arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

برگزاری تشییع پیکر جان باختگان سانحه هوایی در طبس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم تشییع پیکر 15 نفر از جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - طبس، صبح امروز از محل میدان امام رضا(ع) طبس به سمت آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) انجام ‌شد.

در این مراسم نماینده دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران مهندس نجار، استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بیرجند و طبس، رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان شهرستان و توابع طبس حضور داشتند.

تمامی مردم شهرستان طبس، شهرهای حومه و روستاها در این تشییع جنازه حضور دارند و شعارهای لااله الا الله محمد رسول الله و عزا عزا است امروز، مهدی صاحب زمان صاحب عزا است امروز سر می‌دهند.

جمعیت بسیار زیاد حضور دارند و در خیابان اصلی و میدان جایی نیست و مردم با حضور در کوچه‌ها خود را با این مراسم همراه کردند.

طبس در سوگ عزا

در این بین حضور خانواده‌هایی با چشم‌های اشک‌بار و برسر زنان بسیار جالب توجه بود و صدای پدری که فرزند جوانش را از دست داده بود که می‌گفت از داغت کمرم را شکست و بر سر می‌زد و همه مردم می‌سوختند و طبس در سوگ عزا فرو رفته و در هر کوچه و خیابانی مردم با نصب بنر، پلاکارد و تراکت ابراز تسلیت نمودند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان