arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۵۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

واکنش وزیر ارتباطات به اظهارات یک نماینده:برخی از نمایندگان بحث استیضاح را مطرح می کنند من نیز پاسخگو خواهم بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود واعظی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالات خبرنگاران مبنی بر احتمال استیضاح به دلیل افزایش پهنای باند اینترنت در کشور گفت: به طور حتم نمایندگان مردم اختیار کامل دارند که بر اساس قانون رفتار کنند و در مقابل دولت و وزرا نیز بر اساس شرح وظایف خود رفتار می کنند.

وی تاکید کرد: آنچه که در بحث افزایش سرعت اینترنت مطرح شده در جهت توسعه زیرساخت های کشور بوده و اینکه برخی از نمایندگان بحث استیضاح را مطرح می کنند من نیز پاسخگو خواهم بود.

واعظی با بیان اینکه  توسعه و پیشرفت ملی، آموزش و سلامت الکترونیک احتیاج به وجود زیر ساخت ها دارد تاکید کرد: مجلس در برنامه پنج ساله خود توسعه و پیشرفت را مد نظر قرار داده و خود من نیز در زمان گرفتن رای اعتماد برنامه های خود را عنوان کردم و تمام وزرا باید به آنچه تعهد کرده اند پایبند باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: وزا به طور حتم از استیضاح نمی هراسند و به تعهدی که داده اند پایبند خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این وزارتخانه هیچکدام از شبکه های اجتماعی را فیلتر نکرده است گفت: کارگروه مخصوصی برای این کار وجود دارد و ما در این خصوص دخالتی نداریم اما باید این مورد را نیز مد نظر قرار داد که فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی را باید افزایش داد و تاکید من همیشه بر این بوده که شبکه اجتماعی بومی و داخلی باشد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲۷
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
218
موافقان افزایش سرعت اینترنت+
مخالفان-
محمد امین
|
United States of America
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
129
آفـــــــــــــریــــــــــــــــــن
نظرات بینندگان