arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

درگیری میان دانشجویان خارجی در دانشگاه امام خمینی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دانشجویان خارجی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در خوابگاه مرکزی این دانشگاه با یکدیگر درگیر شده و به گفته شاهدان، این درگیری با چاقوکشی و مجروح شدن تعدادی از دانشجویان، همراه بوده است. 

به گفته برخی دانشجویان این دانشگاه این درگیری بین دانشجویانی از کشورهای تاجیکستان و سوریه اتفاق افتاده است و منجر به حضور پلیس در خوابگاه نیز شده است. در نهایت با دخالت مسئولان دانشگاه، درگیری پایان یافته و مجروحین برای مداوا به درمانگاه اعزام شده‌ا‌ند. 

دکتر صمد حاج جباری - مدیرکل دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان دراین خصوص گفت: از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین درخواست کرده ایم که گزارشی از چگونگی رخ دادن ماجرا به دفتر دانشجویان غیرایرانی ارسال کنند تا موضوع بررسی شود .

وی درخصوص اینکه آیا احتمال لغو بورسیه دانشجویان و یا اینکه اخراج آنها برای جلوگیری از اتفاقات مشابه از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین وجود دارد، گفت: اول باید گزارش ارسال شود سپس پس از بررسی گزارش،  درخصوص این مساله تصمیم گیری می شود.

همچنین در تماس با دفتر دکتر سید ابوالحسن نائینی رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برای پیگیری موضوع و وضعیت دانشجویان مجروع مسئول دفت روی عنوان کرد ریاست دانشگاه جلسه داشته و نمی تواند صحبت کند و هیچ شخص دیگری نیز جز روابط عمومی دانشگاه نمی تواند دراین زمینه توضیح دهد بنابراین باید برای پیگیری موضوع تا شنبه که مسئول روابط عمومی دانشگاه در دفتر کار خود حاضر می شود صبرکنید.

منبع: مهر
نظرات بینندگان