arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۷۱۵
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۳

روحانی: همه بدانند با تغییر یک نفر مسیرمان را عوض نمی‌کنیم/باید در برابر افراط و تفریط‌ها با لهجه‌ای صریح سخن بگوییم و دفاع کنیم/هرگز در برابر تهدیدگران ساکت نخواهیم ماند/ دولت در زمینه مبارزه با فساد در زمینه بورسیه‌ها جدی خواهد بود

روحانی اظهار کرد: مبارزه با فساد از جمله برنامه‌های موردتاکید دولت در ادامه مسیر خود خواهد بود و به طور کلی دولت در زمینه مبارزه با فساد از جمله فساد در دانشگاه‌ و مدارک علمی و مبارزه با فساد در زمینه بورسیه‌ها جدی خواهد بود و این مسیر را ادامه خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 
رییس جمهور تصریح کرد: همه بدانند با تغییر یک نفر مسیرمان را عوض نمی‌کنیم.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی که صبح امروز به همراه دیگر دولتمردان برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل به مرقد امام(ره) آمده بود ،‌ با سلام و درود به امام راحل،‌ همسر ایشان و یادگاران امام راحل و همه شهدایی که در راه انقلاب با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند، تصریح کرد:‌ این یک نکته تاریخی است که همواره شروع به کار دولت و هفته دولت در کنار هم قرار می‌گیرند و این رسم نمادین که آغاز هفته دولت با زیارت مرقد امام و شهدای دیگر در این قطعه از زمین که زمین مقدسی است شروع می‌شود، مفهومش این است که ما هر سال شروع کارمان را با بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحلمان آغاز می‌کنیم.

وی در ادامه به بیان ویژگی‌های شخصیتی امام راحل پرداخت اظهار کرد: امام شخصیتی بود که دولت مدرن اسلامی را تاسیس کرد، اگرچه در تاریخ ایران دولت مدرن از زمان امیرکبیر و مشروطه شکل‌دهی شد، اما متاسفانه بعد از آن به دلیل وجود حکومت‌هایی که کاملا تحت سلطه قدرت‌های غربی و استعماری قرار گرفته بودند از محتوی و درون تهی شدند و امام فقیه ما برای اولین بار در تاریخ و شیعه در چارچوب فقه حکومتی و دولت توانست، دولت مدرن اسلامی را با استفاده از تجربه‌های جهانی به وجود آورد.

روحانی افزود: البته در این راستا نکاتی از قبیل تفکیک قوا و مقررات از قبیل مالیات،‌ بانکداری، ارتش حرفه‌ای ، تامین اجتماعی،‌آموزش عمومی ،‌بهداشت عمومی، چیزهایی نبودند که در فقه ما باشد، اما در عین حال چارچوب هایش در فقه بود و امام همه اینها را در چارچوب مقررات شرعی و اسلامی امضا کرد.

روحانی با بیان این‌که اگر امام را پدر دولت مدرن اسلامی بنامیم سخن درستی گفته‌ایم، افزود: امام نه تنها دولت اسلامی را تشکیل داد، بلکه به این دولت قدرت لازم برای اداره کشور و توان لازم برای مقابله با قدرت‌ها و استکبار جهانی داد.

وی گفت:‌ امام هم آموزگار آزادی و استقلال بود و هم بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی قلمداد می‌شود ضمن این‌که ایشان درس‌های فراوانی را به ما آموختند که باید آن‌ها را به کار بگیریم و اجرا کنیم،‌ چنانچه امام تعادل را به ما یاد دادند و گفتند از افراط جنود، تحجر و خرافه بپرهیزید. همچنین امام به ما یاد داد که از تفریط اباهه گری و غرب گرایی فاصله بگیریم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با مورد توجه قرار دادن تلاش دولت در برنامه‌های موردنظر خود از جمله اقتصاد و سیاست خارجه و دیگر زمینه‌ها اظهار کرد: مبارزه با فساد از جمله برنامه‌های موردتاکید دولت در ادامه مسیر خود خواهد بود و به طور کلی دولت در زمینه مبارزه با فساد از جمله فساد در دانشگاه‌ و مدارک علمی و مبارزه با فساد در زمینه بورسیه‌ها جدی خواهد بود و این مسیر را ادامه خواهد داد.

رییس جمهور تاکید کرد: همه بدانند با تغییر یک نفر، مسیر دولت عوض نمی‌شود و این دولت همان مسیر که مردم و آرای مردم برای آن مشخص کرده‌اند را ادامه خواهد داد.

رییس جمهور در ادامه با بیان این‌که امام راه وسط و اسلام ناب را به ما آموخت و یاد داد اظهار کرد:‌ امروز ما باید راه امام را نگه داریم و در برابر افراط و تفریط‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای با لهجه‌ای صریح سخن بگوییم و دفاع کنیم.

وی با بیان این‌که امام تعامل بین جمهوریت و اسلامیت را به ما یاد داد، اظهار کرد: امام به ما گفتند نظام ما مردم‌سالاری دینی است و آرا و انتخابات مردم مهم است و به طور کلی میزان رای مردم است. ضمن این‌که ایشان اساس را فرمان خدا و قانون اساسی دانستند و چارچوب موازین اسلامی را به عنوان موازین هدایت‌گر به ما گوشزد کردند، بنابراین ما باید هم جمهوریت و هم اسلامیت را یاد بگیریم.

روحانی با بیان این‌که امام ایستادگی و جرات ایستادگی در برابر مستکبرین جهان و وظیفه حمایت از مستضعفین و مظلومین را به ما یاد دادند گفت: نه باید از قدرت‌های بزرگ بترسیم و نه این‌که در کمک به مظلومان جهان که گرفتار ستمگران می‌شوند، تردید کنیم؛ چرا که امام به ما شجاعت و شهامت را آموخت. شجاعت برای جنگ و مقابله با متجاوزین و ایستادگی در برابر آن‌ها که به کشور و عزت ما تجاوز کرده‌اند. ضمن این‌که امام شجاعت صلح و آشتی را به ما آموخت تا آنجا که لازم است صلح و خیر را اجرا کنیم و در این مورد امام تردیدی به خود راه نداد. و ما همان‌گونه که شجاعت جنگ و مبارزه را در زندگی امام دیدیم شجاعت و شهامت صلح را هم از امام دیدیم. ما از ایشان هم کار حسینی آموختیم و هم صلح حسنی را یاد گرفتیم.

وی در ادامه با بیان این‌که امام قانون‌گرایی و اخلاق‌مداری را به ما آموخت، افزود: کلمات، سیره، راه، نهضت و دولت‌داری امام برای ما درس بود. و ایشان برای اداره کشور معیار بزرگی گذاشت و آن این‌که نباید مدیریت اسلام در دنیای مدرن زیر سوال قرار بگیرد. و خداوند نیز مسیر مصلحت را در اختیار ما گذاشتند و احکام حکومتی و ثانویه را در کنار احکام اولیه تشریح کردند، بنابراین امام حق بزرگی به گردن مردم ما، مردم جهان، آزادی‌خواهان و مسلمانان، دولت و حکومت اسلامی دارد.

وی در ادامه گفت: امروز بار دیگر ما و همه اعضای دولت و کارگزاران بخش اجرایی مجددا با امام‌مان بیعت می‌کنیم تا راه و مسیر او را ادامه دهیم و همانند رهروان و شاگردانش مثل شهید باهنر، رجایی و بهشتی و دیگر شهیدان لحظه‌ای از راه امام و اجرای دستورات امام غفلت نورزیم. و امیدواریم آغاز هفته دولت که سرآغاز روزهای خدمت سال دوم دولت است بتوانیم خدمت بی‌منتی را به مردم داشته باشیم.

وی در ادامه با قدردانی از خاندان حضرت امام از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی اظهار کرد: این خانواده همواره حامی نظام، مردم ،‌دولت و دولت یازدهم بودند و ما کمال تشکر از ایشان را داریم.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در زمینه مسائل اقتصادی دولت اولویت خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی را دنبال می‌کند و ما امیدواریم خروج از رکود و شروع رونق اقتصادی را امسال به خوبی تجربه کنیم. ضمن این‌که شاهد خواهیم بود که تا پایان امسال رشد اقتصادی بعد از دو سال مثبت خواهد بود و البته همچنان دولت برای کاهش تورم به راه خود ادامه می‌دهد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار بانک مرکزی تورم نقطه به نقطه در حال حاضر 14.6 و تورم دوازده ماهه 25.3 است، به این معنی که ما به آنچه قول داده بودیم تا پایان امسال برسیم، هم‌اکنون رسیده‌ایم و تا پایان سال جاری تورم کمتر از 20 درصد را تجربه خواهیم کرد.

روحانی با موردتوجه قراردادن برنامه‌های دولت یازدهم در زمینه سیاست خارجی اظهار کرد: در این زمینه همان راه موردنظر را ادامه می‌دهیم و مذاکراتمان با دنیا براساس منطق، حقوق و تعهدات بین‌المللی جدی خواهد بود و امیدواریم موفقیتی به دست بیاوریم که به نفع ایران،‌منطقه و جهان باشد. ما در این راه همه توانمان را به کار گرفته‌ایم و به کار خواهیم گرفت.

وی همچنین گفت: در زمینه مسائل دیگر همچون مسائل فرهنگی، بیمه و تامین سلامت مردم نیز قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی با اشاره به وجود ثبات و آرامش در کشور در شرایط کنونی و در حال حاضر خاطرنشان کرد: احترام به اخلاق، آزادی و آزادی نقد و انتقاد را مورد توجه قرار داده‌ایم و دولت و رییس جمهور همواره تا پایان به حول و قوه الهی به منتقدین احترام خواهد گذاشت اما هرگز این دولت در برابر تهدیدگران نظام ساکت نخواهد ماند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با حمایت مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری مسیر موردنظر را آن‌طور که مطالبه مردم است ادامه دهیم.

در اولین روز از هفته دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی و دیگر دولتمردان با حضور در مرقد مطهر امام راحل با قرائت فاتحه و اهدای تاج گل با آرمان‌های امام(ره) تجدید میثاق کردند.

اعضای کابینه دولت یازدهم که در این مراسم مورد استقبال سید حسن خمینی تولیت آستان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند، بر سر مزار خدیجه ثقفی همسر امام و سید احمد خمینی فرزند امام راحل رفته و فاتحه‌ای قرائت کردند.

رییس جمهور و هیات دولت همچنین بر مزار شهدای هفتم تیر، شهیدان چمران همت و برخی شهدای دوران دفاع مقدس حاضر و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۶۵
غیر قابل انتشار: ۱۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
16
582
روحانی دوستت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
هزارتا++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++....
زبلخان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
13
433
عزیزی دکتر روحانی...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
13
310
فدایی داری....روحانی مچکریم
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
12
318
استیضاح کنندگان این سطور را چند بار بخوانند....
سید مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
14
333
زنده باد روحانی عزیز..
دقیقه 93 با معرفی نجفی خوب پاسخ قاطع به مجلس دادید خوشحالم هنوز پایبند آرای مردم هستید..
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
مطمئن باش که اقای نجفی رای اعتماد نمیگیرد.
صدای مخالف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
7
270
اولویت شما آقای رئیس جمهور، لغو تحریم هاست. ما به این جهت به شما رای دادیم پس هر کاری که ممکن است انجام دهید و از گروه دلواپسان نترسید و به مسبرتان ادامه دهید.
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
8
211
احسنت دکتر روحانی ،‌این یعنی پایبندی و تعهد به رأی مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
7
214
شما محکم بایستید ماهم به عنوان یک ایرانی پشت سر شما خواهم بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
9
196
انشالاه آقای نجفی هم راه آقای فرجی دانارو میره.
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
8
189
جناب دکتر روحانی
رئیس جمهور محترم
من به عنوان یک ایرانی که با اختیار کامل به شما رای دادم .از همه برنامه های شما حمایت میکنم و تا اخر نفس در گسترش فرهنگ اعتدال تلاش میکنم.
به امید ایرانی اباد و ازاد
دوستدار شما
مجتبی در خشانی
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
جناب آقای روحانی من به شما رای ندادم ولی خواهان موفقیت دولت هستم وخواهم بود وازرای اعتماد نگرفتن اقای فرجی داناناراحت شدم ولی به عنوان یک ایرانی از شما استدعا دارم به همان شعار اعتدال خودتان پایبند واز افراطی های جناحین تاثیر نپذیرید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
6
149
اقای روحانی دمت گرم
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
6
150
درود بر رئیس جمهور شجاع منتخب
متولد 66
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
11
130
روحانی زنده باد هاشمی پاینده باد جنتی سرزنده باد .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
5
86
با این مجلس باید عین احمدی نژاد رفتار کرد
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
6
78
درود خدا وسلام فرشتگان بر سه رييس جمهور مردمي ومومن وپاك دست وتوانا:هاشمي ..خاتمي..روحاني دلاور

اميد همه ملت ورهبر................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
3
87
خدا خیرتون بده آقای دکتر روحانی والله دکتری تخصصی از دانشگاه مادر دارم ولی دربدر دنبال هیت علمی شدن هستم . به خدا ارشد را از تربیت مدرس و دکتری را از شهید بهشتی گرفتم ولی به خدا آرزو دارم برای کار علمی وارد دانشگاه شوم. اونوقت آدم های بی سواد و بی مدرک با پارتی بازی تازه بورسیه می شوند.
خدایا به دادم برس.
ابویوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
3
67
تو را به خدا دولت محترم تعامل با این نمایندگان در امور خارج از حیطه نمایندگی،مانند عزل و نصب فرمانداران و بخشداران را پایان دهد،نتیجه این تعامل را مشاهده کردیم.
متأسفانه بسیاری فرمانداران تغییر نکرده اند که هیچ،آنها که تغییر کرده اند و بعضاً سوابق درخشانی! نیز در 8 سال گذشته داشته اند دوباره( و البته با تغییرات تاکتیکی رویکرد سیاسی) در استانداری ها آفتابی شده اند که جای تأمل دارد.
مردم اکثر شهرستان های استان اصفهان از این وضعیت شدیداً نارضیند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
متاسفانه این وضعیت در استان هایی که بافت قومیت و مذهبی متفاوتی دارند نمود بیشتری داره.بعضا اشخاصی در مناسب و پست های مدیریتی در سطح شهرستانها قرار می گیرن که اهدافی غیر از خدمت به مردم در سر دارند و منافع گروهی و قومیتی اولویت کاریشان است.البته شاید در این مکان جای باز کردن بیشتر این مساله نباشد ولی مثال این رفتارها جابجا کردن نیروها با توجه به گرایشات قومیتی افراد و دور کردن نخبگان و شایستگان و دلسوزان نظام از پست های مدیریتی به جرم قومیت متفاوت
مسعود
|
UNITED STATES
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
2
52
جناب اقای روحانی مردم ایران در تمامیی سالهای گذشته از بی عدالتی علمی اقتصادی سیاسی وتبلیغی بیزار بوده ودرمقاطعی از تاریخ انقلاب از فرصت حضور در انتخابات استفاده کرده ونظر اعتراضی خویش را در قالب انتخاب رئیس جمهور ابراز نموده اند واینک حضرتعالی را که انسانی عادل مخلص وشجاع میباشیدانتخاب نمودند تا حق را به حقدار بدهید هزاران دانشجوی نخبه این مملکت که با رنج ومشقت فراوان تحصیلات عالی دانشگاهی را با معدلهای 18و19 به اتمام رساندندخواستارند با استیضاح وزیر محترم ودانشمند علوم جناب اقای فرجی دانا حق وحقوق ضایع شده انها در قالب بورسیه های که به ناحق به از انها بهترون داده شده به حاشیه نرود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
2
42
تلوزیون در بخش خبر باز این صحبتهای رییس جمهور را سانسور کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
2
35
محکم وایسا مرد
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
1
50
من در زمان رییس جمهور قبلی جدی می گم شبا با استرس می خوابیدم همش فکرم این بودم دلار فردا گرون می شه طلا گرون می شه و ارزش دارایی های ما کم و کمتر و ما فقیر و فقیر تر واقعا غصه می خوردم ولی حالا ارامش دارم انگار خیالم راحته الان فکر سلامتی خانواده ام و خوب بزرگ کردن بچه هام هستم من این ارامش رو مدیون اقای روحانی هستم که به من و امثال من بخشید به خدا جدی می گم پس حق دارم که بگم روحانی دوستت داریم خدا تو را برای ما حفظ کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
2
32
ما ملت ايران تا پاي جان به لب رسيده از دست تماميت خواهان پاي رئيس جمهور منتخب اكثريت مردم ايران ايستاده ايم واماده دستور ايشان هستيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
2
24
روحاني ممنون
جعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
1
27
درجواب ساراخانم بايدبكم منهم همينطوري فكرمي كنم درزمان رييس جمهورقبل كي ارام وقرارداشت با45000تومان يارانه همه ي مارافقيرتركرد .
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
2
21
مردانه ایستادگی کن ملت پشت سرت هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
2
26
بعد از استیضاح داشتم دق می کردم اما با اومدن نجفی دلم آروم شد. دمت گرم روحانی عزیزم....
سید مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
2
21
آقای روحانی شما باید با شجاعت حقوق از دست رفته ملت را در زمینه بورسیه ها و سو استفاده های بیشمار از بیت المال و نیز ویژه خواری ها را توسط هر مقامی صورت گرفته را پیگیری و برگردانید که اگر چنین نشود به ملت و خدای عادل مدیون خواهید بود.
محمد 2015
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
1
11
ما یعنی همه ی کسانی که به" شیخ اعتدال" رای دادیم مث کوه پشتت ایستادیم و حمایتت میکنیم. خدا پشت و پناهت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
31
4
متاسفم اقای روحانی که دقیقا در حاشیه ها دارید وقت خود و ملت رو تلف میکنید خواست دشمنان شما همن بود که برای هر انتقادی بجا و بیجایی شما موضع بگیرید و از وظائف اصلیتات باز بمانید فکر نمیکردم به همین راحتی در تله اینان قرار بگیرید
محمد امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
3
25
واقعا زنده باد دولت تـــــــدبــــــیــــــــر و امــــــــــیــــــــــد
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
4
19
زنده باد روحانی
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
3
19
خوشحالیم از رای که در انتخابات به روحانی دادیم- خدا قوت- رضا از شیراز
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
3
20
با درود به رییس جمهور محبوب متشکریم که آرامش را به ما برگرداندی
Admin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
5
29
مقابله ی حیرت انگیز دکتر روحانی با افراطیون، باعث محبوبیت روزافزون دولت خواهد شد و زمینه ساز پیروزی بزرگ (مانند دوم خرداد) در انتخابات 96!!!
نظرات بینندگان