arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

توضیحات وزیر کشور در مورد جلسه با استانداران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر کشور در تشریح نشست امروز استانداران سراسر کشور گفت: استانداران در خصوص مسائل اقتصادی نظرات و مسائل خود را مطرح کردند و مدعوین این نشست توضیحات مفصلی درباره لایحه خروج از رکود دولت و برنامه ششم توسعه ارائه کردند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان نشست استانداران سراسر کشور که امروز دوشنبه در وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران در تشریح این نشست گفت: جلسه امروز با استانداران بیشتر در خصوص مسائل اقتصادی بود و مسائلی چون بحث بسته دولت برای خروج از رکود و برنامه ششم توسعه مطرح شد.

رحمانی فضلی با اشاره به حضور مدعوین این نشست افزود: معاون اول رئیس جمهور توضیحات مختصری درباره بسته خروج از رکود دولت ارائه کرد و نوبخت در خصوص برنامه ششم توسعه توضیحاتی داد، همچنین آقایان سیف و طیب‌نیا در خصوص مسائل اقتصادی لایحه خروج از رکود و نقش بانک‌ها توضیحاتی مطرح کردند.

رحمانی فضلی اظهار داشت: استانداران عملا با این موضوعات در صحنه اجرا مواجه هستند بنابراین شناخت واقعی‌تری نسبت به این مسائل دارند، استانداران نظرات و مسائل خود را مطرح کردند و مقرر شد در مواردی که نیاز به پیگیری است گزارشی به مسئولان ارائه کنند تا پیگیری شود.

وی همچنین در خصوص انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه گفت: برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس سه حوزه نماینده ندارند که فعلا با شورای نگهبان صحبت می‌کنیم و اگر نظر شورای نگهبان را جلب کردیم انتخابات میان‌دوره‌ای را در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌کنیم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان