاری می رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چهارمحال و بختیاری امروز میزبان ششمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، دیدار مردمی در ورزشگاه  انقلاب شهرکرد ، نشست تخصصی با برگزیدگان علمی، فرهنگی و دانشگاهی ، دیدار با روحانیان ، خانواده شهدا و ایثارگران وصنعتگران و حضور در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری ازبرنامه های سفر دو روزه رئیس جمهور  به  این استان اعلام شده است .   

دراین سفر قرار است وزرای  اطلاعات ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بهداشت ، جهاد کشاورزی ، صنعت ،معدن و تجارت ،  نیرو ، راه و شهرسازی ، کشور ، تعاون ، رفاه ،کار و امور اجتماعی و روسای سازمان میراث فرهنگی ، محیط زیست و بنیاد شهید و امور ایثارگران  و مدیر عامل صندوق توسعه پول و اعتبار و معاون پارلمانی رئیس جمهور،  معاون حقوقی رئیس جمهور، رئیس دفتر امورزنان و خانواده ریاست جمهوری ، مشاور رئیس جمهور در امور اقلیتهای مذهبی  ودبیر شورای هماهنگی مناطق ازاد تجاری آقای روحانی  را همراهی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری  در جمع خبرنگاران گفت : روشن شدن  تکلیف طرح های نیمه تمام  مهمترین اولویت سفر هیات دولت به  استان است.

اقای سلیمانی  افزود: اعتبارمورد نیاز برای طرح های استان 140 میلیارد تومان پیش بینی شده است . این در حالیست که اعتبار تخصیصی پارسال 36 میلیارد تومان بود.

وی گفت: با وجود جذب بیش از 120 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی  این وجوه پاسخگوی نیاز طرح های استانی نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود : این سفر هیچ  مصوبه ای ندارد و  بررسی طرح هایی که در سال های 93 و 94 با تخصیص 100 درصد به اتمام می رسد در اولویت اجراست .

سلیمانی اعتبار مورد نیاز طرح های پیشنهادی استان به هیئت دولت برای بررسی و رایزنی با بخش خصوصی را 200 تا 300 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طرح های فولاد چهارمحال و بختیاری ؛ راه آهن اصفهان- بروجن- خوزستان ، جاده های بین استانی چهار  محال و بختیاری به خوزستان ، پالایشگاه استان ، پتروشیمی لردگان و بروجن مهمترین طرح های پیشنهادی استان برای بررسی در جلسات تخصصی سفر هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری است .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
0
0
بلايشكاه و بتروشيمي بايد كنا دريا باشد نه در مناطق سرسبز كشور كه اب استان اصفهان را قطع و كره اند
نظرات بینندگان