arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳

فان‌خال: اعتماد به نفس بازیکنان پایین است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی منچستریونایتد پس از توقف برابر برنلی از اعتماد به نفس پایین بازیکنانش گلایه کرد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که منچستر در بازی‌های بعد بهتر ظاهر شود.

  منچستریونایتد در هفته‌ سوم لیگ برتر نیز نتوانست به پیروزی برسد. این تیم در زمین برنلی به مصاف تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر رفت، ولی در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد.

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد پس از توقف برابر برنلی، گفت: در نیمه نخست اصلا آن تیمی نبودیم که انتظارش را داشتم، اما هر چه از بازی گذشت بهتر شدیم و توانستیم در نیمه دوم فرصت‌های گل زیادی ایجاد کنیم. تا وقتی این فرصت‌ها به گل تبدیل نشود دلیلی برای رضایت نداریم. متاسفانه برابر برنلی نتوانستیم فرصت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. به خاطر همین از نتیجه‌ به دست آمده ناراحتم. اشتباه‌های متعددی برابر برنلی داشتیم. آنها روحیه جنگندگی بالایی داشتند و توانستند در دقایق بسیاری از مسابقه بهتر از ما باشند. برابر تیم‌هایی همانند برنلی تنها باید با توپ، فوتبال خوبی بازی کنیم چرا که آنها از لحاظ فیزیکی قدرتمندهستند و فوتبال جنگنده ای بازی می‌کنند.

منچستریونایتد برای اولین بار در بازی برابر برنلی به آنخل دی ماریا بازی داد، ولی حضور این بازیکن نیز نتوانست منچستر را به گل برساند.

سرمربی هلندی منچستریونایتد که در جام جهانی به همراه کشورش به مقام سوم رسید در ادامه گفت: متاسفانه اعتماد به نفس‌مان در نیمه نخست خیلی پایین بود که البته این طبیعی است. وقتی در هفته‌ اول و دوم تنها یک امتیاز به دست می‌آورید طبیعی است که در هفته‌ سوم استرس داشته باشید و فوتبالی بازی کنید که انتظار آن را ندارید. فشار زیادی روی بازیکنانمان است، ولی تنها راه موفقیت این است که با این فشارها کنار بیاییم. امروز وقتی کنار گیگز بودم به او گفتم که استرس بازیکنان در نیمه دوم کاملا واضح و نگران کننده است. در نیمه دوم این استرس را کم کردیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی اینقدر استرس نداشته باشیم.

سرمربی منچستریونایتد در پایان گفت: توپ و میدان در این دیدار در اختیار ما بود و برنلی تنها روی ضربات شروع مجدد خطرناک ظاهر شد. درباره داوری نیز باید بگویم که داور مسابقه تمام صحنه‌های 50-50 را به سود حریف سوت زد و کاملا واضح بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان