arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۹ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳

مرضیه برومند: در سخنانم جدی هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرضیه برومند از برگزاری جلسه مشترک با علی مرادخانی – معاون امور هنری – طی دو روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: من در سخنانم جدی هستم.

دبیر جشنواره تئاتر عروسکی درباره نتیجه جلسه با معاون هنری به ایسنا توضیح داد: آقای مرادخانی انسان مثبت‌اندیشی است و مقرر شد، نماینده‌ای از طرف خودشان معرفی کنند تا واسطه میان من و آقای طاهری باشد. در گفت‌وگوهایی که با این نماینده داشتم، متوجه شدم حرفهای مرا درک می‌کند. از دیروز تا به حال نیز با جدیت، مواردی را که به تعویق افتاده؛ پیگیری می‌کنند.

برومند در ادامه با اشاره به شرایط دشوار ستاد برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی در چند روز گذشته افزود: در این چند روز، شرایط بسیار سختی به وجود آمد. از طرفی با نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره، کار ستاد سخت‌تر و فشرده‌تر شده و از سوی دیگر بچه‌های تئاتر عروسکی دچار دلسردی و یاسی شده بودند که مرا ناراحت می‌کرد؛ با این حال هرگز کار را رها نکردم و همچنان در این چند روزه به کار خود ادامه دادم.

بازیگر نمایش «افرا» با اشاره به برگزاری نشستی با اعضای ستاد این جشنواره توضیح داد: شب گذشته گفت‌وگوهایی با بچه‌های ستاد داشتیم. من هرگز دلم نمی‌آید بچه‌ها را رها کنم یا اینکه آرامش آن‌ها را بگیرم. تا به حال هم من نبودم که آرامش بچه‌های عروسکی را بهم ریختم زیرا برخی، با سکوت خود آرامش را بهم زدند.

این بازیگر و کارگردان تئاتر با ابراز خرسندی از همراهی معاون هنری با جشنواره تئاتر عروسکی به ایسنا ادامه داد: برخی از دوستان هنرمند و شرکت کننده، حمایت‌شان را از نمایش عروسکی و شأن آن اعلام کردند که مایه خوشحالی است. خود نمایشگران عروسکی باید مراقب شأن و جایگاهشان باشند؛ چرا که اگر ما توجه کافی به جایگاه خود نداشته باشیم، نمی‌توانیم امید داشته باشیم کسی شأن نمایش عروسکی را رعایت کند.

برومند ادامه داد:‌ نباید پرونده نمایش عروسکی با پایان جشنواره بسته شود. از آقای مرادخانی هم قول گرفته‌ام امکان اجرای عمومی نمایش‌ها فراهم شود. جشنواره، هدف نیست بلکه بستری برای خلق آثار با کیفیت و قوی فراهم می‌کنند.

مرضیه برومند در پایان صحبتش از هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره تئاتر عروسکی درخواست کرد با همان نیرو و پشتکار قبلی به کار خود ادامه دهند و دلسرد نشوند.

به گزارش ایسنا، امروز صبح از سوی روابط عمومی معاونت هنری اعلام شد که علی مرادخانی استعفای مرضیه برومند، دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی را نپذیرفت.

پس از انتشار نامه‌ مرضیه برومند خطاب به معاون امور هنری مبنی بر وجود ناهماهنگی‌هایی در روند برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی، جلسه‌ای مشترک با حضور علی مرادخانی (معاون هنری )،‌ حسین طاهری (مدیرکل هنرهای نمایشی) و دبیر جشنواره برگزار شد.

برومند هفته گذشته در نامه‌ای خطاب به علی مرادخانی اعلام کرد، به دلیل نداشتن استقلال کافی و به خاطر اختلاف نظر با مدیر اداره کل هنرهای نمایشی، درخواست دارد یا فعالیت خود را زیر نظر مستقیم معاون هنری ادامه دهد یا از سمت خود کناره‌گیری کند.
نظرات بینندگان