arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران معرفی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صبح امروز با حضور محمدهادی حیدرزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و جمعی از مسئولین این اداره کل محمدحسین بازگیر به عنوان معاون مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران معرفی شد و از تلاش های حمید راحتی در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در این مراسم اظهار داشت متعددترین و مهمترین صنایع کشور در این شهر واقع گردیده و از طرفی بارگذاری جمعیتی در شهر تهران نیز در سطح انبوهی وجود دارد و به همین جهت حساسیت های زیست محیطی در پایتخت کشور در سطح بالایی بوده و مدیریت این شهر در استان تهران اهمیت بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از جایگاه خاصی در بین ادارات حفاظت محیط زیست کشور برخوردار است افزود: شهر تهران هم از منظر حوزه جغرافیایی و هم از منظر حوزه سیاسی, اقتصادی, اجتماعی و زیست محیطی در کشور مهم است و به لحاظ حجم کاری و تراکم جمعیتی با بعضی از استانهای کشور برابری دارد .

حیدرزاده همچنین گفت: به لحاظ گستردگی فعالیت ها, نیروی انسانی موجود در سیستم مدیریت اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران به میزان لازم و مکفی نبوده و جوابگوی مأموریت ذاتی نیست و یکی از اولویت های اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران تقویت هر چه بهتر نیروی انسانی این اداره به لحاظ کیفی و کمی است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش های همکاران و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران و تجارب ارزنده و مدیریتی رئیس جدید این اداره بتوان گام های موثری در جهت پیشبرد اهداف اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران برداشت.

گفتنی است محمدحسین بازگیر پیش از این مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان بوده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان