arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

پیام ظریف به ویژه برنامه «بچه‌های غزه ، بچه‌های ایران»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به ویژه برنامه «بچه‌های غزه ، بچه‌های ایران» تصریح کرد: رسم کودک‌کشی تنها از سفاکان پلیدی برمی‌آید که به هیچ یک از موازین انسانی وقعی نمی‌نهند و جواب فریادها و خشم بچه‌ها را از لوله‌های تفنگ و توپ و تانک می‌دهند.

در این پیام آمده است: فقط یک بار باید از دریچه چشمان معصوم بچه ها در سراسر جهان از هر نژاد ، قوم، مذهب و ملیت، با هر زبان و رنگی به فلسطین و غزه خونین بنگریم. هیچ کودکی نمی تواند حتی لحظه ای ، شاهد ضجه و گریه نوزادان، کودکان و بچه های معصومی باشد که گناهی به جز فلسطینی بودن ندارند و به همین جرم در کنار پدران و مادران خود به خون می غلطند و زخم زجرآور جراحت و بار سنگین آوارگی را به دوش کوچک خود می کشند.

مردان و زنان در سراسر عالم به چشم خود بارها و بارها مظلومیت بچه های غزه را دیدند که با چشمانی بهت زده ، انسانیت و بشریت را با نگاه های خیره خود به استمداد می طلبیدند و ملتمسانه برای رهایی از شیطان صفتان دیوسرشت و کودک کش، طلب یاری می نمودند.

رسم کودک کشی تنها از سفاکان پلیدی بر می آید که به هیچ یک از موازین انسانی وقعی نمی نهند و جواب فریادها و خشم بچه ها را از لوله های تفنگ وتوپ و تانک می دهند. گنبد پوشالین بر سر خود می گسترند و از زمین و هوا سقف خانه های آنان را ویران و چتر چادر کودکان غزه را به آتش می کشند و در تجاوز خود به مامن بچه ها در بیمارستان و مدرسه و مهدکودک هم رحم نمی کنند.

تصاویر خشم و انزجار و غریو فریاد کودکان و نوجوانان سراسر جهان، نهیبی است که بر سر تجاوزگران صهیونیست فرود آمده و همراه با آه جانسوز بچه های غزه دودمان تجاوزگران را بر باد خواهد داد.

این روزها، کودکان و خردسالان ایرانی با آموزه هایی برگرفته از فرهنگ دینی و ملی خود،بغض فروخورده ای از یزیدیان صهیونیست در صحنه غزه در گلو دارند و همدوش مادران و پدران مهربان خویش،با همه وجود فریاد انزجار و تنفر خود از صهیونیستهای کودک کش و همچنین ندای همبستگی و دوستی و مهربانی با هم شاگردیهای خود در غزه سر می دهند.

ابتکار زیبا و ارزشمند رسانه ملی در همراهی با کودکان مهربان ایرانی در همبستگی با کودکان مظلوم فلسطینی در برنامه «بچه های ایران، بچه های غزه» را ارج می نهم و امیدوارم این فریادهای کودکانه و معصومانه وجدان خفته حامیان غاصبان صهیونیستی را بیدار نماید و همه ملتها را به سوی مهربانی و یاری به مردم فلسطین به خصوص بچه های غزه سوق دهد و دیگر هرگز دل هیچ کودک فلسطینی از غرش توپ و تانک دژخیمان صهیونیست نلرزد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان