arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۳

مدیر یوونتوس : به صعود خوش بین هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر باشگاه یوونتوس با ابراز خوش بینی به صعود تیمش در لیگ قهرمانان اروپا، تاکید کرد بار دیگر، مرتکب اشتباهات قبل نخواهد شد.

به گزارش سایت گل، جوزیه ماروتا با اطمینان به تکرار قهرمانی سری آ ، عنوان کرد که ازاشتباهات گذشته درلیگ قهرمانان درس گرفته واین بار می تواند تیمش را به مرحله گروهی برساند.

وی گفت: شکی ندارم که این بار بیانکونری عملکرد بهتری خواهد داشت ولی اعتراف می کنم شکاف بزرگی میان ما و باشگاه های درجه یک اروپا وجود دارد.

ماروتا به سایت رسمی یوونتوس گفت: ما بازیکنانی داریم که در سالهای اخیر ، بدون تجربه بازی کرده اند . می دانم سال گذشته چه روی داد و این به ما کمک می کند که بار دیگر مرتکب این اشتباه نشویم.

وی بااشاره به اینکه باید از تاریخچه باشگاهش آگاه باشد، یادآور شد توانائی ها قابل دسترسی می باشند. ما از نتیجه تساوی راضی بودیم.

دردور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013، یوونتوس در تورین میزبان رئال مادرید بود و در حالی که نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشت، با تساوی 2 بر 2 مقابل رئال متوقف شد.

مدیر باشگاه یوونتوس در پایان گفت : در لیگ قهرمانان شکاف قابل توجهی میان ما وباشگاههای بزرگ وجود دارد.امیدوارم تاجایی که امکان دارد در اروپا پیشرفت کنیم و به خوبی می دانیم این رقابتی است که نتیجه آن باکوچکترین اشتباهی تغییر می یابد.

یوونتوس در دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانی اروپا ، 16 سپتامبر( 25 شهریور) به مصاف مالمو خواهد رفت.

دیدارهای مرحله گروهی 16 و 17 سپتامبر (26 -25 شهریور) آغاز می شود.

نظرات بینندگان