arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

آشنا: تاکید رهبری بر نقاط قوت دولت بسیار مهم بود/ توجه دولت برای کاهش نقاط ضعف و افزایش قوت‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر نقاط قوت دولت بخصوص در زمینه‌های بهداشت و درمان، صرفه‌جویی و توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد و حمایت از محرومین و اقشار آسیب‌پذیر برای دولت بسیار مهم بود.

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به دیدار امروز اعضای هیئت دولت با رهبر انقلاب و توصیه‌های رهبری به دولت، گفت: دیدار امروز رئیس‌جمهور و هیئت دولت فرصت بسیار مناسبی بود تا گزارش عملکرد یکساله دولت، مسائل و راهبردهای سال آینده کشور محضر مقام معظم رهبری ارائه شود.

وی افزود: حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب همواره شامل حال این دولت بوده و در دیدار امروز نیز دولت از حمایت‌ها و هدایت‌‌های ایشان بهره‌مند شدند.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور بابیان اینکه «تاکید مقام معظم رهبری بر نقاط قوت دولت بخصوص در زمینه‌های بهداشت و درمان، صرفه‌جویی و توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد و حمایت از محرومین و اقشار آسیب‌پذیر برای دولت بسیار مهم بود»، اظهار داشت: تاکید بر «تعامل منصفانه با منتقدان» و «توصیه مقام معظم رهبری به مخالفان برای دوری از کینه‌‌ورزی و انتقام‌گیری» دو بعد مهم برای حفظ آرامش در جامعه بود.

آشنا بر همین اساس خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد عملکرد یکساله دولت علی‌رغم فراز و نشیب‌ها و ضعف‌ها و قوت‌ها در مجموع رضایت مردم و رهبری را به دنبال داشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که دولت با تاسی به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در کاهش نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت خود به گونه‌ای روزافزون می‌کوشد.

 

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان