arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۶ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۳

ایران بارانی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در برخی از نقاط کشور بارش شدید باران پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده دربرخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی واستانهای هرمزگان، جنوب کرمان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال وبختیاری، شرق لرستان، ارتفاعات غرب اصفهان و ارتفاعات خوزستان درساعت بعد ازظهر و اوایل شب ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز بارش‌ها در استانهای آذربایجان غربی، جنوب کرمان، هرمزگان، فارس و ارتفاعات بوشهر شدید است و طی دو روز آینده در منطقه زابل به سبب افزایش سرعت وزش باد، پدیده باد و گرد و خاک روی خواهد داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس، آسمان تهران در روز چهارشنبه کمی ابری و دربعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده یا رعدوبرق همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 24و 35 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز پنج‌شنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری و دربعدازظهر افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده یا رعدوبرق پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز 24 و 36 درجه سانتیگراد خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: باران ، هواشناسی ، بارش ، رگبار
نظرات بینندگان