arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۳۲۳
تعداد نظرات: ۹۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

حدادعادل: صد سفر خارجی رفته‌ ام، باید در برخی موارد از غربی ها تقلید کنیم/مسئولان کشور نباید افتخار کنند که در فیس‌بوک چه می‌کنند/بورسیه ها را از 20 سال پیش بررسی کنید، معلوم می شود ما طلب‌کاریم یا بدهکار

در انتخابات ریاست جمهوری گذشته در مناظره‌ها هم حرف اولشان اقتصاد بود، از یکی راجع به فرهنگ هم که می‌پرسیدند، یک اسکناس از جیبش درمی‌آورد و بحث اقتصادی می‌کرد. این تحریم‌ها وضع خاصی را به‌وجود آورده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حدادعادل دوشنبه شب در جمع مردم مشهد در مساجد المهدی (عج)  گفت:برای حفظ آرامش فرهنگی در جامعه نباید مسوولان مطالب خود را در فیس بوک بگذارند و رها کردن این مسائل موجب تشنج و تنش فرهنگی در کشور می شود.

به گزارش «انتخاب»، وی گفت: اشخاصی که در فتنه سال 1388 مقصر بودند، نباید عهده دار کلیه کارها شوند و مسوولیت ها و کارها را به آنها واگذار کرد.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: صریح و شفاف به رییس جمهوری گفتم که انسان مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.

وی با بیان اینکه بی‌توجهی به ارزش‌های فرهنگی و مسائل سیاسی آرامش جامعه را از بین می‌برد، افزود: برای حفظ آرامش فرهنگی نباید جلوی ماهواره‌ها را رها کرد، نباید فیس‌بوک و توئیتر آزاد شوند؛ مسئولان کشور نباید افتخار کنند که در فیس‌بوک چه می‌کنند، اگر این‌ها را رها کنید، باعث تشنج فرهنگی می‌شود.

حداد عادل خاطرنشان کرد: برای ما استیضاح وزیرعلوم هم سخت بود، این‌طور نیست که ما عقده استیضاح داشته باشیم، واقعا نمایندگان نُه ماه به وزیر علوم می‌گفتند فعالان فتنه را در مناصب کلیدی منصوب نکنید، والله و بالله استیضاح به خاطر بورسیه‌ها نبود، اگر قرار باشد روزی پرونده بورسیه‌ها باز شود باید از بیست سال پیش این اتفاق بیفتد، آن موقع معلوم می‌شود که ما طلب‌کاریم یا بدهکار.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود درباره نام‌گذاری سال 93، بیان کرد: معمولا روز اول فروردین و چند روزی بعد از آن شعار سال بین مردم مطرح می‌شود و همه دربارۀ آن صحبت می‌کنند، اما تجربه نشان می‌دهد که این موضوع آرام‌آرام فراموش می‌شود.

وی یادآور شد: چند سال پی در پی است که رهبر معظم انقلاب شعار اقتصادی انتخاب می‌کنند که حکایت از اهمیت اقتصاد دارد، شعار امسال طولانی‌تر از شعارهای سال‌های قبل و دربردارنده چهار مفهوم اصلی بود: اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی اضافه کرد: ما از ابتدای انقلاب مشکل اقتصادی داشتیم اما در این دو تا سه سال اخیر بعد از تحریم‌ها این مسئله بیش از گذشته شده است، قیمت ارز سال‌ها نوسان مختصری داشت، در عرض چهار سال از نهصد به هزار تومان رسید، اما در عرض یک سال و نیم 1000 تومان به بیش از 3500 تومان افزایش یافت.

حداد عادل یادآور شد: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته در مناظره‌ها هم حرف اولشان اقتصاد بود، از یکی راجع به فرهنگ هم که می‌پرسیدند، یک اسکناس از جیبش درمی‌آورد و بحث اقتصادی می‌کرد. این تحریم‌ها وضع خاصی را به‌وجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی راه حلی که برای رفع تحریم‌ها در پیش گرفته، عمدتاً راه مذاکره است. بحث مذاکره خیلی مطرح است و شاید بعضی‌ها فکر کنند مشکل اقتصادی ما در ژنو حل می‌شود، رهبر انقلاب با مذاکرات مخالف نیستند. چیزی که مهم است این بود که تسلیم زورگویی و سلطه نشویم، در خصوص این دولت هم ایشان منع نکردند منتهی از ابتدا گفتند: «من به آمریکایی‌ها خوش‌بین نیستم اما به تیم مذاکره کنند خوشبینم.»

رییس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به روند و نتایج مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: مهمترین فایده مذاکرات هسته ای کشورمان این بود که حرفها و استدلال های خود را در عرصه بین المللی مطرح کردیم و این مساله مشخص شد که چه کسی در این مذاکرات لجاجت می کند.

حدادعادل گفت:به طور یقین مقام معظم رهبری و دولت حاضر نیستند به خاطر مذاکرات هسته ای استقلال کشورمان به مخاطره بیفتد و آمریکا بخواهد از پنجره مذاکرات به کشورمان نفوذ کند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به این مساله و اقدام دشمنان و آمریکا واکنش نشان می دهد.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت:اگر رهبر معظم انقلاب مشاهده کنند که استمرار مذاکرات هسته ای به اصل انقلاب ضربه می زند به وظیفه خود عمل می کنند و مانع از آن می شوند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ترکیب مجلس بعدی به رای مردم بستگی دارد و آنان باید به افراد مورد اطمینان و صالح رای بدهند چون درغیراین صورت مجلسی مشابه مجلس ششم خواهیم داشت که در واقع مسلمان نشنود و کافر نبیند.

حدادعادل به نامناسب بودن وضعیت بانکهای کشور اشاره کرد و گفت:بانک هاک به جای آنکه در خدمت مردم باشند به بنگاه اقتصادی تبدیل شده و دشوار ترین اقدامات برای هر دولتی اصلاح نظام بانکی است.

رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی را از ضرورتهای جامعه دانست و بر اهتمام بخشهای مختلف مردم و مسوولان نسبت به این مساله تاکید کرد.

حدادعال گفت:متاسفانه نحوه زندگی،مصرف،خوابیدن،خوارک و تبلیغات و عروسی و عزاداری های به هیچ عنوان منطبق با معیارهای سبک زندگی اسلامی نیست و اگر می خواهیم در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق باشیم باید سبک زندگی اسلامی در زندگی نهادینه شود.

وی مدیریت مصرف و پرهیز از اسراف را از ضرورتها و زیربناهای تحقق سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی برشمرد.

حدادعادل گفت: برای تحقق و عینیت بخشیدن به سبک زندگی اسلامی نیز باید فرهنگ جامعه به نحو کامل منطبق با فرهنگ اسلامی شود و نخستین قدم برای رسیدن به این سبک زندگی شک و تردید در سبک زندگی غربی است.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در ادامه سخنان خود به تشریح مشخصات سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت: ریشه سبک زندگی فرهنگ است، اولین قدم برای سبک زندگی اسلامی این است که در سبک زندگی غربی شک کنیم؛ غرب که عده‌ای حاضرند جان خود را بدهند تا از این مملکت بیرون بروند، فکر می‌کنند آنجا بهشت موعود است، این غربی‌ها 70 میلیون نفر را از سراسر دنیا به فلسطین کوچ داده و مردمی را آواره، دولتی را جعل و در سازمان ملل از آن پشتیبانی کرده‌اند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی خاطرنشان کرد: آدمیت به ساختمان‌های بلند و هایپرمارکت نیست، اهمیت فرهنگ برای یک ملت مثل هواست برای زندگی، حداقل کاری که ما می‌توانیم بکنیم مدیریت مصرف است، ای کاش ما در بعضی موارد از غربی‌ها تقلید می‌کردیم، من صد سفر خارجی رفته‌ام، کمتر ملتی به اندازۀ ما اسراف می‌کنند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب به جنگ غزه اشاره کرد و گفت: باید غربیان را از مساله غزه و فلسطین شناخت و چه کسی حاضر است از رفتار غربیان در قبال مردم مظلوم غزه حمایت کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: برخی اشخاص تصور می کنند که غرب بهشت موعود است و با دیدن برج های بلند در کشورهای غربی و عربی نظیر دبی می گویند که جمهوری اسلامی برای مرم چکار کرده و آدمیت یعنی الگو گیری از فرهنگ غربیان، و این استنباط به هیچ عنوان صحیح نیست.

حدادعادل گفت: اهمیت فرهنگ برای انسان به منزله هوا برای زندگی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامگذاری سالجاری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را یادآورشد و گفت: عزم ملی وظیفه مردم را در این زمینه ها مشخص و ترسیم کرده و مدیریت جهادی هم باید به عنوان یک ملاک مهم فرآروی اقدامات مسوولان بخشهای مختلف قرار گیرد و همه در تحقق این مساله به نوبه خود سهیم هستیم.

وی گفت: مهمترین الگو برای مدیران شهید رجایی است و امام خمینی (ره) در مورد این شهید فرمودند که قبل و بعد از ریاست جمهوری هیچ گونه تفاوتی نداشته است.

حداد عادل تاکید کرد: مدیران باید با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خدمت به آحاد مردم و جامعه روحیه جهادی داشته و جهادی گونه به آنان خدمت کنند.

به گفته وی مدیران و مسوولان باید از هرگونه ریخت و پاش ها و هزینه های مالی بسیار پرهیز کنند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۳۷
غیر قابل انتشار: ۳۶۱
ناشناس
|
CHINA
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
23
911
اینکه ای آقا گفته " تا معلوم شود "ما" طلبکاریم یا بدهکار" نشان میدهد که این بورسیه ها حالت باندی و گروهی دارد. ونشان میدهد گروه متبوع اقای حداد فکر میکند کشور بین آنها و گروهای دیگر تقسیم شده. او نمیداند از هر تخلفی فقط مردم طلبکارند . باند او چه طلبی از کشور دارد جز اینکه حداق در 8 سال گذشته کشور را نابود کردند اگر از سالهای قبل از آن صرف نظر کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بجای ژاپن اسلامی ما رو طی 8 سال زمامداری باند و گروهتون و 800 میلیارد پول نفت تبدیل به کره شمالی کردید.مردم طلبکار شماها و آقازاده هاتون هستند
سيد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
خواهشا ايشان اول توضيح دهند 100 سفر خارجي را به هزينه چه كسي رفته اند ؟!!! نتيجه و تاثير آن بر روي وظيفه شغلي شان چه بوده است؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
طفلک مگه چی گفته که انقد میسوزید!!؟ 4 کلمه حرف منطقی هم قبول ندارید!
ناشناس
| NETHERLANDS |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
از جناب استاد مسلم ادبیات سئوالی دارم : در جمله " تا معلوم شود ما بدهکاریم یا طلبکار" ماخذ کلمه " ما " چه کسانی هستند ؟ و معیار و سنگ محک یافتن " بدهکاری و طلبکاری " برای ارزیابی "ما" چیست ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
12
727
خسته شدیم از حرفهای تکراری . شما پدر ومادر ملت نیستید .ما کبیرهستیم وآگاه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ترکیب مجلس بعدی به رای مردم بستگی دارد و آنان باید به افراد مورد اطمینان و صالح رای بدهند چون درغیراین صورت مجلسی مشابه مجلس ششم خواهیم داشت که در واقع مسلمان نشنود و کافر نبیند.
این غربی‌ها 70 میلیون نفر را از سراسر دنیا به فلسطین کوچ داده و مردمی را آواره، دولتی را جعل و در سازمان ملل از آن پشتیبانی کرده‌اند.!!!!!!!!!!!!!!
این آدم روزی رییس مجلس بوده نه تاریخ میدونه نه فرهنگ میدونه نه قانون و نه انصاف
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
اتفاقا تنها مجلس درست همون مجلس ششم بود که الان به همچون مجلسی احتیاج داریم
محمد
|
MALAYSIA
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
16
772
آقای حداد عادل شما هیچی نیستین. این ملتند که طلبکارند چه از بیست سال پیش و چه در 8 سال گذشته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
17
732
من نمیدونم چی بگم، اما استاد شفیعی کدکنی گفتن: بلایی که این اقا سر ادبیات فارسی اورد، صدام نیاورد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
حداد عزیز رشته ی شما چه ربطی به فرهنگستان
زبا ن فارسی دارد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
کاری به مواضع سیاسی ایشون ندارم و کاملا هم مخالف ایشون هستم ، اما در ادبیات تحصیلات دارند و صاحب نظرند برخلاف شما که در همه زمینه ها اظهار نظر می کنید و از دیگران برای اظهار نظر مدرک می خواهید
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
6
563
سلام
با این جمله " آن موقع معلوم می‌شود که ما طلب‌کاریم یا بدهکار" فهمیدم دعوا سر لحاف ملاست اصلا حرفی از مردم و کسائی که توی رانت بورسیه ها حقشون خورده شده زده نمیشه و میگند مثلا اصلاح طلبها بیشتر از اصولگرایان اقوام و دوستانشون را فرستاند بورسیه خدایا تو شاهد باش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
6
396
و برای اینکه ثابت بشه استیضاح بخاطر بورسیه ها نبوده ، در بند اول متن استیضاح به موضوع بورسیه ها اشاره میکنیم و سپس 5 نماینده که موضوع بورسیه ها رو از اصل منکر هستند و میخوان با برگردوندن قضیه و علم کردن "ظلم به نظام" دکتر فرجی دانا رو دادگاهی کنند رو میکنیم مسئول رسیدگی! خروس ما هم دم نداره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
9
524
اگر کسی طلب داشته باشد ملت مظلوم است نه شماها!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
9
490
به چه چیزهایی افتخار می کنند.
100 سفر خارجی.
آن دنیا از سفرهای خارجی شما نمی پرسند.
پاسخ ها
ناشناس
| CHINA |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
پول این سفر خارجی از کجا تامین شده؟
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
سفر برای چی خرید از فروشگاههای لندن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
6
430
خجالت بکش از این طرز فکر واقعا مایه ی تاسف است که بزرگان سیاسی و فرهنگی ما امثال این دکترها ست. تلاش و کوشش باعث ابادانی هر کشوری می شود چه غربی چه عربی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
5
263
آقای حداد کسی شما را طلبکار یا بدهکار نکرده. اگه از 20 سال پیش مطرح بوده بررسی کنید. چرا به خاطر منافع حزبی تون از حق مردم به این راحتی می گذرید؟ اینطوری اعتماد بن مردم و مسئولین از بین میره و این یکی از خطرات بزرگیه که نظام رو تهدید میکنه.
با بقیه حرفاتون تقریبا موافقم. ولی یادتون باشه که به عمل کار برآید و حل مشکلات گفته شده توسط جنابعالی فقط به عهده دولت نیست.
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
4
324
من نمیدونم، این منش اخلاقی هست یا انسانی یا اسلامی یا .... این چه منطقی هست که فبلی ها بد کردن ما هم بد کردیم! اول سراغ آنها برید، ما بدیمان کمتر است!!!
رانت و سوء استفاده از موقعیت در هر زمان و هر شرایظی زشت هست! اگر هم خود شما تایید میکنید بیست سال روال مملکت این بوده که دیگه واویلا!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
5
334
آیا حداد مگر بورسیه ها نوبتی سهامی است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بورسیه ها گوشت قربونی است؟
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
3
261
برادر اصلا از 30 سال پیش بررسی کنید . کسانی که نا حقی رو حق خودشون می دونم نمی تونن افراد قابل اتکایی باشن!
سپيدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
355
بورسیه ها را از 20 سال پیش بررسی کنید، معلوم می شود ما طلب‌کاریم یا بدهکار.
اظهار نظر يك مرد قانون!
چه بلايي سر اين مملكت اومده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
287
ما طلبکاریم یا بده کار؟
این یعنی چی؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
3
273
آقای حداد عادل؟؟؟؟؟عدالت یعنی چه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
3
289
مثل اينكه مملكت مالميك شما است تازه ميخواهند حساب كنند بازم طلب دارند بقيه بورسيه ها را هم بگيرند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
287
آقای حداد یه جوری میگن بررسی کنید ببینید ما طلب کاریم یا بدهکار انگار که بورسیه ها نباید به مردم عادی برسه، فقط بین اونا و اینا باید تقسیم میشده!!! واقعا خجالت آوره این حرف!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
354
15
بارک الله
حرف دل به دل می نشیند بخصوص که صادقانه و صمیمانه بوده و از سیاسی بازی و «انتخاب» گزینشی، دور باشد
daryoosh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
2
302
لطفا مشخص کنند این صد سفر خارجی به هزینه شخصی بوده یا از هزینه بیت المال
طیب عالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
3
251
به نوعی حداد عادل تهدید میکنه افرادی رو که میخوان پرونده بورسیه ها رو پیگیری کنند : (( پرونده ها از بیست سال پیش بررسی شود )) !!!
خب زمانی که مسئولیت داشتید و سالها قبل چرا اون بورسیه های قبلی رو اگه واقعا راست میگید و حق با شماست پیگیری نکردید .
الان برای سرپوش گذاشتن رو خرابکاریهاتون و مسکوت گذاشتن داستان ، دارید به نوعی تهدید می کنید ؟!
سيدمهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
229
ببخشيد مگه بورسيه سهميه جناح هاست كه طلبكاري و بدهكاري داره؟؟؟؟!!!!
به هر حال هر خطايي بايد جلويش گرفته شود كساني كه در حال تحصيل هستند بايد به اوضاعشان رسيدگي شود ما مردم منتظر اجراي عدالت هستيم
قبلا اشتباهات زيادي شده است نبايد اشتباهات گذشته با خطاهاي امروز معامله شود
taha
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
2
198
چرا میخوایید همه اشتباهاتتون و توجیه کنید و مقابله به مثل کنید؟
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
2
251
آقای حداد عادل شما طلب کارید یا بدهکار یعنی چه اینجا حق افراد بدون پارتی اجحاف شده من متاسفم برای این نماینده . نمیدانم نماینده کدام مردمی هستید که همش دم از مردمی بودن می زنید متاسفم متاسف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
74
اگر میدونستی اون موقع دارن با پارتی بازی بورس می کنند چرا اعتراض نکردی حالا شدی طلبکار....
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
57
جناب رانت رانته مال جناح شما یا جناح مخالف شما. این چه فرمایشی که طلب کارید؟ واقعا که.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
47
بورسیه ها را از 20 سال پیش بررسی کنید، معلوم می شود ما طلب‌کاریم یا بدهکار !!! گیرم که از بیست سال پیش عده ای تخلف کرده باشند اونوقت شما نسبت به حق مردم طلبکاری می کنید. پس حق الناس چی می شه عمو؟! یعنی بورس گوشت قربونی و شما سهم باند خودتو طلب می کنی؟ اونم با معدل 12 یا 13 واقعا که .....و یادتان رفته اقلا جلو مردم ظاهر را حفظ کنید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
72
اگر مردم به حرف های حداد عادل اعتقاد داشتند ایشان در نظرسنجی های انتخاباتی آخر نمی شدند !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
61
عجیب صبوریم ما
پاسخ ها
ابر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
صبور نیستیم بی حالیم.
سونیا
|
UNITED STATES
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
52
آیا به بهانه فرهنگ میشود جلوی پیشرفت کشور را گرفت؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
70
اقای حداد شما که می خواستی ایران را ژاپن اسلامی کنی حالا که افغانستان اسلامی کردید طلب هم که از قدیم دارید . بدبخت ملت که به امید چه کسانی هستند هم طلبکارند هم دلواپس
gaga
|
UNITED STATES
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
2
65
حداد فکر میکنه مملکت ماله باباشه و خودش صدای مردم !
نادر
|
UNITED STATES
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
2
60
"آدمیت به ساختمان‌های بلند و هایپرمارکت نیست، ".... جمله ی خوبیه. اما میشه درباره اون تصویر توضیح بدهید که شما رو در حال خرید از یکی از همین "هایپرمارکت ها" در لندن نشون میده؟ رطب خورده کی منع رطب کند؟
نیکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
50
آقای حداد از اهمیت فرهنگ میگویید خوب است ، اما عملکرد شما در زمینه فرهنگی منفی است و چیز قابل دفاعی ندارد . فقط محدودیت و نگرانی برای کارهای فرهنگی و اهل هنر و فرهنگ ساخته اید.
عابدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
65
به این فکر می کردم که فرجی دانا چقدر بزرگ و با اخلاق بود که در جلسه استیضاح وقتی یک واژه انگلیسی رو گفت از شما اسم برد و گفت بلاخره آقای حداد اینجا هستند و ما باید خویشتنداری کنیم و از معادل های فارسی استفاده کنیم
چقدر بزرگ بود این مرد
اونقدر بزرگ بود که همه ما دانشگاهیان از استاد و رئیس دانشگاه بگیرین تا سرایدار و باغبون دانشگاه ها از رفتنش اظهار تاسف می کنن
چقدر بده که از دست دادن سرمایه اجتماعی اصول گرایان میانه رو رو اینقدر قابل دفاع می دونید آقای حداد
کار به درست و غلطش ندارم که دلیلش بورسیه ها بوده یا چی بوده...
اما برام عجیبه که یه حزب به اسم اصول گرا ها در ایران اینقدر راحت لگد به سرمایه اجتماعیشون می زنن
رفتن توو دل جامعه دانشگاهی ؟؟؟!!!!
اونم اینقدر بی محابا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
58
چه بخواهیم وچه نخواهیم در هر حالت شما طلبکارید ودر این شکی نیست ؟!
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
53
البته شما هميشه طلبك اريد
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
49
چه جالب از این گویا تر نمی شد گفته ما طلبکاریم این جمله بی نظیر تو تاریخ می مونه.نه اینکه ایشون کم منصب و پول در اختیار دارن
هدهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
51
جناب این جمله شما نشان میدهد که شما 1درصد کشور ایران خود را مالک ایران میدانید و 99 درصد بقیه سیاهی لشکر و رعیت شما هستند. از رئیس فرهنگستان ادبیات این جمله طلبکار بودنش از کشور قابل تامل است.ولی بدان این مملکت 75 میلیون صاحب دارد. وشما یکی از این 75 میلیون هستید ولاغیر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
36
آقا مردم روحانی وتفکر روحانی رو می خواهند.درود بر روحانی زنده باد دولت تدبیر وامید زنده باد مشارکت بالا در انتخابات
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
54
خدایا ما چه گناهی کردیم که صادقانه زندگی کردیم داوطلب دبیرستانی به جبهه رفتیم دانشگاه بدون سهمیه رفتیم سربازی رفتیم و شرکتی استخدام شدیم و 20 سال بدون رشد و با حقارت زیر دست بچه های کوچکتر از خود کار میکنیم و آسایش و آرامش نداریم و بدتر اینکه هر گروهی بعد از اخذ رای از ما ،ما را اضافه میدانند؟!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
61
آقای حداد عادل، بیشرمانه تهدید کردند.
آقا هر کسی در هر زمانی تخلف کردند باید جلوش گرفته بشه. غیر از اینه نماینده مردم؟؟؟؟؟؟
ما طلبکاریم یا بده کار؟
این یعنی چی؟
شما که صد تا سفر رفتی؟
فکر نکنم طللبی مونده باشه؟؟؟
اشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
51
حداد خجالت بكش اين حرفت نشان ميدهد كه هميشه بورسيه ها به حق نبوده
محمد تهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
54
صد سفر حارجی آنهم با افتخار بیان میکنید ما که تا شهر قم هم نمی توانیم برویم.

تازه اگر با پول خود هم رفته باشد این همه ثروت از کجا آمده است .
این هم از شخصیت فرهنگی اسلامی کشور
محمدحسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
59
آقای به اصطلاح عادل

باپول چه کسی 100 سفر خارجی رفته اید؟
در همین ایران خودمان چه بسیارند افرادی که در حسرت یک سفر داخلی دارند .......
کارون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
42
این یعنی سهم خواهی.
الوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
44
منظور ایشون از (ما ) کیه؟
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
54
ای کاش در این سفر ها چیزی هم یاد میگرفتی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
47
به نظر میرسه براساس تقسیم مملکت توسط این خدمت گذاران در مورد بورسیها سهم ایشون و دوستانشون کمتر داده شده امیدوارم هر چه زودتر به حقشون برسن بقیه مردم که حقی ندارن
بنده همیشه بدهکا خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
48
شما همیشه طلب کارید یعنی اصلا طلب کار به دنیا آمدید .ماییم بدهکار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
31
این اقاخوش بحالش که صد سفر خارج رفته شماهم اگر
مثل اوباشید خوب نیست ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
41
چه عجب بعد از چند ماه بالاخره قبول کرد بحث بورسیه ها واقعیت داره
رجب زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
35
سلام ما مردم عادي به تماشاي جهان امده ايم
نصرالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
39
هایپر مارکت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چی شد ایشان از کلمه ی تمام غربی استفاده کرذند قبول داریم که شما هم خارج رفته اید، فارسی را دیگر پاس نمیدارید؟؟!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
35
یاد تعلیمات اجتماعی سوم دبستان بخیر که با خانواده هاشمی مشهور شدین!!!!!
امیرعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
48
جناب حداد عادل،من دقیقا خاطرم نیست که شما چند ساله که نماینده مجلس هستید،اگه در بیست سال پیش نماینده بودید واین اشکالات رو دیدید وچیزی نگفتید اشتباه کردید واگر الان دارید از عملکرد دولت قبل درموردبورسیه ها طلبکارانه صحبت می کنیدخطای دوم را هم انجام داده اید.
محمد
|
UNITED STATES
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
50
من زمانی که دانشجوی دکتری حقوق بودم چند بار برای بورس ثبت نام کردم ولی هربار با یه ایراد درخواستم را اگرچه مصاحبه علمی و عمومی را هم پذیرفته شدم ولی ردم کردند. الان که دو ساله فارغ التحصیل شدم و در همه فراخوانها ثبت نام کرده ام ولی با وجود چندین بار مصاحبه و جالبتر اینکه با وجود پذیرفته شدن در مصاحبه ها هنوز در هیچکدام از دانشگاهها جذب نشده ام. حالا با این صحبت حداد متوجه این قضیه شده ام که این بورسه ها سهم امثال من نیست بلکه سهم اونایی هست که جناب حداد اشاره کرده اند. واقعا خسته شده ام و پشیمان که چرا اینقدر از عمرم را صرق تحصیل در مقطع دکترا نمودم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
42
جالب است . نمیفرمایند اگر خلاف است برخورد کنید . ا
khakhs
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
39
بورسیه ها را از 20 سال پیش بررسی کنید، معلوم می شود ما طلب‌کاریم یا بدهکار
آدم میماند چه بگوید شما تمام گروها طلبکارید ما ملت هستیم که بدهکاریم
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
79
4
افرین بر مرد خدا حداد عادل درست کار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
30
آقای حداد من همانطوریکه دردبیرستان ازکتاب بینش اسلامی شما ومبحث ماتریالیسم دیالکتیک سر در نیاوردم از حرفهای اخیر شما نیز واقا سر درنمی آورم ضمنا به نظرم دربحث کوچ دادن یهودیان به اسرائیل عدد 7میلیون باید صحیح باشد
رضاجوانشیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
36
سلام
کاش از سی سال پیش بررسی یشود مگر ما حرفی داریم ،طوری میگویند انگار که ما مخالف بررسی هستیم و هر کس هم بطور ناحق وارد شده باشد مورد دادرسی قرار بگیرد و از طرف دیگر کاش بررسی بشود این 100 سفر با چه منابعی و در چه جهتی انجام گرفته است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
40
جناب آقای حدادشماهم دراین بیست سال مسئول بودیداگر درموردبورسیه ها تخلف صورت گرفته باشه ،ملت طلبکاراست نه شما!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
2
37
متاسفم آقای حداد از اینکه در ادوار مختلف مجلس حضور داشتید و می دونستید که وضعیت بورسیه ها چطوره و فقط سکوت کردید آقای وکیل مردوم!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
2
35
واقعا متاسفم از این سخنان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
35
7
"نباید فیس‌بوک و توئیتر آزاد شوند" دکتر عادل

