arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

فامیل دور معلم زبان «درگری» می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فامیل دور روز جمعه هفتم شهریور ماه از ساعت 11، روی آنتن شبکه دو زبان «درگری» را به مخاطبان تلویزیون آموزش می دهد.

به گزارش روز چهارشنبه شبکه دو سیما، مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی که20 سال است در اعیاد و مناسبت های خاص خانواده های ایرانی را پای تلویزیون می نشاند، روز جمعه با تدارک آیتم ها شاد و جذاب میهمان مخاطبان خود می شود.

در آیتم نخست این برنامه پسر خاله دو نقاش ساختمان را به خانه اش دعوت می کند، او سعی می کند بین این دو دوست که مدتهاست رابطه شان شکر آب شده مهر و محبت برقرار کند.

در آیتم دوم این برنامه فامیل دور تفاوت های در باز و در بسته را برای آقای مجری تبیین می کند و می کوشد تا زبان «درگری» را به او یاد بدهد.

آیتم سوم این برنامه با حضور کاراکترهای ببعی، فامیل دور و پسر عمه زا روی آنتن می رود، در این بخش ببعی که سخت برای بی بی دلتنگ است با آقای مجری درددل می کند؛ در ادامه این آیتم شاهد شیرین کاری های فامیل دور و پسر عمه زا خواهیم بود.

در آیتم پایانی این قسمت از مجموع کلاه قرمزی هم این عروسک مشغول آشپری می شود و آقای مجری به او می گوید که چرا باید برای کسانی که دوستشان داریم گل بخریم.

مجموعه کلاه قرمزی کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما است که در ایام نوروز و مناسبت های شاد مهمان خانه مخاطبان شبکه زندگی می شود.

به دلیل استقبال مخاطبان از این مجموعه، گزیده ای از مجموعه کلاه قرمزی سال های 91 و 92 روزهای جمعه روی آنتن تلویزیون می رود.

نظرات بینندگان