arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

استقلال بازهم دقیقه 90 برد!

دیدار استقلال و سایپا با برتری سه بر دو آبی پوشان به پایان رسید. گل های این دیدار را ابراهیم شکوری در دقیقه 5 و حامد شیری در دقیقه 48 برای سایپا و جاسم کرار در دقیقه 33 و امید ابراهیمی در دقیقه 63 و 90+1 برای استقلال به ثمر رساندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار استقلال و سایپا با برتری سه بر دو شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیدار استقلال و سایپا با برتری سه بر دو آبی پوشان به پایان رسید. گل های این دیدار را ابراهیم شکوری در دقیقه 5 و حامد شیری در دقیقه 48 برای سایپا و جاسم کرار در دقیقه 33 و امید ابراهیمی در دقیقه 63 و 90+1 برای استقلال به ثمر رساندند.

گزارش نیمه نخست:

در ابتدای این نیمه، استقلالی ها نشان دادند که برنامه جدی ای برای گلزنی دارند و اگر خوش شانس بودند ضربه خسرو حیدری در همان دقیقه نخست بازی به گل تبدیل می شد. استقلال در این دیدار تغییراتی را در آرایش و نفران خودش داشت که به شکل تهاجمی این تیم کمک می کرد. از جمله این تغییرات، چرخش مداوم خسرو حیدری در نقاط مختلف زمین بود.

با اینحال اشتباه عجیب یعقوب کریمی در دقیقه پنجم فرصت گلزنی خوبی به شکوری داد که ضربه این بازیکن را در شرایط تک به تک، فروزان گرفت اما این پایان کار نبود و تنها چند ثانیه بعد بود که همین بازیکن با شوت زیبایش از پشت محوطه جریمه، گل نخست این دیدار را برای سایپا به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار، در حالی که استقلالی ها تلاش می کردند به گل برسند، عمق دفاع این تیم بازهم مثل بازی های گذشته آسیب پذیر نشان داد و کاوه رضایی با فرار در قلب دفاع استقلال می توانست در دقیقه 12 گل دوم سایپا را هم بزند اما ضربه او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در دقیقه 15 این دیدار روی ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی کریمی، مگویان می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه او به آرامی از کنار دروازه سایپا راهی اوت شد.

بهترین فرصت استقلال را در این نیمه شهباز زاده در دقیقه 29 از دست داد. وی در مصافی تک به تک با دروازه بان سایپا، توپ را به اوت زد تا حساب کار همچنان به سود سایپا باقی بماند.

در ادامه این دیدار بازهم این استقلالی ها بودند که بر بازی مسلط بودند و در دقیقه 33 روی اوت دستی ای که فخرالدینی پرتاب کرد، توپ به کرار رسید تا این بازیکن عراقی با یک برگردان زیبا، کار را به تساوی بکشاند.

پس از گل تساوی بخش این دیدار، بازی به سمت تعادل پیش رفت تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

گزارش نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم درحالی که بازی هنوز شکل خودش را پیدا نکرده بود، خطای بچه گانه مگویان روی مهاجم سایپا یک ضربه پنالتی برای نارنجی پوشان داشت که این ضربه را حامد شیری به راحتی در دقیقه 48 به گل تبدیل کرد.

در ادامه این دیدار شاگردان قلعه نویی فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما دفاع چند لایه سایپا مانع از گلزنی آنها می شد تا اینکه در دقیقه 63، امید ابراهیمی با یک ضربه ایستگاهی، به زیبایی دروازه سایپا را باز کرد تا حساب کار دو بر دو مساوی شود. پس از گل دوم استقلال، این تیم به حملات پر دامنه اش روی دروازه سایپا ادامه داد و مهاجمان این تیم چندین و چند فرصت مناسب را برای گلزنی از دست دادند تا اینکه در دقیقه 90+1 ارسال یک کرنر بر روی دروازه سایپا با ضربه سر دیدنی ابراهیمی همراه شد و این بازیکن دومین گل خودش و سومین گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا استقلالی ها همچون دیدار با استقلال خوزستان در آخرین لحظات کسب سه امتیاز را جشن بگیرند.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، هرایر مگویان، هاشم بیگ‌زاده، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، کرار جاسم، محمد قاضی، سجاد شهباززاده (علیرضا رمضانی 54- پژمان نوری 90+3) و آرش برهانی (آندرانیک تیموریان 45).

ترکیب سایپا: حامد فلاح زاده، سجاد مشکل پور، حامد شیری، وحید محمدزاده، علی علیزاده، ابراهیم شکوری، مسعود ابراهیم زاده، بابک حاتمی، ابراهیم صادقی (حکیم نصاری 78)، علی زینالی (میلاد میدواوودی 90) و کاوه رضایی (مهدی سیدصالحی 84).

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان