arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

سومین شرکت خودروسازی کشور راه‌اندازی می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری سمنان گفت: انتظار می‌رود خودروسازی فردا که به زودی در استان سمنان با هدف تولید خودروهای سواری راه‌اندازی خواهد شد به سومین شرکت بزرگ خودروساز کشور تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، مجتبی رضایی در بازدید از کارخانه خودروسازی فردا واقع در شهرک صنعتی سمنان اظهار کرد: مسئولان استان سمنان هرگونه حمایت لازم را برای توسعه شرکت و آغاز هرچه سریع‌تر تولید در این سایت انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: انتظار داریم این خودروسازی به تمام معنا به یک خودروساز قوی با حداقل ظرفیت تولید سالانه 100 هزار دستگاه تبدیل شود و هرچه سریع‌تر خط رنگ و پرس شاپ در آن راه‌اندازی شود.

رضایی ضمن ابراز رضایت از توان تخصصی و مدیریتی تیم حاضر در این کارخانه خودروسازی، سمنان را یکی از استان‌های برتر کشور در صنعت قطعه‌ سازی ارزیابی و تصریح کرد: استانداری سمنان برای تامین منابع مورد نیاز ایجاد خط رنگ و مجموعه پرس شاپ حداکثر مساعدت و پیگیری را انجام خواهد داد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری سمنان با بیان اینکه توسعه ساخت داخل و استفاده از ظرفیت های قطعه‌سازی در استان سمنان بایستی در برنامه خودروسازی فردا قرار گیرد، تاکید کرد: خودکفایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قطعه‌سازی در استان سمنان که یکی از استان‌های پیشرو در این صنعت محسوب می‌شود باید جزو برنامه‌های خودروسازی فردا قرار گیرد.

وی در این بازدید بر استفاده از زیرساخت‌های صنعتی استان سمنان، بهره گیری حداکثری از توان کارشناسی و تخصصی نیروی انسانی بومی و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه این کارخانه جدید خودروسازی به عنوان سومین خودروساز بزرگ کشور در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
3
اول این یکیارو درست کنین بعد
نظرات بینندگان