arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

حاشیه های ششمین سفر دولت؛ ما چشم به تدبیر و امیدت داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سفر روز چهارشنبه رییس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری و سخنرانی ایشان در جمع هزاران نفر از مردم این استان در شهرکرد با حاشیه هایی خواندنی همراه شد.


 پیش از سخنرانی، مجری برنامه از رییس جمهوری بخاطر انتخاب استاندار بومی برای چهارمحال و بختیاری تشکر کرد که این سخن با استقبال شرکت کنندگان در مراسم همراه شد.

** پیش از سخنرانی رییس جمهوری بسیاری از مردم حاضر در ورزشگاه در حال نوشتن نامه برای روحانی بودند و یک نفر با کاور زرد رنگ در بین جمعیت، نامه های مردم را جمع آوری می کرد.

** تعدادی از عشایر استان چهارمحال و بختیاری با پوشش های متنوع محلی در میان جمعیت استقبال کنندگان حضور داشتند که زیبایی لباس های الوان آنها چشم هر بینندهای را به خود جذب می کرد.

** بسیاری از شرکت کنندگان، پرچم کشور ایران و عکس هایی از رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری را در داست داشتند که به هنگام سخنرانی روحانی با تکان دادن پرچم ها احساس خود را نسبت به سخنان رییس جمهوری بروز می دادند.

** پیش از سخنرانی رییس جمهوری ، مجری برنامه رباعی زیرا را در وصف دولت روحانی خواند:

ما چشم به تدبیر و امیدت داریم

دل بر نفس صبح سپیدت داریم

ماییم و هزاران قفل بنشته به دل

چشم امید به امید کلیدت داریم

** بسیاری از ورزشکاران چهارمحال و بختیاری با حمل پلاکارد هایی، مقدم رییس جمهوری را به این استان گرامی داشتند که البته از این نوع بنرها با حجم کمتر با عنوان برخی صنوف و تشکل های دیگر هم به چشم می خورد.

** رییس جمهور با یادآوری این که سخنرانی تبلیغاتی اش را برای انتخابات ریاست جمهوری از چهارمحال و بختیاری به عنوان بام ایران آغاز کرد گفت :این بار نیز می خواهم از بام ایران با مردم سخن بگویم. این سخن رییس جمهوری تشویق شدید مستقبلین را به همراه داشت.

** حل مشکلات آب چهارمحال و بختیاری از مهمترین مطالبات شرکت کنندگان در این مراسم بود که تعدادی از آنها در قالب پلاکاردهایی چاپی و دست نویس آن را در دیدار عمومی با روحانی بیان کردند.

** رییس جمهور در بخشی از سخنان خود در خصوص پروژه احداث راه آهن شهرکرد - خوزستان گفت: برای این پروژه باید تونل های زیادی حفر شود البته این تونل ها با تونلی های انتقال آب که مردم به حفر آن انتقاد دارند متفاوت است.

این سخنان رییس جمهور خنده را بر لبان شرکت کنندگان نشاند.

** از اقدامات قابل توجه مسوولان برگزاری این مراسم ؛ سرعت عمل آنها در جمع آوری داربست های فلزی ورودی ها بود. پیش از مراسم برای ایجاد نظم در ورود جمعیت با داربست راهروهایی ایجاد کرده بود که پس از پایان سخنرانی اثری از آنها نبود اما با این حال ازدحام زیادی برای خروج مردم از ورزشگاه وجود داشت و جمعیت به کندی از ورزشگاه خارج شدند.

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران صبح روز چهارشنبه در ششمین سفر استانی خود همراه با هیات دولت به منظور دیدار با مردم و برگزاری نشست های تصمیم ساز برای چهارمحال وبختیاری وارد شهرکرد مرکز این استان شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسوولان محلی قرار گرفت.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان