arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
سردار نقدی:

انقلاب نکردیم که طاغوت برود و طاغوتچه‌ها بیایند/مردم حق دارند بدانند پورسانت‌های سنگین نفتی را چه کسی از آن خود کرده/دادگاه مفاسد اقتصادی باید علنی باشد

عده‌ای به خاطر سهم اندکی که در انقلاب داشته‌اند، فداکاری‌های عظیم ملت را نادیده می‌گیرند و هر تصرفی را در بیت‌المال روا داشته‌اند. ه مردم حق دارند بدانند چه کسی و با چه پولی لات‌ها و ولگردها را اجیر کرد تا روز قدس سال 88 به خیابان بیایند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خواست عمومی این است که رسیدگی به مفاسد اقتصادی در دادگاه علنی مطرح شود.

به گزارش «انتخاب»، سردار نقدی در نشستی با اشاره به از خود گذشتگی‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: حجم عظیمی از فداکاری‌هایی که شما جمع حاضر، امروز یکی از نمادهای آن هستید، برای این نبود که شاه برود و شازده بیاید. این ملت فداکار، خون داده تا اسلام حاکم شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این خیل عظیم شهدا و جانبازان و خون دل‌های خانواده‌های معظم آنان برای آن نبود که طاغوت برود و طاغوتچه‌ها بیایند. مردم به دنبال تحقق عدالت بودند و هستند و تحمل تمام سختی‌های انقلاب برای آن است که ظلم و تبعیض‌ها محو شود و عدل حاکم شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ادامه داد: عده‌ای به خاطر سهم اندکی که در انقلاب داشته‌اند، فداکاری‌های عظیم ملت را نادیده می‌گیرند و خود را صاحب انقلاب می‌دانند و به خود اجازه می‌دهند هر تحریفی که می‌خواهند در فرهنگ و مرام انقلاب ایجاد کنند و هر تصرفی را در بیت‌المال روا داشته‌اند. انتظار هم این است که دستگاه‌های نظام جلوی این تصرفات ظالمانه ایستاده و حق مطلب را ادا کنند.

به نوشته ی تسنیم، وی تصریح کرد: امروز قوه قضاییه در آزمونی سخت و سرنوشت‌ساز قرار گرفته است و مردم انتظار دارند برخورد با غاصبان بیت المال و متعدیان به اعتبار جمهوری اسلامی قاطع، بدون ملاحظه اسم و رسم‌ها و شفاف باشد.

سردار نقدی تأکید کرد: اگر از چنین افرادی پرونده ای با چنین ابعاد گسترده ای مطرح شود که هم مفاسد و فحشای اخلاقی، و هم مفاسد جاسوسی و براندازی و هم مفاسد اقتصادی در آن مطرح باشد، غیر علنی بودن جلسات رسیدگی به مفاسد اخلاقی برای جلوگیری از اشاعه فحشا در جامعه برابر قانون اساسی درست است. همچنین غیر علنی بودن دادگاه رسیدگی به مفاسد براندازی و جاسوسی نیز به جهت حفظ اسرار نظام و برملا نشدن روش های ضد جاسوسی سربازان گمنام امام زمان منطقی است و همه می پذیرند؛ اما خواست عمومی این است که رسیدگی به مفاسد اقتصادی چنین پرونده ای، در دادگاه علنی مطرح شود.

وی با اشاره به نقش وجود این مفاسد در ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه خاطرنشان کرد: مردم حق دارند بدانند چگونه افرادی با تجاوز به اموال عمومی نارضایتی تولید می‌کنند و چگونه خودشان بر موج این نارضایتی خود ساخته سوار می‌شوند و با فریب مردم مجدداً آنها را می‌دوشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود بیان کرد: مردم حق دارند بدانند پورسانت‌های سنگین نفتی را چه کسی به قیمت خدشه‌دار کردن اعتبار کشور از آن خود کرده است. همچنین حق دارند بدانند هزینه سنگین اداره برخی نشریات و روزنامه‌ها که هر روز همه با هم تیتر یکسان می‌زنند و اتفاقاً این تیتر یکسان، همان تیتر شب گذشته بی بی سی و دیگر رسانه‌های معاند علیه نظام است چطور تأمین می‌شود. حق مردم است اطلاع داشته باشند هزینه این به اصطلاح مطبوعات از کجا می‌آید.

وی گفت: مردم حق دارند بدانند چک پول های بی اندازه ای که در سال 88 به اراذل و اوباش داده شد تا 8 ماه تهران را به آشوب بکشند و به مقدسات مردم توهین کنند و اموال عمومی را تخریب کنند از کجا آمده.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج همچنین اظهار داشت: مردم حق دارند بدانند چه کسی و با چه پولی لات‌ها و ولگردها را اجیر کرد تا روز قدس سال 88 به خیابان بیایند و در مقابل راهپیمایی عظیم مردم تهران در این روز با وقاحت تمام روزه‌خواری کنند و شعار "نه غزه نه لبنان" سر دهند، تا اعتبار جهانی ملت آزادیخواه ایران را خدشه‌دار کنند.

وی افزود: مردم حق دارند نقش جاسوسخانه انگلیس در آن حوادث تلخ را بدانند. رژیم منحوس پادشاهی انگلستان هنوز در حسرت پایان دوره سیاه استعماری است و آرزو می‌کند که به جای نوکرانی مثل رضاخان، خان جدیدی پیدا کند و بر مردم ایران حاکم کند و با تفرقه‌افکنی و پراکندن مردم ایران از محور اسلام و وحدت، آرزوی بازگشت به دوران سیاه استعمار را دارد، که این آرزو را به گور خواهد برد.

سردار نقدی تأکید کرد: اگر جلسات دادگاه در رسیدگی به جنبه‌های منکراتی و فساد اخلاقی پرونده‌ها و مفاسد جاسوسی و امنیتی نمی‌تواند علنی باشد، پس لااقل رسیدگی به مفاسد اقتصادی در جلسات علنی رسیدگی شود تا مردم دوست و دشمن خود را بهتر بشناسند و دلسوزان دروغین مردم رسوا شوند.
نظرات بینندگان