arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۱ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

فاز اول دهکده گردشگری سبلان افتتاح شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت و با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده فاز اول دهکده گردشگری سبلان نیر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس، این دهکده گردشگری که عصر امروز به بهره‌برداری رسید شامل آبگرم و برخی امکانات تفریحی است که در زمینی به مساحت 5.5 هکتار و با 7.5 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی اجرایی شده است.

شهرستان نیر که از آب‌های گرم معدنی متنوع برخوردار است یکی از ظرفیت‌های خوب توسعه گردشگری و حضور میلیونی گردشگران است که با داشتن مجموعه‌های عظیم و فاخری همچون دهکده گردشگری سبلان از توان بالایی در جذب گردشگر برخوردار است.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده اظهار کرد: دولت تدبیر و امید اولویت اصلی را در اجرای پروژه‌های بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنعت و خدمات به جذب سرمایه‌گذاران واقعی قرار داده است.

شهین‌دخت مولاوردی تصریح کرد: این شهرستان که از توان بسیار بالایی در بخش گردشگر برخوردار است طرح خوبی را ویژه بانوان در قالب دهکده گردشگری سبلان اجرا کرده که در جهت احیای ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان و صنعت توریسم به شمار می‌رود که می‌تواند گردشگری این شهرستان را احیا کند.

وی هدف و تلاش دولت را در خروج از رکود کاهش تورم و رشد مثبت اقتصادی تحقق یافتنی با تکیه بر بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: ‌لازمه موفقیت دولت در این جهت‌گیری مناسب استفاده از توان بخش خصوصی و نهادهای مدنی است.
نظرات بینندگان