arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹

بیانیه دفتر ریاست جمهوری در مورد حوادث 25 بهمن

فتنه‌جویی روز دوشنبه كه با هدف انحراف افكار جهانی و كم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذیرفت، هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد كاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، متن بیانیه دفتر رئیس جمهور بدین شرح است:

بیست‌ودوم بهمن‌ماه تجلی‌گاه حضور میلیون‌ها انسان آگاه عاشق و وارسته ایرانی بود كه به شكرانه دمیدن سی‌وسومین طلیعه فجر انقلاب اسلامی جشنی عظیم را در كنار هم برگزار كردند و شكر و شادمانی خویش را به رخ جهانیان كشاندند و بر پایمردی و پایداری خود تا رساندن ایران اسلامی به جایگاه جلال و جمال تاریخی در سایه ولایت فقیه تاكید كردند.

فتنه‌جویی روز دوشنبه كه با هدف انحراف افكار جهانی و كم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذیرفت، هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد كاست.

صهیونیزم و استكبار جهانی و در رأس آن حاكمان ایالات متحده آمریكا هیچ‌گاه نمی‌توانند پیشرفت، سربلندی، ‌آسایش، آرامش و اتحاد دیگر ملت‌های جهان را شاهد باشند و از این‌رو با احساس خشم و ضعف از مواجهه با سیل خروشان ملت به تفرقه‌اندازی و نیرنگ و فریب روی می‌آورند.

ملت بزرگ ایران كه با اهدای صدها هزار شهید پاكباخته و از جان گذشته، دست جهانخواران را از كشور كوتاه كرده است، هرگز اجازه نخواهد داد تا آنان بار دیگر بر مقدرات او مسلط شوند و چونان گذشته رویای آنان را به كابوسی تلخ مبدل خواهند كرد. دشمنان ایران اسلامی در برابر اقیانوس بیكران ملت قطره‌ای بیش نیستند و بدانند كه ایران عرصه سیمرغ است.

برچسب ها: ریاست جمهوری
نظرات بینندگان