arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۴۷۵
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

قرار اعدام دوباره مردی که زنده ماند و بخشوده شد + جزئیات ماجرا

غلامرضا طیرانیان قاضی سابق دادگاه و وکیل دادگستری در این باره نوشت: با توجه به صغیر بودن پسر مقتول هنگام اجرای حکم و اینکه در سن و سالی نبوده که بتواند اظهارنظر کند پدربزرگ وی که قیم او بوده با دریافت دیه اعلام‌رضایت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
19سال از روزی که نیازعلی به جرم قتل عمد، قصاص و ساعاتی بعد در راه سردخانه زنده شد می‌گذرد. این در حالی است که 20 روز پیش با درخواست پسر مقتول که حالا جوانی 25 ساله است، او دوباره بازداشت و دوباره به اعدام محکوم شده است. حالا پرونده در انتظار امضای رئیس قوه قضائیه است تا حکم اعدام دوباره اجرا شود.

به گزارش انتخاب متهم به قتل، سال 74 یک بار اعدام شد اما ساعتی بعد علائم حیاتی در او دیده شد. او آن سال با پرداخت دیه و گذشت اولیای دم که پدر و مادر مقتول بودند، از اعدام دوباره رهایی یافت و مدتی بعد از زندان آزاد شد. مقتول وقتی فروردین سال 71 از دنیا رفت پسری دو ساله داشت که حالا 25 ساله شده و به خونخواهی از پدرش بلند شده است. نیازعلی 20 روز پیش بار دیگر با شکایت پسر مقتول راهی زندان شده و حکم قصاص او نیز در مدتی کوتاه صادر و تایید شده است. او حالا شاید کمتر از یک هفته با قصاص فاصله داشته باشد.

ماجرا چه بود؟

فروردین سال 71 بود که نیازعلی به وسیله یک تبر به شریک خود حمله کرد و او را در حالی به قتل رساند که به ارتباط او با همسرش شک کرده بود. اوایل سال 72، متهم به موجب دادنامه 72/76 به قصاص نفس محکوم شد و اسفند سال 74 این حکم به اجرا درآمد. محکوم به اعدام به مدت 20 دقیقه بالای چوبه دار معلق مانده بود و تا زمانی که پزشکی قانونی مرگ او را تایید نکرده بود طناب دار را از گردن وی باز نکردند. علائم حیاتی نیازعلی در مسیر انتقال او به پزشکی قانونی بار دیگر ظاهر و باعث تعجب همگان شد. براساس همین اتفاق، اولیای دم که شامل پدر و مادر متهم به قتل بودند با دریافت دیه او را بخشیدند و نیازعلی مدتی بعد از زندان رهایی پیدا کرد.
 
  500 میلیون تومان، هزینه رهایی

پسر مقتول حالا پیگیر پرونده شده و حکم قصاص متهم در شرایطی صادر شده که برای اجرا شدن تنها نیاز به امضای رئیس قوه قضائیه دارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که پسر مقتول برای دادن رضایت، 500 میلیون تومان از خانواده متهم تقاضا کرده و اعلام کرده در صورتی که این 500 میلیون تومان را دریافت نکند به هیچ‌وجه رضایت نمی‌دهد و خواهان اعدام است. حالا پس از گذشت بیش از 20 سال از این قتل و اجرا شدن حکم اعدام و پس از آن رضایت اولیای‌دم، متهم به خواسته پسر مقتول در زندان است و ممکن است هفته آینده اعدام شود.
 
اجرای دوباره حکم قانونی نیست

عبدالصمد خرمشاهی، حقوقدان، در رابطه با این پرونده به فرهیختگان گفت: «صرف‌نظر از اینکه این فرزند حق قصاص دارد، اجرای دوباره حکم قانونی نیست.» خرمشاهی همچنین افزود: «اعدام به معنای به دار آویختن متهم و تاییدیه فوت از سوی پزشکی قانونی است و نه به معنای خارج شدن روح از بدن. بنابراین وقتی این فرد به مدت 20 دقیقه بالای دار معلق بود و سپس پزشکان مرگ وی را تایید کردند به معنای اجرای کامل حکم است و اجرای دوباره‌اش طبق موازین، قانونی نیست.» او با اشاره به پرونده‌ای شبیه به این پرونده که پارسال در بجنورد اتفاق افتاد، گفت: «پارسال نیز در بجنورد شبیه این اتفاق افتاده بود و فرد پس از تایید فوت پزشکان، زنده شد.» خرمشاهی همچنین افزود: «در رابطه با آن پرونده بیشتر حقوقدانان و فقها اعلام کردند، اجرای دوباره حکم قانونی نیست زیرا حکم یک بار باید انجام بشود و این حکم یک بار انجام شده است.»
 
