arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

عزیزمحمدی: کی روش حد و اندازه خود را نمی داند/این مربی باید مدیریت شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس اتحادیه باشگاه های فوتبال کشور با اشاره به اینکه کارلوس کی روش در مورد تمامی مسایل ایران نظر می دهد، گفت: این مربی باید مدیریت شده و در حد و اندازه اختیارات خودش صحبت کند.

به گزارش ایرنا، عزیزاله محمدی در پایان نشست مدیران باشگاه های فوتبال با وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: نمی دانم این مربی می خواهد در فوتبال ایران چه تغییراتی ایجاد کند و متاسفانه علاوه بر تصمیم گیری برای تیم ملی فوتبال ایران در باره دیگر مسایل نیز نظر داده و خود را محق می داند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت نامناسب در فدراسیون فوتبال باعث شده تا کی روش خودش را تافته جدا بافته بداند، عنوان کرد: ایشان باید در حوزه اختیارات فنی خودش صحبت کند و اگر ماندنی شد امیدوارم قرارداد به گونه ای بسته شود تا وی حق دخالت در امور مختلف را نداشته باشد.

عزیزمحمدی معتقد است که مربیان مطرح خارجی حاضر هستند با مبلغ کمتری از کی روش برای تیم ملی فوتبال ایران مربیگری کنند.

وی در مورد نشست امروز با وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: قبلا نیز نشست هایی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و امروز صحبت های خوبی برای آینده فوتبال انجام دادیم که اگر می خواهیم همواره در جام جهانی باشیم و در آسیا به موفقیت برسیم به چه فاکتورهای نیاز داریم.

رییس اتحادیه باشگاه های فوتبال کشور ادامه داد: امروز 12 مدیر لیگ برتری و چند مدیر لیگ دسته یک حضور داشتند و نظرات خود و راه کارها را در اختیار وزیر قرار دادند که با استقبال ایشان مواجه شد.

وی افزود: برای رسیدن فوتبال ایران به موفقیت همه باید کمک کنیم و از حاشیه سازی فاصله بگیریم، چرا که فوتبال می تواند شادی و نشاط را به جامعه آورده و تبلیغات منفی انجام شده در مورد آن، غیر منصفانه است.

عزیزمحمدی در مورد درآمدزایی و حق پخش گفت: زمانیکه من در سازمان لیگ بودم حق پخش را سالها قبل با 10 میلیارد آغاز کردیم که پس از چند فصل به 17 و نیم میلیارد رسید.

وی افزود: هم اکنون نیز که حق تبلیغات محیطی 62 میلیارد و درآمد کلی صدا وسیما از لیگ برتر فوتبال 270 میلیارد است، باید نیمی از آن به فوتبال برسد.

رییس اتحادیه باشگاه های فوتبال عنوان کرد: بودجه صدا و سیما از طریق مجلس تصویب می شود که ما سالها قبل از مجلس خواستار حق خود شدیم و اگر پیگیری لازم انجام شود و مجلس دستور دهد، دیگر مشکلی نخواهد بود.

وی در باره اینکه در جلسه امروز صحبتی در خصوص تخلفات فدراسیون فوتبال شده است، عنوان کرد: در این مورد اصلا صحبتی نشد. البته معتقدم که مجمع فدراسیون باید تخصصی تر باشد و سرمربیان موفق تیم های ملی ایران به همراه بازیکنانی که بیش از 100 بازی ملی دارند و داوران افتخار آفرین نیز عضو مجمع باشند.

عزیزمحمدی ادامه داد: فوتبال یعنی داور، مربی و بازیکنان که متاسفانه آنان سهم بسیار کمی در مجمع دارند.

نظرات بینندگان