arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

درخواست یک مادر از ابوبکر بغدادی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مادر یکی از روزنامه نگاران آمریکایی که توسط گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) گروگان گرفته شده است خواست «به علت مسایلی که به پسرش ارتباطی ندارد» او را مجازات نکند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت روزنامه کریستین ساینس مانیتور، شرلی سوت لوف مادر استیون سوت لوف، این روزنامه نگار آمریکایی در نوار ویدیویی خواستار آزادی فرزندش شد.

شرلی سوت لوف در این نوار ویدئویی مستقیما از ابوبکر بغدادی رهبر خود خوانده داعش خواست که فرزندش را آزاد کند.

شرلی سوت لوف در این نوار ویدئویی گفت: من از تو می‌خواهم که فرزندم را آزاد کنی. من به عنوان یک مادر از عدالت تو می‌خواهم که مهربانانه عمل کنی و فرزندم را به خاطر مسایلی که به او مربوط نیست مجازات نکنی.

آخرین اخباری که مربوط به استیون سوت لوف است مربوط به ماه اوت 2013 است که وی به عنوان یک خبرنگار خاورمیانه مشغول به کار بوده است. چگونگی ربودن وی همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

والدین وی از رسانه‌ها خواسته بودند که این مساله را اعلان نکنند زیرا داعش تهدید کرده بود در صورتیکه ربودن این خبرنگار آمریکایی رسانه‌ای شود وی را به قتل می‌رسانند.

شرلی سوت لوف در این نوار ویدیویی گفته از زمان ربوده شدن پسرش زمانی را صرف شناخت اسلام کرده است.

وی همچنین از بغدادی خواست تا آموزه‌های حضرت محمد (ص) را در خصوص پسرش به کار ببندد.

وی گفت: من آموخته‌ام که اسلام می‌گوید هیچ کس مسئول گناه دیگری نیست. استیون ارتباطی با اقدامات دولت آمریکا ندارد. وی یک روزنامه نگار بیگناه است.

سوت لوف همچنین تاکید کرد که پسرش احساس می‌کرد که مجبور بوده به خاورمیانه سفر کند تا آلام مسلمانان به وسیله دیکتاتورها را پوشش دهد.
نظرات بینندگان