arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳

ادعای جدید عمران خان: نواز شریف تا 48 ساعت دیگر رفتنی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف روز دوشنبه در سخنانی علیه نواز شریف نخست وزیر پاکستان، مدعی شد که دوران حکومت او به سر رسیده است و نواز شریف حداکثر ظرف 48 ساعت آینده با قدرت خداحافظی خواهد کرد.

این رهبر حزب مخالف همچنین مدعی شد که یکی از هوادارن حزب او درجریان درگیری های صبح امروز در اسلام آباد، به ضرب گلوله کشته شده است. هنوز هیچ یک از منابع رسمی این خبر را تایید نکرده اند.

درگیری میان پلیس و معترضان در اسلام آباد از شبنه شب گذشته آغاز شد و آخرین آمار حاکی از کشته شدن سه تن و مجروح شدن نزدیک به 500 نفر در جریان این درگیری ها است.

این شخصیت مخالف نواز شریف همچنین حمله به ساختمان تلویزیون دولتی پاکستان را محکوم کرد و مدعی شد: کسانی که دست به این اقدام زدند، از هواداران حزب تحریک انصاف نیستند.

وی همچنین ادعا کرد که دولت پاکستان افرادی را ملبس به لباس پلیس کرده و آنها را برای سرکوب تظاهر کنندگان و معترضان به خیابان ها فرستاده است.

عمران خان، نخست وزیر و وزیر کشور کابینه او را مسوول اصلی بروز درگیری و ناآرامی در اسلام آباد دانست و گفت: اگر مقصران اصلی این درگیری ها مجازات نشوند، باز هم شاهد چنین حوادثی خواهیم بود.

هم اکنون نواز شریف نخست وزیر پاکستان و راحیل شریف فرمانده ارتش این کشور در دفتر نخست وزیری مشغول مذاکراتی مهم درباره تحولات جاری در اسلام اباد هستند. هنوز خبری از جزئیات این دیدار منتشر نشده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان