arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۰۱۶
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳

گلایه های مجری سیما: ما آدم‌های فضولی هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پی انتشار خبر طلاق دو مجری نامدار که بزودی به یکی از مباحث پرخواننده تبدیل شد، منابع خبری و خوانندگان هنوز درباره این زن و شوهر سابق می‌نویسند و حاشیه‌ها و اتفاقات پس از آن را منتشر می‌کنند.

«جام جم سرا» اگرچه سعی کرده تا حد امکان به حاشیه‌های این اتفاق که ممکن است برای هر کسی دیگر نیز پیش بیاید دامن نزد، در پی، به بازنشر مطلبی در این باره می‌پردازد که همکارانمان در «جام جم سیما» آن را منتشر کرده‌اند.

این مطلب اگرچه ظاهراً گزارش یک برنامه رادیویی است، اما حسنی در آن با اشاره غیر مستقیم به ماجرای طلاق خود، از رفتارهایی شایع میان بسیاری از ما ایرانیان سخن گفته که اگر قصد تغییر و اصلاح خود را داشته باشیم، خواندنش برای خانواده‌ها و افراد جامعه مفید است.

فرزاد حسنی مجری مشهور و البته این روزها خبرساز تلویزیون ایران پنج شنبه صبح مهمان برنامه«رادیو من» بود. او در اولین مصاحبه‌اش بعد از جدایی از «آزاده نامداری» درباره مضرات فضولی صحبت کرد و این که چرا بعضی ها در زندگی دیگران سرک می‌کشند.

فرزاد حسنی در این برنامه هم غزل خواند وهم به سوالات مردمی پاسخ گفت. او چندین بار به مطالب سایت های خبری اشاره کرد و تلویحا گفت که همه اخبار و گزارش های منتشر شده را دنبال می کند. مثلا یک بار گفت : «در سایت ها نوشته‌اند من امروز آمده‌ام بازدید تو را پس بدهم.»

در بخشی دیگر از صحبت هایش هم به مهران دوستی گفت: «سایت‌ها عکس من را در عروسی برادرم منتشر کرده بودند. »

فرزاد حسنی در بخشی از برنامه پیشنهاد کرد که یک غزل عاشقانه را با مهران دوستی دو نفره اجرا کنند. او گفت: «من دوست دارم عاشقانه هایمان را با هم تقسیم کنیم. مهران می خواهد به سبک خودش عاشقی کند و من هم به سبک خودم. من و همکار گرانقدرم جناب آقای مهران دوستی روبروی همدیگر نشسته ایم با دو میکروفون مختلف. جفتمان پر از خاطرات عجیب و غریب و تجربه های متفاوت در زندگی هستیم. با دو معنی و نگاه متفاوت از عشق برای شما می‌خواهیم غزل بخوانیم. یک آدمی با فاصله سنی از من (مهران دوستی) و یک آدمی که ممکن است خام تر باشد. ببینید ما دو تا یک غزل عاشقانه را چگونه می‌خوانیم.»

این دو مجری در ادامه برنامه این غزل را خواندند:

خوب من حیف است حال خوبمان را بد کنیم
راه رود جاری احساسمان را سد کنیم

عشق در حالتی خوب است خوب خوب خوب
پس نباید با اگر یا شاید آن را بد کنیم

دل به دریا میزنم من دل به دریا میزنی؟
تا توکل بر هر آنچه پیش می آید کنیم.

می توانی می توانم می شود نه شک نکن
باورم کن تا نباید را فقط باید کنیم

در ابتدای برنامه مهران دوستی این سوال را مطرح کرد که «چرا بعضی از ما فضولی می کنیم؟» بخشهایی از صحبت‌های «فرزاد حسنی» را در ادامه بخوانید:

*مردم وقتی یک نفر را در فاصله ای از خودشان می‌بینند در عین حال که لذت می‌برند دوست دارند برایش یک اتفاقی بیفتد. وقتی یک نفر که از تو بهتر است برایش اتفاقی می افتد پاسخی می شود برای همه فروخوردگی ها و شکست های تو. انگار تو دیگر برای همه ناراحتی هایت عذاب وجدان نداری. دلت خنک می شود. جیمز دین سه تا و نصفه ای فیلم بازی کرده. به جایگاهش کاری ندارم. هر سال برایش جشنواره می گذارند. این قدر نگهش می دارند. اما ما بهترین بازیگران و هنرمندانمان را تخطئه می کنیم. ما آدم های بزرگ را کوچک می کنیم. کشور آمریکا تاریخ نداشته اش را تبدیل به یک تاریخ جهانی می کند.

*عده‌ای از ما که منظورم اکثریت است زمانی که توفیقی را می‌بینیم در برابرش واکنش نشان می‌دهیم. وقتی محمد اصفهانی و خواجه امیری می‌‌رود بالا که بخواند برایش دست می‌زنیم؛ ولی می گوییم اگر پایش در برود و زمین بخورد چه حالی می کنیم. چقدر دوست داریم فیلم یک نفر دربیاید. یک ترانه ای هم داریم که می گوید «بگیر دست فتادگان را به شکر بازوی پرتوان» . همه دوست دارند دست هم را بگیرند. هر وقت ببینند خدای نکرده مهران سرطان گرفته است همه کمکش می کنند. . اگر بگویند مهران جایزه بهترین گویندگی را در آسیا گرفته است نصف همکاران می خواهند خفه ات کنند.

* فضولی و اظهار فضل یا برای داشتن اطلاعات اضافی است و یا برای اظهار نظرهای بیجا و ما آدم هایی هستیم که منتظر این کارهای بیجا هستیم. یک مقدار گوشمان بیشتر از هوشمان است. دوست داریم همه چیز را بشنویم.

*دوستی پیامک فرستاده که نگویید فضولی؛ ما کنجکاو هستیم. آن فرهاد بود که در کتاب دوم دبستان کنجکاو بود؛ ولی ما فضول هستیم.

*گاهی وقت‌ها خودمان به بعضی‌ها اجازه فضولی می‌دهیم و اجازه می‌دهیم در مسائل شخصیمان دخالت کنند. ما نباید خودمان فضول باشیم و اجازه بدهیم یک عده به خلوت ما ورود پیدا کنند و چیزی بگویند. وقتی در خانه را باز گذاشتی دزد و سگ و گربه با هم داخل خانه می شود.

*این را به خاطر خودشیرینی نمی گویم. خیلی وقت ها ممکن است دیگران از من تعریف کنند و بگویند برنامه هایت خیلی پرمخاطب است. به خدا وقتی کار قدیمی ها را گوش می‌کنم می‌فهمم چقدر کم هستم. ملت ایران می‌دانند که من تا به حال به آنها دروغ نگفته‌ام. کارهای قدیمی را گوش می‌کنم؛ می‌فهمم که من چقدر کم و کوچکم. وقتی مهران دوستی در ابراز صدایش این قدر درست عمل می کند، واقعا آدم احساس می‌کند خیلی باید بدود.

*ما وظیفه داریم غم های مردم را در دستگاه خودمان خرد و تبدیل به شادی کنیم. این وظیفه ما مجری هاست.

*من برای مرضیه برومند می میرم؛ ولی تازگی چیزهای عجیب و غریب می گوید. مثلا به مهریه مهناز افشار هم کار دارد!

*آدم قبل از این که بخواهد پیکاسو شود باید کمال الملک شود. خیلی از مخاطبان می گویند ما می خواهیم فن بیانمان خوب شود. فن بیان به چک و چونه و تلفظ ربط پیدا می کند. ما یک فن خطابه هم داریم که آموزش دادنش خیلی سخت است. ما نمی توانیم یاد بدهیم که مردم چطور فکر کنند. واقعا گوینده و مجری کم داریم. نه هر که سر بتراشد قلندری داند.

*مهران دوستی: من و فرزاد حسنی خیلی با هم رفیق هستیم. همدیگر را در اداره و جشنواره می بینیم. همفکر هستیم. تلفن های زیادی راجع به فرزاد شده است. فرزاد گواهینامه رانندگی ندارد. اگر بخواهند شمال بروند 120 هزار تومان می دهند با آژانس می روند. واقعا آدم دوست داشتنی است. خیلی خوب حرف می زند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۲۱
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
30
150
آقای حسنی شما خواسته و یا ناخواسته به دلیل حواشی کارتان مورد توجه مردم هستید و اصولا همه هنرمندان در همه جای دنیا مورد توجه مردم هستند به خصوص هنرمندان حاشیه دار.این توجه را فضولی کردن نام ننهید
پاسخ ها
حسین
| UNITED STATES |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
تنها کشوری در دنیا که مردمش به مجری می گویند .. هنرمند !!!!!
تارو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
دوستان!خداوکیلی ما فضول نیستیم؟؟من نمیدونم چرا همه ما فکر میکنیم عصاره فضلیم؟.متاسفانه دوز دروغ ریا تظاهر حسادت فضولی در عین حال بیتوجهی به حال همنوع!ویه سری رفتارهای بد دیگه درچند سال اخیر تو ما ایرانیای دوست داشتنی و دارای تمدن هزاران ساله! غیر طبیعی بالا رفته........!درسته نمیتونی لایک کنی ولی یه کم فکر کن!
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
12
69
فرزاد جان خیلی خودتی بالا بالا فرض کردی که میگی مردم وقتی خودشونو کمتر از یکی میبینن دوست دارن اون فرد زمین بخوره میشه بگی فضل تو نسبت به بقیه مردم ایران چیه؟؟؟ اینها هم فضولی نیست مردم متاسفانه شماها رو الگو میدونن وقتی یک الگویی میپوکه مردم کنجکاو میشن ببینن دلیلش چیه؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
7
59
خب که چی؟ برای مردم جامعه،طلاق یک مسئله شخصی است ولی برای امثال جنابعالی که دائم در صدا و سیما خود را عقل کل می دانید و باادعای فراوان همه چی رو به مردم درس میدهید طلاق آن هم در کمتر از یک سال جای فضولی دارد!
معین
|
NETHERLANDS
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
14
65
آقای حسنی: شما به یک روانشانس احتیاج داری چون صفاتی را به 75 میلیون نسبت دادید که در علم روانشانسی صفات مربوط به خودتون هست. حالا فکر کردی کسی شدی که اینقدر گستاخانه به مردم این کشور توهین می کنی؟ فکر می کنی ادم معروف ادم خوبیه و همه دوست دارن مثل تو بشن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
26
11
تو هم که داری فضولی می کنی انتخاب. حالا از تو حرفهای این مجری به پی می خوای برسی نمی دونم.
میلاد
|
NETHERLANDS
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
19
155
تو مگر فکر مردم را می خونی که می گی دوست دارن برای ادم معروف یک اتفاقی بیفته؟ حتمن خودت این طوری فکر می کنی و به دیگران تعمیمش می دهی.
گفتی "رای همه فروخوردگی ها و شکست های تو" فکر می کنی کی هستی؟
این کشور اینقدر ادم با استعداد امثال خانم میرزاخانی، فرجی دانا و.. داره که شماها به گردش هم نمی رسید.
