arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
کریمی اصفهانی:

درباره مفاسد دولت قبل مدارکی وجود دارد/سخنان روحانی در این‌باره مقتدرانه بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار گفت: در زمینه فسادهایی که در دولت گذشته رخ داد، مدارکی در دست دولت هست که اگر بخواهد، می‌تواند از آنها بهره ببرد و در این راستا دستگاه قضایی باید تمام سعی خود را به کار ببندد که اتفاقی مثل دولت گذشته رخ ندهد.

احمد کریمی اصفهانی با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور درباره فساد گسترده سال‌های اخیر، اظهار کرد: خطاهای دولت نهم و دهم به قدری زیاد بوده که اگر کسی بخواهد مدرکی را در این رابطه پیدا کند، غیرممکن است چیزی به دست نیاورد و صحبت‌هایی که رئیس‌جمهور مطرح می‌کند به همین دلیل است؛ چراکه اسناد و مدارک زیادی در این راستا وجود دارد.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور باید به این امر توجه کند که افراد خائنی که فسادها و این نوع کارها را انجام داده‌اند، هنوز دستشان از خیلی از مراکز و سازمان‌های کشور کوتاه نشده است و این دولت باید به‌گونه‌ای مراقب باشد که در پایان دولت یازدهم هم همان حرفی که در مورد دولت‌های نهم و دهم مطرح می‌شود، وجود نداشته باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا، سخنان رئیس‌جمهور درباره فساد سال‌های گذشته را مقتدرانه توصیف کرد و افزود: من معتقد هستم که آقای روحانی برای اینگونه مسائل باید دستوراتی ابلاغ کند که مشکلات گذشته رخ ندهد. من از صحبت‌های آقای روحانی که اخیراً در استان چهارمحال و بختیاری مطرح کردند، تشکر می‌کنم که خیلی مقتدرانه مسائلی را که مدنظر رهبری بود بیان کردند.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: مفهوم سخن رئیس‌جمهور این بود که اگر ما در راستای مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و خیلی از مسائل دیگر مقاومت کنیم دشمن هرگز به خود اجازه توطئه در کشور را نمی‌دهد و ما با مقاومت حتی می‌توانیم در مقابل مسائل اخلاقی و جنگ نرمی که دشمن برای ما در نظر گرفته بایستیم. با مقاومت ما، حتماً دشمن در تمامی حوزه‌ها مأیوس می‌شود.

وی در پایان به نقش قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: فساد سه هزار میلیاردی یک اختلاس بود و مسأله تأمین اجتماعی نیز یک اختلاس دیگر که این‌ها برای یک دولت بسیار سنگین است. شاید اگر از قبل به آن مسائل رسیدگی می‌شد دیگر این اتفاقات رخ نمی‌داد. قوه قضائیه حتی نباید از کوچک‌ترین خطاها بگذرد تا بتوانیم جلوی اینگونه اتفاقات و مشکلات را بگیریم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
1
3
ما كه نااميد شديم به پرونده بهزيستي سيستان وبلوچستان رسيدگي نشد و افراد خاطي سر كارند متاسفيم...
نظرات بینندگان