arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

افشارزاده: چرا فضای ورزش از کی‌روش پر شده است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید این که در حال حاضر فضای کشور از ماندن یا نماندن کی‌روش پر شده، اصلا قابل قبول نیست.

به گزارش ایسنا، بهرام افشارزاده پس از جلسه وزیر ورزش و جوانان با اعضای اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در این جلسه همه گرد هم آمده بودیم تا مشکلات، معضلات و چالش‌های فوتبال ایران را با حضور عالی‌ترین مقام ورزش کشور بررسی کنیم. در این جلسه موارد مهمی از جمله حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر مطرح شد که باید به باشگاه‌ها پرداخت شود زیرا این امر حق مسلم آنهاست.

او تصریح کرد: همچنین در این جلسه در مورد سقف بودجه‌ای که برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شده بود، صحبت‌هایی شد و با الزام باشگاه‌ها مبنی بر رعایت این سقف تاکید شد. همچنین در مورد مسائل اخلاقی موجود در فوتبال ایران نیز بحث‌هایی انجام شد و تاکید کردیم که این موارد باید رعایت شود.

افشارزاده با تاکید بر ثبات مدیریت در باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: ثبات مدیریت در باشگاه‌ها و مشخص بودن مدت زمان حضور اعضای هیات مدیره از جمله دیگر مواردی بود که درباره آن بحث و تبادل نظر کردیم. اعزام مربیان خوب ایرانی به خارج برای بالا بردن سطح دانش و همچنین تربیت مربیان داخلی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر فضای کشور را بحث ماندن و یا رفتن کی‌روش گرفته است. تا کی می‌خواهیم به این مربیان خارجی این پول‌های کلان را بدهیم؟ ما باید مربیانی بسازیم که دیگر نیاز به حضور کی‌روش در فوتبال ایران نداشته باشیم. مربیانی که می‌توانند بهتر از کی‌روش عمل کنند.

افشارزاده در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا درباره میزان بدهی‌های استقلال نیز صحبت‌هایی شد یا خیر گفت: همان طور که قبلا نیز گفته بودیم میزان بدهی‌های استقلال 77 میلیارد تومان است که 67 میلیارد آن مربوط به بدهی‌هاست و 10 میلیارد تومان آن در راه است. از این مبلغ 35 تا 40 میلیارد تومان بدهی‌های مالیاتی است که سعی داریم با قسط بندی آن بتوانیم راحت‌تر این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا خبر جریمه 600 میلیون تومانی امیرحسین صادقی صحت دارد یا خیر گفت: نه، این مطلب صحت ندارد.

افشارزاده در مورد صحبت‌های مطرح شده در مورد کسر قرارداد بازیکنان استقلال نیز گفت: قرار بر این شده که 30 تا 35 درصد از قرارداد بازیکنان در فصل قبل کسر شود و از مبالغ قراردادهای این فصل نیز در اسرع وقت مبلغی را کسر کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بسیاری فکر می‌کردند آبی‌پوشان با حضور او نتیجه نخواهند گرفت با شوخی گفت: نمی‌دانم چرا برخی این چنین مواردی را در مورد من مطرح کرده بودند. من هر گاه در ورزش پستی را قبول می‌کنم تمام تلاش خودم را به کار می‌بندم تا در آنجا موفق شوم.

نظرات بینندگان