شما و فوتبالیست ها فکر می کنیم مردم همه باید غلام شما بشان. برو یک روانشناس دردتو بگو
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
دقیقا. کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
3
93
دوست عزیز آقای حسنی جنابعالی و دوستان همکارتان بوسیله ابزاری مشهور و معروف خاص و عام شدید که همه ساخته ی غرب هستند و این ایزار فرهنگی را با خود دارند و اون فرهنگ همین است - فضولی " شما از این شهرت همانگونه که بهره میبرید بایستی این تبعاتش را هم پذیرا باشید و به مردم فهش ندهید
تلوزیون و رادیو و سینما خصلتش تولید آدم مشهور و معروف است حالا این آدم هنری داشته باشد یا بی هنر باشد و با رانتی چیزی رفته باشد آن وسط فرقی نمیکند
شهرت تولید این ابزار است شهرتی که با معروف شدن یک دانشمند و یا یک سیاستمدار کاملا متفاوت است
شهرتی که بر اساس همین فضولی ها بوجود میآید نه بر اساس هوش و بهره و استعداد خاص باید دانست که این تبعات را نیز دارد همانگونه که در غرب که این ابزار شهرت یک شبه برای برخی تولید میکنند افراد مشهور در خویش ظرفیت تحمل عواقب این شهرت را نیز بوجود میآوردند و شما البته این ظرفیت را کسب نکرده اید و طلبکار هم هستید کلی هم فلسفه برای کم کاری کم تحملی خویش میبافید
جستجو و کنکاش در زندگی آدمهای مشهور امروز تبدیل به یک بیزینس شده است و یک عیب برای مردم و جامعه نیست مجری که مدرن شده است باید طبعات این مدرن شدن را در سرک کشیدن مردم در زندگی خصوصیش را هم بپذیرد و به مردم فهش ندهد که چرا مردم فضول هستند یا اینکه اگر نمیتواند تشریف ببرد خانه و شغل دیگری دست و پا کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
4
74
شما هم که بددتون میاد! بخشی از درآمد چهره ها به همین به قول شما فضولی های مردم است،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
1
89
آقا ،اینقدر مهمی که من زن و بچه ،اجاره خانه،اقساط،درگیری ها و حق خوری های مرسوم در اداره که به آن رانت می گویند،لبنیات با قیمت لحظه ای و میوه به قیمت سرسام آور و هزاران گرفتاری دیگر را فراموش کرده ام و شب و روز به فکر تو مجری عالم و باسواد و همقطارانت هستم.راستی گفتی اسمت چی بود؟
morteza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
3
125
وقتی که تو دربرنامه زنده برای همسرت شعر میخوانی و از ازدواج برای کسب شهرت بیشتر استفاده ابزاری میکنی چنین تبعاتی دور از انتظار نیست. وگرنه زوجهای هنری زیادی از هم جدا شده اند و کسی ککش هم نگزیده. تو ازدواجت را در بوغ و کرنا کردی و حالا انتظار داری طلاقت مسکوت بماند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
کلا معلوم نیست چی میگه
از اولش هم همینجوری بی سرو ته حرف میزد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
واللا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
خیلی جالب بود مرتضی
آخوند کاشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
1
91
"ما آدم های بزرگ را کوچک می کنیم. کشور آمریکا تاریخ نداشته اش را تبدیل به یک تاریخ جهانی می کند."

این جمله یعنی چه؟؟؟ یعنی فرزاد حسنی خود را یک یک آدم بزرگ میداند که الان کوچک شده؟؟؟ فرزادحسنی هم یکیه مثل همه وحتی کمتر از خیلی از کارگران روزمزد نجیب و زحمت کش این سرزمین.....چون آنها با حداقل حقوق زن و زندگی خودشان را میچرخانند و نمی آیند جلو دوربین لاف از سخن چو در بزنند و مجری برنامه طلاق بشوند و سخنهای رنگین از عشق و...برای مردم بخوانند در حالی که در ظرف وجودشان چیزی جز باد و ادعا نیست!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
آفرین , مشکل بزرگ ما بر خلاف صحیتهای اقای حسنی اینکه ما ادمهای کوچیک رو بیخود بزرگ میکنیم مثل بعضی از فوتبالیت ها و بازیگرا و ادمهای بزرگ رو کوچک مثل کارگران ساختمونی رفتگر محل و ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
25
خوب وقتي من نوعي ( شما بگيريد آقاي فرزاد حسني ) با اون آب و تاب عكس هاي عقدشو رساني مي كنه و در فضاي مجازي قرار ميده و بعد در مراسم هاي مختلف با هم شركت مي كنند و بازم عكس كه روانه فضاي مجازي ميشه ازشون ؛ چطور انتظار داره مردم در جريان طلاق از خودشون واكنشي نشون ندند خوب عزيز فضولي در زندگي خصوصيتونو خودت شروع كردي ازدواج خصوصي نبود كه حالا طلاق ي امر خصوصي شده كمي با خودتون صادق باشيد اگر با مردم نيستيد و اونها رو متهم به فضولي مي كنيد
جوان شبانکاره ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
37
5
واقعا حق با آقای حسنی است بعضیها واقعا فضول هستند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
2
57
شما دو مجری محترم خودتان ازدواجتان را در بوق و کرنا کردید و حالا هم طلاقتان را. راستش را بخواهید هدف شما از هر دو کار بیشتر جلب توجه بود و اینکه مدتی سر زبان ها باشید. وقتی در تلویزیون برای همسرت شعر عاشقانه می خوانی خوب اینور قضیه را هم داشته باش و ناراحت نشو. بعلاوه مجریان تلویزیون ایران خودشان فضول ترین آدمهای دنیا هستند حالا از مردم گله می کنند. راستش همان موقع که خبر ازدواجتان را شنیدیم با خود گفتیم کاملا هنری است و بزودی خبر طلاقتان که آن هم هنری و برای جلب توجه است را خواهیم شنید. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
سوتک بی پروا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
2
65
همین آقا به واسطه اینکه 4 تا برنامه ای که در تلویزیون اجرا کرده به شهرت رسیده و به واسطه همین شهرت در بسیاری از همایشها و جشنهای خارج از صدا و سیما به عنوان مجری، حقوق بالای 20 میلیون تومان برای دو ساعت اجرای برنامه میگیره ....اونوقت یک کارگر باید چند ماه کار کنه تا بتونه 20 میلیون جمع کنه. آخه این انصافه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
مگه کارگرا میتونن پول جمع کنن؟
اونم 20 میلیون؟؟؟؟
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
2
32
وقتی یک نفر که از تو بهتر است برایش اتفاقی می افتد پاسخی می شود برای همه فروخوردگی ها و شکست های تو......
الان آقای حسنی فکر کردین جزو آدم های بزرگ هستین و بقیه مردم یه مشت عقده ای هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من با مدرک دکترا تو رشته ی خودم خاک کف پای مردمم هستم و امثال آقای حسنی را اصلا به حساب نمی آورم که بخواهم برایش اتفاق خوب یا بد بیافتد.... بزرگان ما امثال دکتر ظریف، دکتر روحانی و بقیه ی متفکران دینی، علمی، سیاسی و.... هستند نه یک مجری صدا و سیما.....
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
78
5
در مجموع با حرف فرزاد موافقم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
26
حسنی کجایی؟ دست صدا سیما درد نکند با این ادم بزرگ کردنش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
24
کلا این آدم را نباید جدی گرفت...
این همه مدت هیچ برنامه ای رو تو صدا و سیما اجرا نکرد مردم هم هیچ مشکلی با عدم حضور ایشون نداشته و ندارند. من ندیدم کسی از عدم حضور ایشون برای اجرا ابراز ناراحتی کنه...
در ضمن زمانی که شما اصرار داری (به گفته دوست خبرنگارت) ازدواجت رو خبری کنی پس باید منتظر عکس العملها در مورد خبر و حواشی خبر باشی. امیدوارم این اصول ساده خبری رو بدونی
همايون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
