arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

واکنش دانشگاه پیام نور به اظهارات نادران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد:‌ طی 9 ماه گذشته هیچ فرد اخراج شده به خاطر مسائل فرهنگی و سیاسی به دانشگاه پیام نور بازنگشته است.
 
دکتر ابوالفضل فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اظهارات امروز الیاس‌نادران در جلسه استیضاح وزیر علوم مبنی بر اینکه 13 نفر از افراد اخراجی که مشکل اخلاقی داشتند به دانشگاه پیام نور برگشتند، گفت: استیضاح حق مجلس است، توضیح خواستن و همچنین نظارت بر حسن اجرای قوانین نیز حق نمایندگان است اما از نمایندگان انتظار می‌رود حرمت افراد را در اظهارات خود رعایت کنند.
 
وی با انتقاد و ابراز تاسف از این اظهارات گفت: حدود نیم میلیون دانشجوی خانم دانشگاه پیام نور در این اظهارات مورد ظلم قرار گرفتند. آقای نادران را بنده به عنوان انسانی مومن و شریف می‌شناسم که بر اساس اطلاعات غلط این اظهارات را بیان کردند بنابراین شایسته است هرچه سریعتر جهت جبران و اصلاح این اظهارات خود اقدام کنند.
 
وی ضمن پیگیری قانونی این موضوعات تاکید کرد: تمامی نهادهای فرهنگی دانشگاه‌های کشور اذعان دارند که دانشجویان پیام نور از جمله مومن ترین و سالم ترین اقشار جامعه هستند و سیاست‌های بومی گزینی و تحصیل در جوار خانواده کمک کرده جریان سالم فرهنگی رو ز به روز در این دانشگاه افزایش یابد.
نظرات بینندگان