arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

ژابی آلونسو به زودی با پیراهن بایرن مونیخ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه مارکا از پیوستن ژابی آلونسو، هافبک رئال‌مادرید به بایرن مونیخ در ساعت‌های آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، رونامه مارکا در شماره امروز خود خبر غیره‌منتظره‌ای را برای هواداران رئال‌مادرید منتشر کرد و آن جدایی ژابی آلونسو از این تیم است.

این روزنامه اسپانیایی نوشت که به احتمال خیلی زیاد در ساعت‌های آینده ژابی آلونسو از رئال‌مادرید جدا می‌شود تا پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کند و شاگرد پپ گوآردیولا در این تیم شود.

مارکا در ادامه گزارش خود نوشت: آلونسو با پیشنهاد دو ساله بایرن مونیخ مواجه شده است. این تیم آلمانی حاضر است برای هر فصل 10 میلیون یورو به ژابی پرداخت کند که این بیشتر از رقمی است که در رئال می‌گیرد. او در رئال سالانه 6 میلیون یورو دریافت می‌کند. همچینن پپ گوآردیولا سرمربی بایرن به آلونسو گفته است که در بایرن بازی بیشتری نسبت به رئال به او خواهد رسید و همین مسئله باعث شده است تا هافبک رئال به فکر جدایی از این تیم باشد.

به نوشته مارکا، ژابی آلونسو از فلورنتینو پرس خواسته است که تا با جدایی او از رئال موافقت کند که این بدون شک خبری غافلگیر‌کننده برای سران کهشکانی‌ها بوده است؛ چرا که آنها بارها تاکید کرده‌اند که آلونسو در رئال راحت است و هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد ندارد.

قرار است آلونسو امروز (پنج‌شنبه) در نشستی خبری از دلایل خود برای جدایی از رئال‌مادرید بگوید. او چهارشنبه هم برای همیشه از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

این بازیکن باتجربه سابقه قهرمانی با رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لیگا را دارد. او با تیم ملی فوتبال اسپانیا هم قهرمانی در جام‌جهانی و جام ملت های اروپا را به دست آورده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مونیخ ، پیراهن ، رئال ، قهرمانی
نظرات بینندگان