وکیل پرونده: همه‌چیز به نظر رئیس قوه بستگی دارد

ساسانی، وکیل این پرونده نیز در رابطه با این موضوع به فرهیختگان گفت: «اجرای حکم اعدام نیازعلی فقط بستگی به امضای رئیس قوه قضائیه دارد و در صورتی که ایشان موافقت خویش را اعلام کند این حکم انجام می‌شود.» ساسانی که به همراه مسعود مهرامی وکالت این پرونده را به عهده دارد افزود: «ما مکاتبات لازم با دادگاه را انجام داده‌ایم و دیگر قرار نیست دادگاهی برگزار شود، همه‌چیز بستگی به نظر آیت‌الله آملی‌لاریجانی دارد.»

متهم به قتل که راننده بود سال‌ها پیش به همراه شریک خود (مقتول) یک مینی‌بوس خریداری کرده بودند و با آن کار می‌کردند. وکیل متهم با اشاره به اینکه سال 74 از مقام معظم رهبری استفتا شده و نظر ایشان در رابطه با اجرای دوباره حکم منفی بوده است، گفت: «نمی‌دانم باز هم برای این پرونده استفتا از ایشان انجام می‌شود یا خیر اما برای این پرونده یک‌بار در سال 84 از ایشان استفتا شده و ایشان اجرای دوباره حکم را صحیح ندانستند.»

پسر مقتول در حالی اعلام کرده در صورت پرداخت نشدن 500 میلیون تومان رضایت نمی‌دهد که 19 سال پیش پدر (جد پدری فرزند مقتول) و مادر مقتول دیه را از خانواده متهم دریافت کرده‌اند و رضایت داده‌اند. از آنجایی که پسر مقتول آن روزها صغیر بوده امروز به دادخواهی پدر برآمده و می‌خواهد حق وی را بستاند.

به هر حال پارسال نیز در بجنورد فردی پس از یک‌ربع آویخته شدن بر بالای چوبه دار علائم حیاتی‌اش بازگشت و براساس این اتفاق دیگر حکم اجرا نشد. بنابر گفته حقوقدانان نیز اجرای دوباره حکم صحیح نیست و با موازین قانونی فاصله دارد. به گفته ایشان اگرچه کودک در هنگام قتل پدر صغیر بوده و هر زمان که به سن قانونی برسد حق قصاص دارد اما نمی‌تواند حکمی که یک بار به اجرا درآمده و ناموفق بوده را بار دیگر به اجرا در بیاورد.

انجام قصاص دوباره امکان‌پذیر است

غلامرضا طیرانیان قاضی سابق دادگاه و وکیل دادگستری در این باره نوشت: با توجه به صغیر بودن پسر مقتول هنگام اجرای حکم و اینکه در سن و سالی نبوده که بتواند اظهارنظر کند پدربزرگ وی که قیم او بوده با دریافت دیه اعلام‌رضایت کرده است. در این صورت پسر مقتول نمی‌تواند بار دیگر تقاضای قصاص را مطرح کند، زیرا قبلا قیم او با دریافت دیه مصالحه کرده است. چنانچه هنگام اجرای حکم، پدر مقتول در قید حیات نبود و پسر مقتول قیم قهری نداشت و به درخواست سایر اولیای دم که خواهر و برادرهای مقتول بودند با دریافت دیه مصالحه شده بود حالا پسر مقتول می‌توانست پس از گذشت سال‌ها در صورت پرداخت سهم دیه به سایر اولیای‌دم تقاضای حکم قصاص را برای قاتل پدرش تقاضا کند. این پرونده یک استثنا دارد آن هم جز در مورد قانونی رجم زنان زناکار که در صورت نجات از حکم رجم دوباره حکم آنها اجرا نمی‌شود. در سایر موارد چنانچه قاتل چندین بار هم هنگام اجرای حکم قصاص جان سالم به در ببرد، حکم اجرا می‌شود. زیرا در صورت اجرا نشدن حکم، قصاص نخواهد شد و به تاوان عملش نخواهد رسید. به این ترتیب این متهم به درخواست پسر قربانی می‌تواند بار دیگر قصاص شود.

منبع: فرهیختگان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۶۰
غیر قابل انتشار: ۳۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
8
382
دیه قبلا پرداخت شده بره از دریافت کنندگان بگیره
حکم اجرا شده و از نظرفقهی مجددا قابل اجرا نمی باشد مگر قاتل به دو یا بیشتر اعدام محکوم شده باشد
به نظر می آید پسر مقتول فزونخواه و کاسب است
پاسخ ها
شروین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
دقیقا !! منم فکر می کنم پسره یه پولی خواسته . این بنده خدا قاتله نداده . حالا پسره رفته شکایت کنه که 1 زهر چشم درست حسابی بگیره که به پول برسه. وگرنه چطور از 18 سالگی تا 25 سالگی نرفته شکایت ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
4
281
چه طمع پستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
7
215
با نظرات هیچیک از دوستان موافق نیستم..دادگاهی که این شخص را در آن زمان با گذشت اولیای دم به پرداخت دیه محکوم و حکم را اجرا کزده است قاعدتا این موضوع را مدنظر داشته که پدربزرگ این بچه به عنوان ولی قهری او مطالبه دیه کرده و این شخص دیگر حقی ندارد.چه قصاص و چه دیه...(وکیل دادگستری)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
3
233
ضعف قانون باعث شده با جان انسان کاسبی کنن
محمد مجيدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
5
216
پسر مقتول ديه اي را كه 19 سال قبل گرفته اند را به نرخ امروز پس دهد بعد درخواست 500 ميليون كند
مطمئنا مبلغ ديه 19 سال قبل از 500 ميليون امروز بيشتر است
سیامک
|
Netherlands
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
3
204
اینطور که معلومه پسر مقتول کیسه دوخته وگرنه نمیگفت 500 میلیون تومن بدید ، هر بچه ای این خبر رو بخونه خنده اش میگیره ، واقعا" این چه نوع قضاوتیه که 19 سال پیش اولیای دم رضایت دادن حالا یکی دیگه پیدا شده که مدعیه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
155
بابا این پسراومده زندگی اینده اش ازاین مرد بگیره بسازه بیچاره مجازات شده رفت مگه ادم چندتا دیه بایدبده تکلیف دیه قبلی چی میشه قوانین شله ماباعث بروز چنین مشکلاتی میشه 500میلیون چیزکمی نیست اومده باخون باباش ماشین مدل بالابخره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
155
آقا دیه رو داده خانواده خدابیامرز گرفتن، بعد از 25 سال پسر خدابیامرز گفته دوباره 500 میلیون بده وگرنه اعدامش کنید؟ جالبه که حکم هم در مدتی کوتاه صادر شده ؟ عجب !! آقا این دیگه اسمش احقاق حق نیست ، این اسمش باجگیریه .
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
106
عجب آدمیه این پسر...
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
80
طبق قانون و شرع مقدس اسلام یک قتل نفس معادل یک قصاص است که انجام شده و از جهت دیگر ولی دم در زمان اجرای حکم اصالتا از جانب خود و وکالتا از جانب فرزندان مقتول که قطعا ولی قهری و قیم آنان نیز بوده است رضایت داده و دیه را دریافت کرده ، حالا پس از بیست سال اگر سهم دیه فرزند صغیر بحساب او تادیه نشده باشد ایشان می بایست از قیم ، ولی قهری و یا سایر گیرندگان دیه بجرم خیانت در امانت و غصب مال صغیر شکایت کند ، مگر آنکه در زمان اخذ رضایت شرط جلب نظر فرزند صغیر پس از رسیدن به سن بلوغ قید شده باشد یعنی ولی قهری یا وجود نداشته ویا قبول دین نکرده باشد ، که در این صورت پیگیری پرونده و درخواست سهم الدیه برای فرزند صغیر مقتول پس از بلوغ باقیست.
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
118
این دیگر چه مسخره بازی است. پرونده ی مختومه ای را بعد از 19 سال بیرون میکشند که چه بشود. به نظرم این آقا پسر بیشتر از اینکه به فکر خون پدرش باشد به فکر جیب خودش است. از خون پدرش برای خودش کیسه دوخته!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
98
یعنی چی ؟ یه نفر رو برای یک جرم 2 بار اعدام کنند ؟ لابد چند سال دیگه چند میلیارد میخوان . کاسبیه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
3
75
نمی شود اگر درخواست قصاص داشته باید بلافاصله بعد ز سن 18 سال قانونی اقدام به طرح شکایت می کردهنه ده سال بعد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
چون دیه را گرفتند درخواست قصاص در 18سالگی هم نمیشد چون برای یک قتل نفس یک قصاص یا یک دیه اعلق میگیرد که این بیچاره اول قصاص شده و بعد دیه داده حتی اون دیه ای هم که داده پول زور بوده چون قصاص شده بود و خواست خدا بود که زنده مانده
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
74
خدایا یک ذره عقل به ما بده
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
93
کاری به قانون ندارم.اگر قصاص بشه اوج بی انصافی و بی... خانواده مقتول را نشون میده.اینا یه بار دیه گرفتند یه بار هم قصاص کردند حالا دوباره اومدن دیه میخوان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
79
ایشون دنبال خون خواهی پدرش نیست ،خورده به بی پولی و راهشو پیدا کرده وگرنه کسی اگه خونخواه پدرش باشه 500 میلیون پول رو شرط رضایت قرار نمیده ."شنیده‌ها حاکی از آن است که پسر مقتول برای دادن رضایت، 500 میلیون تومان از خانواده متهم تقاضا کرده و اعلام کرده در صورتی که این 500 میلیون تومان را دریافت نکند به هیچ‌وجه رضایت نمی‌دهد و خواهان اعدام است"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
3
70
مشکل اصلی وکلید کار اون 500 میلیونه !!!!!!!!!!
نیوشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
51
وقتی اولیای دم چندین سال پیش با دریافت دیه آن هم پس از اعدام رضایت دادند قانون نباید اجازه بدهد الان اون فرد را دستگیر کنند چون چندسال پیش اگر این شخص اعدام هم نمیشد و پدرمادرش دیه را گرفته و رضایت دادند پرونده باید مختومه میشد به نظر من نیت این پسر خونخواهی نیست این یک نوع جیب بری مدرن است که پسر مقول میخواهد انجام بدهد برای یک نفر دوبار دیه نمیدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
72
مگه دیه نداده ؟ مگه رضایت نگرفته ؟ مگه به دار نكشیدنش ؟
آخه چند دفعه باید تقاص بده ؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
58
پسرش عجب آدم سوئ استفاده گريه. حتي اگرم ديه بخواد كه ديه 500 ميليون نيست بايد قانوني وضع كنن كه اولياي دم از اين وضعيت سوئ استفاده نكنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
44
اگه یه بار اعدام شده و مرده و بعد زنده شده چطور می شه گفت قصاص نشده بابا آدم واسه پول و خودخواهی چطور می تونه با جون یه آدم بازی کنه اولیای دم بخشیدن این بچه که الان می خواد از اینها باج گیری کنه با خونواده این بدبخت بازی می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
1
37
"او آن سال با پرداخت دیه و گذشت اولیای دم که پدر و مادر مقتول بودند، از اعدام دوباره رهایی یافت و مدتی بعد از زندان آزاد شد."
عجب اوضاع بی سروسامانی. یعنی هیچ سامانه ای نیست که بتوان احکام را در آن دید؟.بخاطر یک جرم, نخست مجرم را اعدام کرده اند بعد از اجرای حکم که طرف زنده مونده, دیه پرداخت کرده و حالا دوباره اعدام می خواد بشه؟ این بیشتر شبیه انتقامه تا اجرای عدالت.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
12
26
اقا من فکر کنم این طناب ها جنسش چینیه . این پسره فهمیده . تازه گی ها زیاد برگشتی داره این دار.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
26
اولیای دم که شامل پدر و مادر متهم به قتل بودند ......
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
1
42
بچه جون پول دیه رو برو بگیر از مامان بزرگت، بعد به مبلغ امروز تبدلش کن ببین چند میشه، اگر مامان بزرگ و بابابزرگت ندادن بهت اون دیرو برو از اونا شکایت کن، این کارت برای بچه های 15 سالست نه 25 ساله.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
20
الان اگه بخواد حکم اجرا بشه باید دیه ای که بیست سال پیش پرداخت شده رابه قاتل پس بدن که این بی انصافیه چون دیگه اون پول ارزشی نداره ودراین بیست سال خانواده مقتول حسابی بااون پول کاسبی کردن
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
1
29
هیچ دستاویز قانونی برای اعدام دوباره این آدم وجود ندارد..اولیای دم رضایت داده اند و این پسر بعد از این همه سال نمی تواند راجع به زمان صغیر بودنش که قیم اش کس دیگر بوده است اظهار نظری کند...عجیب است که اصلا چطور حکم اعدام رو برای بیچاره بریدن !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
55
10
مخاطبین عزیز
با حرفهای شما موافق هستم. فقط یک نکته میماند و آنکه به هرحال این پسر تو این سالیان از نعمت پدر به خاطر خبط قاتل محروم بوده. و از طرفی او اعلام رضایت نکرده. و قطعا با این هدف جلو آمده که اگر پدر من زنده بود حداقل از نظر مالی ۵۰۰ میلیون تومان جلو بودم.
گیج شدم نمیدونم. از طرفی کار پسر غلطه و از طرفی حق هم داره. امیدوارم تصمیم درست گرفته شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
شرع گفته اولیای دم، اولیای دم این مقتول هم آن زمان پدر و مادرش بودند که دیه را گرفتند و رضایت دادن،ضمنا بعد از اعدام که این فرد زنده مانده نبای دیه بدهد چون قصاص کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
اون قاتل خبطشو یه بار جواب داده دیگه نمیشه برای هر صغیر و کبیری یه دیه جدا بده که. اون موقع زن مقتول هم باید بیاد بگه منو 20 سال بدون شوهر گذاشتی پول اونم بده.
بهزاد
| Philippines |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
هرکی پدرش زنده است 500 میلیون از نظر مالی جلو هست!؟!!
چه حرفیه میزنی!؟
بارو کیسه دوخته
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
ناشناس عزیز! نه قانوناً و نه منطقا هیچ حقی نداره. اولا ایشان قیم داشته که جای او تصمیم گرفته ثانیاً آنها پول دیه را دریافت کرده اند. حالا چه حقی باقی می ماند؟ داری در مورد جان یک انسان حرف می زنی!
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
1
36
بابا این دیگه چجورشه ؟؟!!!! مگه تا کی باید اعدام بشه ؟؟؟!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
4
19
در وصیت امام علی به فرزندش در مورد ابن ملجم ایشان چه توصیه ای کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من فکر میکنم بو کینه و انتقام میاد از این ماجرا فرزند مقتول یک رقمی گفته که قاتل نتونه بپردازه
بهزاد
|
Philippines
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
1
38
خدا وکیلی باید این بچه پر رو رو بگیرن به جرم مزاحمت بندازن زندان!
قانون چی میگه؟!
صغیر بوده که بوده
ایل و تبارش که نبودن!
تا قرون آخرشم گرفتن
این بنده خدا هم تحت هر شرایطی این کار رو کرده ، با اون یک بار مرگ رو به چشم دیدن ، مطمئنا اگر قاتل بالفطره هم بود الان دیگه نیست
پسر جون برو کار کن
برو زحمت بکش
با چزوندن بقیه به جایی نمیرسی
500 تومنم که بگیری سال دیگه همین موقع باید بگردی دنبال یک قاتل دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
1
29
پسره دنبال پوله نه خون باباش
ثانیاً این آقا یه بار اعدام شده و بعد دیه مقتول را پرداخته و از طرف قیم این آقا پسر و اولیای دم رضایت گرفته و این آقا حق ندارد از قاتل شکایت کند به نظر من قاتل باید از پسر مقتول شاکی شود که ارامشش را بهم زده است
نظرات بینندگان