arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

200 هزار شغل در بخش صنعت احیا می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت : در دولت یازدهم برای احیا کردن 200 هزار شغل در بخش صنعت ازتسهیلات بانکی کمک گرفته می شود.

به گزارش ایرنا، ˈسید محمد علی سید ابریشمیˈ عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح دو طرح صنعتی درشهرک شکوهیه قم درجمع خبرنگاران ابراز داشت : در دولت یازدهم برای حمایت از صنعتگران کشور سعی داریم 200 هزار شغل را با ارائه 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی احیا کنیم.

وی بیان داشت: دولت برای حل مشکل صنعت لایحه حمایت از تولید را ارائه داده است تا مجموعه مشکلات تولید درکشور مرتفع شود.

وی ادامه داد : در صورت اجرای لایحه حمایت از تولید مجموعه مشکلات بخش صنعت، مشکلات این بخش ظرف دو سال برطرف خواهد شد.

معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: مشکل نقدینگی یکی ازمهم ترین مشکلات واحدهای صنعتی است و برای رفع این مشکل باید جلسات مشترکی را با واحدهای صنعتی برگزار کنیم و این در حالی است که 70 درصد واحدهای صنعتی مشکل نقدینگی دارند.

سید ابریشمی ابرازداشت: مشکلات مالیاتی وبحث بیمه تامین اجتماعی نیز از دیگر مشکلاتی است که در لایحه حمایت از تولید به آن توجه شده است.

وی گفت: اکنون مشکلات سرمایه گذاری درکشور کمتر شده است تا بتوانیم به سمت ثبات اقتصادی گام برداریم واگر این ثبات دوام داشته باشد واحدهای صنعتی اطمینان خواهند یافت که دولت با آن ها همراه است.

وی همچنین رفع مشکل رکود اقتصادی واشتغال در کشور را معطوف به افزایش تولید دانست وافزود: دولت تدبیر وامید برای حل مشکلات صنعت با توجه ویژه ای وارد عرصه شده است.

در مراسمی که امروز در شهرک شکوهیه قم برگزار شد خط تولید انواع کنسرو در شرکت زرناب پارس قم و تولید پانل از پلی اورتان در شرکت کبیر پانل قم افتتاح شدند.
نظرات بینندگان