arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

امید ابراهیمی یک تنه استقلال را به 3 امتیاز رساند/ مصاف مربیان پرسپولیسی برنده نداشت

در ديگر بازي همزمان در اصفهان تيم ذوب آهن ميزبان راه آهن بود كه در نهايت مصاف دو مربي پرسپوليس يعني يحيي گل محمدي و حميد استيلي با تساوي 2-2 به پايان رسيد. در اين مسابقه محسن مسلمان (دقيقه 33) و هادي محمدي (دقيقه 96) براي ذوب آهن و رامين رضائيان (دقيقه 27) و امين منوچهري (دقيقه 41) براي راه آهن گلزني كردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بعد از يك شكست بحث برانگيز در اصفهان شاگردان امير قلعه نويي در ورزشگاه آزادي و مقابل ديدگان هوادارانشان به مصاف سايپا رفتند. بازي راس ساعت 19:15 با سوت يدالله جهانبازي آغاز شد. در دقايق ابتدايي آبي پوشان مي خواستند از شرايط ميزباني خود استفاده كنند و روي دروازه سايپا حملاتي را ترتيب دادند اما هيچكدام ثمري نداشت.

به گزارش انتخاب قلعه نويي تغييراتي را در تاكتيك تيمش ايجاد كرده بود كه از جمله آن چرخش دائمي خسرو حيدري در نقاط مختلف زمين بود. در حالي كه بازي متعادل دنبال مي شد يعقوب كريمي روي يك اشتباه توپ را به شكوري داد اما او در موقعيت تك به تك با دروازه بان نتوانست دروازه استقلال را باز كند. تنها چند لحظه بعد همين بازيكن با يك شليك مهار نشدني از پشت محوطه جريمه محسن فروزان را تسليم خود كرد تا سايپا با يك گل پيش بيفتد. بعد از اين گل استقلالي ها براي جبران نتيجه تمام تلاش خود را به كار گرفتند. از طرفي حركات سريع كاوه رضايي در ضد حملات براي مدافعان آبي پوش دردسرساز شده بود. بهترين موقعيت استقلال در دقيقه 29 بازي به دست آمد كه سجاد شهباززاده با بي دقتي توپ را به بيرون زد. شاگردان قلعه نويي نبض بازي را دست گرفته بودند و سرانجام در دقيقه 33 كار را به تساوي كشاندند. ميلاد فخرالديني با يك پرتاب اوت دستي توپ را به جاسم كرار رساند و اين بازيكن عراقي با يك حركت آكروباتيك به زيبايي توپ را وارد دروازه كرد تا ورزشگاه غرق در شادي شود. در نهايت چهل و پنج دقيقه نخست اين مسابقه با همين نتيجه به پايان رسيد.

با شروع نيمه دوم آندرانيك تيموريان كه پيش از اين روي نيمكت بود و در صحنه هايي به بازيكنان دستور فني مي داد، جانشين آرش برهاني در زمين شد. هر چند اين تعويض قابل پيش بيني بود چرا كه در نيمه نخست امير قلعه نويي بارها نسبت به عملكرد برهاني معترض شد. تنها چند دقيقه از نيمه دوم اين مسابقه گذشته بود كه سايپا با خطاي آندو صاحب يك ضربه پنالتي شد. در اين زمان مهدي شيري پشت توپ ايستاد و با شوت محكم دروازه استقلال را فرو ريخت تا تيم مجيد جلالي باز هم از حريف خود پيش بيفتد. در ادامه استقلالي ها چيزي براي از دست دادن نداشتند و سراپا حمله شدند. دقيقه 64 تماشاگران حاضر در ورزشگاه باز هم شاهد يك سوپر گل ديگر بودند. استقلالي ها از فاصله نسبتا دور صاحب يك ضربه ايستگاهي شدند و اين بار اميد ابراهيمي پشت توپ قرار گرفت و با يك شوت ديدني طاق دروازه سايپا را هدف گرفت تا بازي 2-2 مساوي شود. بعد از اين گل روحيه آبي پوشان بالا رفته بود اما در مقابل بازيكنان سايپا هم راه ها را براي گل سوم استقلال بسته بودند. در حالي كه اين ديدار با همين نتيجه رو به پايان بود، در دقيقه 91 باز هم اميد ابراهيمي روي يك ارسال و در شلوغي محوطه جريمه سايپا گل سوم را به ثمر رساند تا تيمش را صاحب 3 امتياز شيرين كند و يك شبه به قهرمان هواداران تبديل شود. بدين ترتيب استقلال 9 امتيازي شد و پشت سر سپاهان و فولاد در رده سوم قرار گرفت. سايپا هم با همان 3 امتياز جايگاه يازدهم را از آن خود كرد.

در ديگر بازي همزمان در اصفهان تيم ذوب آهن ميزبان راه آهن بود كه در نهايت مصاف دو مربي پرسپوليس يعني يحيي گل محمدي و حميد استيلي با تساوي 2-2 به پايان رسيد. در اين مسابقه محسن مسلمان (دقيقه 33) و هادي محمدي (دقيقه 96) براي ذوب آهن و رامين رضائيان (دقيقه 27) و امين منوچهري (دقيقه 41) براي راه آهن گلزني كردند.

نتايج ديگر بازي هاي هفته چهارم ليگ برتر به شرح زير است:

صباي قم 2 - نفت مسجد سليمان 0

فولاد 1 - استقلال خوزستان0

منبع: خبرآنلاین
برچسب ها: ضربه ، امتیاز ، هوادارن ، میزبان
نظرات بینندگان