arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳

رای پرونده سه بازیکن فوتبال ایران فردا صادر می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از صدور رای پرونده مهدی رحمتی، ایمان موسوی و حسین کعبی در جلسه فردا ( سه شنبه) این کمیته خبر داد.

علی اکبر محمد زاده عصر دوشنبه در گفت و گو ایرنا درباره پرونده شکایت باشگاه استقلال تهران از مهدی رحمتی، ایمان موسوی و حسین کعبی گفت: فردا ( سه شنبه) کمیته اخلاق فدراسیون در این خصوص جلسه خواهد داشت و تصمیم نهایی اتخاذ می شود.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که در جلسه فردا فقط به این پرونده رسیدگی می شود یا خیر؟گفت:چند موضوع دیگر مطرح است اما محور اصلی جلسه بررسی این پرونده و تصمیم گیری درباره آن خواهد بود.

وی پیشتر در خصوص رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه استقلال تهران از جواد نکونام نیزگفته بود باتوجه به این که نکونام درایران حضورندارد،ازوی خواسته ایم اگر اطلاعاتی در مورد سوء جریان هایی که ادعا کرده است در استقلال وجود دارد، ارایه کند.

محمدزاده در مورد امکان رسیدگی غیابی به پرونده نکونام گفت : عدم حضور نکونام مانع از رسیدگی نمی شد ولی باید به وی ابلاغ کنیم.

باشگاه استقلال تهران در واکنش به اظهارات جواد نکونام، مهدی رحمتی، ایمان موسوی وحسین کعبی مبنی بر وجود سوء جریان در این باشگاه با ارایه نامه ای به کمیته اخلاقی فدراسیون خواستاررسیدگی به ادعاهای این بازیکنان شده است.

علاوه بر این، امیر قلعه نویی نیز از طریق وکیل شخصی خود پیگیر اظهارات و ادعاهای بازیکنان یاد شده از طریق مراجع قضایی است.
نظرات بینندگان