arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم !

روح‌ا... حسینیان، نماینده تهران و عضو جبهه پایداری که ید طولایی در مخالفت با رئیس‌جمهور منتخب مردم دارد این‌بار هم گوی سبقت را از دیگر یارانش ربوده و فعال‌تر از همیشه وارد صحنه تخریب شده و در قیاسی مع‌الفارق رئیس‌جمهور برآمده از خواست و اراده مردم را با الفاظ ناپسندی خطاب قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس‌جمهور در جمع رؤسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور مطالبی بیان نمود که واکنش‌های مختلفی از هردو جناح اصلاح‌طلب واصولگرا در پی داشته است .

به گزارش انتخاب روحانی در انتقاد از دلواپسان هسته‌ای و تخریبگران دولت گفت: «یک عده شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی‌اند، هروقت می‌خواهد مذاکره شود می‌گویند ما داریم می‌لرزیم، خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید برای خودتان» این اظهارات رئیس‌جمهور متفاوت، صریح وبی‌پرواتر نسبت به سخنان یک سال پیش وی بیان شده است واین نشان از آن دارد که رئیس‌جمهور دیگراز لجاجت‌های منتقدان خسته شده است .

 ایشان مجبور شده مشی متفاوتی در پیش بگیرد. شیخ دیپلمات تعامل‌هراسی، مفاهمه‌هراسی و نرمش قهرمانانه‌هراسی را غلط دانسته و گفت: «در منطق کم نمی‌آوریم و دیپلمات‌های مجربی داریم که جزوبهترین دیپلمات‌های جهان هستند وبه همین دلیل باید به نرمش قهرمانانه‌ای که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند و دولت درصدد اجرای آن است، اعتماد کرد» افرادی که تا یک سال قبل فرمان مذاکرات هسته‌ای را در دست داشتند وهر بار که به مذاکره می‌رفتند پرونده پیچیده‌تر و تحریمی بر تحریم‌های ظالمانه افزوده می‌گشت حال که مذاکره‌کنندگان ایرانی مسیری متفاوت را در پیش گرفته‌اند زبان به انتقاد از دولت گشوده و راه تخریب در پیش گرفته‌اند و نگران آنند که با به نتیجه رسیدن این مذاکرات رشته‌هایشان پنبه گردد. از لحظه‌ای که سخنان رئیس‌جمهوری روی خروجی خبرگزاری قرار گرفت عده‌ای که مترصد بودند و دنبال بهانه می‌گشتند تا بار دیگر دولت را مورد تاخت‌وتاز قرار دهند بهانه دندان‌گیری به دستشان افتاده و روحانی این‌بار جدی‌تر و تندتر از همیشه در سیبل تهاجمات و حملات توپخانه‌ای تندروها قرار گرفته است. عده‌ای که گویی فراموششان شده در 8سال گذشته که رئیس‌جمهور مورد حمایتشان بارها سخنانی به‌مراتب زشت‌تر از این سخنان استفاده کرده ولی آنان به دلایلی که بر همگان مبرهن است، چشم برحقایق بسته ودم برنیاوردند و ککشان هم نگزید. ولی امروز معتقدند که احمدی‌نژاد هیچ‌گاه اینگونه زبان به سخن نگشوده است.

روح‌ا... حسینیان، نماینده تهران و عضو جبهه پایداری که ید طولایی در مخالفت با رئیس‌جمهور منتخب مردم دارد این‌بار هم گوی سبقت را از دیگر یارانش ربوده و فعال‌تر از همیشه وارد صحنه تخریب شده و در قیاسی مع‌الفارق رئیس‌جمهور برآمده از خواست و اراده مردم را با الفاظ ناپسندی خطاب قرار داده است. شایسته و بایسته آن است که آقای روح‌ا... حسینیان به این پرسش پاسخ دهند آن هنگامی که رئیس‌جمهور محبوبش آقای احمدی‌نژاد در میان بهت و ناباوری همگان مخالفانش را به سخره می‌گرفت ایشان کجا بودند؟ و چرا هیچ واکنش اعتراضی ننمودند. نکند آن موقع منافع حزبی و جناحی‌شان ایجاب می‌کرد که آنگونه از سخنان رئیس‌جمهور وقت چشم‌پوشی نموده و از آن به‌راحتی عبور کنند؟! در نظر آقای حسینیان و سایر همفکرانشان مرگ خوبست فقط برای همسایه یا اینکه کار بد و سخن زشت برای مخالف بد و زشت ولی برای خودشان ایرادی ندارد درصورتی که کار بد، بد است از جانب هر شخص و گروهی که باشد و در این رابطه شاعر شیرین‌سخن حافظ شیرازی شعری دارد که مناسب حال این عده منتقد و مخرب می‌باشد: ما نگوییم بدو میل به ناحق نکنیم، جامه کس سیه ودلق خود ازرق نکنیم، رقم مغلطه بر دفتر دانش نزنیم، سر حق بر ورق شعبده ملحق نکنیم، عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است، کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم


منبع: آرمان
نظرات بینندگان