1
30
آقاي حسني! شما لطفا فن زبان نيشدار و تلخت را نگذار به پاي فن بيان و قدرت مجري‌گري‌ات. شما آنقدر هم كه فكر مي‌كني محبوب نيستي. متاسفانه بيشتر مردم كوجه و بازار با ديدن امثالي مانند شماها به وجد ميان و اين اتفاق را نگذاريد به خاص بودنتان. شما بسيار خوب صحبت مي‌كنيد، اما بسيار زننده و نيشدار. گاهي از تحقير كردن مخاطب لذت مي‌بريد و گاهي از حياي او سوءاستفاده مي‌كنيد. پيشنهاد مي‌كنم از غرور كاذبتان بكاهيد و بيشتر به منش و اخلاق حرفه‌اي بينديشيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
2
40
آقای حسنی فکر کرده ای که چرا ما به حرفهای شما گوش و به تصویرتان نگاه کنیم. برای سرگرمی است. همانطور که رفتارتان روی سن برای این است خارج از آنهم همینطور. ریز بینی افراد برای افزایش سرگرمیهاست. اگر دوست نداری میتوانی از رادیو تلویزیون خدا حافظی کنی.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
19
با درود
آقای حسنی اینقدر جوگیر نشو جوانهایی در این مملکت جانشان را در کفشان گذاشتند تا امروز بنده و جنابعالی بنشینیم و به راحتی خودمان را آدم معروف بخوانیم شما هم مانند همه از صدقه سری این مردم در قاب شیشه ای دیده شدی گرچه در برهه ای از زمان به علت رفتارتان از آن محو شدید امیدوارم اینها را فراموش نکنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
1
30
فضول خودتی!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
21
خوب اگر از فضولی بدتان می آید و علاقمند به حریم شخصی خود هستید ، معروف نشوید . وقتی در آب می روی ، خیس می شوی...
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
25
وقتی هی تو تلویزیون با همسر سابقت لیلی به لالای هم میزارید خب معلومه مردم درموردتون حرف میزنند والا هنرمندان دیگه ای هم هستند که زن و شوهزند.ضمنا مشکلات زندگی ات که باعث طلاق شده رو تقصیر مردم ننداز
رضا
|
GERMANY
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
40
اولا شما خودتو زیاد جدی نگیر شما چندان اش دهن سوزی هم نیستی به نظر من کل شهرتی هم که بین نسل جوون داری به خاطر برنامه ای که با سردار رادان داشتی دوما مردم من نه فضول ان و نه بی کار که بشینن
زندگی افرادی امثال تو رو تجزیه تحلیل کنن پس شما فضولی خودتو به بقیه تعمیم نده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
32
یعنی چی که آدم قبل از این که بخواهد پیکاسو شود باید کمال الملک شود؟ اومدی حرف بزنی صحبت فرمودی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
31
16
یاد رفتار زشت این فرزاد حسنی با سردار رادان افتادم. تو مگه کی هستی که از عالم و ادم طلبکاری؟؟؟؟
جان و خرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
20
1-اگه ايشون يه كار مثبت كرد همون برنامه سردار رادان بود كه از دست صدا و سيما در رفت
2-در كشوري زندگي ميكنيم كه خودرو سازها و صدا و سيما و
و ..... با خيال راحت از اينكه رقيب خصوصي ندارند جولان ميدن
خودروسازها با جانمان بازي ميكنن و صدا وسيما با روحمان...
مردم بيچاره هم دستشون به جايي بند نيست، مجبوررند امثال حسني رو شب عيد تحمل كنن يا برن سراغ ماهواره
ساده دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
9
آقافرزاد عزیزسلام بنده شخصآکوچکترین خصومتی باشماندارم راست میگویم چااینچنین موردهجمه مخالفین قرارگرفته ایدخودتان ریشه یابی کرده ایداجازه بدیدتوجه شمارابه یکی ازآموزهای دینی فکرمیکنم ازامام حسن عسکری است من رضی عن نفسه کثرالساخطون علیه ترجمه اش باخودشما ویک یادآوری دیگر به خودتان اجازه بدیدیکبارازمردم. عذرخواهی کنید. دوستتان. دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
2
انسان های مشهور حواشی دارند لذا مثل مردم عادی زندگی کنید کسی کاری به کار شما ندارد. ادم ها معروف به نوعی الگو مردم اند هر چند این عمل از فقر فرهنگی یا اجتماعی مردم عادی برمی خیزد یا دلیلی یا دلایل دیگر دارد و به نوعی زندگی آن ها برای مردم جذابیت دارد لذا نمی شود نامش را فضولی گذاشت و در رابطه با خانم برومند و افشار ایشان کاری به مهریه ایشان نداشتند بلکه به نوعی اعتراض شان را بیان کردند
نظرات بینندگان