arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

استاندارتهران: درب استانداری تهران به روی تمام جناح ها باز است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار تهران گفت: استانداری تهران در را به روی همه جناح ها گشوده و تاامروز به گونه ای عمل کردیم که شائبه سیاسی نداشته باشیم.

نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور استاندار و قائم مقام صندوق توسعه ملی و مدیران کل ادارات استان برگزار شد.

سید حسین هاشمی در این نشست با بیان اینکه با همه چالش هایی که رو به رو هستیم امیدواریم در مسیر هماهنگی و همدلی قرار بگیریم گفت:‌مقام معظم رهبری از روند فعلی رضایت دارند و ما هم وظیفه داریم با کمک هم کشور را بسازیم.

وی با بیان اینکه در میان مدیران استان تهران افراد جناحی وجود ندارند گفت:‌ استانداری تهران در  را به روی همه جناح ها گشوده و تاامروز به گونه ای عمل کردیم که شائبه سیاسی نداشته باشیم.

هاشمی معدل مدیران استان در حوزه مدیریت را خوب ارزیابی کرد و گفت:‌لازم است معدل فعلی بهتر شود و باید تلاش کنیم تا به سمت توسعه پایدار حرکت کنیم.

استاندار تهران گفت:‌درآمد نفتی کشور به 69 میلیارد دلار کاهش یافته و با وجود این کاهش، دولت تدبیر و امید توانسته با مدیریت صحیح، چرخ کشور را به درستی به حرکت درآورد.

هاشمی با بیان اینکه مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی بر سر راه دولت تدبیر و امید بیش از سایر دولت های گذشته بوده است، افزود: باید دید که چه شده است که با وجود این مشکلات و ناملایمات موجود، روند کشور به گونه ای هدایت شده که آرامش نسبی حاکم شده است.

وی با اشاره به کاهش روند فزاینده تورم و نوسانات ایجاد شده در بازار ارز طی سنوات گذشته ادامه داد: رشد اقتصادی در کشور کلید خورده و پیش بینی شده که به 20 درصد برسد.

وی باابراز امیدواری از تداوم روندی که اکنون بر کشور حاکم است، تاکید کرد: باید در مسیری قرار بگیریم که با همدلی و هماهنگی مدیران کشور بتوانیم به جایگاه شایسته دست بیابیم.
برچسب ها: جناح ، استاندار ، درب ، شائبه
نظرات بینندگان