آفرین!! آفرین!! همیطوره!! اینو میگن حرف حسابی!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
نمی دونم حداد را تشویق کردی یا تقبیح ولی اینو می دونم که کسانی از آزادی در اینترنت و فیس بوک و توییتر می ترسند که از آ گاهی مردم واهمه دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
37
20 ساله پيش چرا سكوت كرديد ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
31
عجب!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
34
چرا پيام بنده رو تو سايت نياورديد اقاي حداد اسامي كشورهايكه رفتين بگين
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
23
همین :|
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
43
چرا شما به سفره های خارج ازکشور رفتید؟با پول کی رفتید؟نتیجه این رفتنهاتون چی شده؟
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
48
...اگر قرار باشد روزی پرونده بورسیه‌ها باز شود باید از بیست سال پیش این اتفاق بیفتد، آن موقع معلوم می‌شود که ما طلب‌کاریم یا بدهکار......


نظر مردم هم همین است که فساد و رانت خواری مربوط به این یکسال و دوسال و ده سال نیست خیلی ریشه دار تر از این حرفهاست !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
37
اگر از بورسیه ها نگران نیستید چرا نمیگذارید رسیدگی شود اگر از مسئله ای یا هر کار نادرستی بیست سال گذشت باید از او چشم پوشی کرد این آقا هزار کیلومتر راه را می آیدکه این حرفها را بگوید
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
39
طلبکار یا بدهکار؟؟؟؟؟
آقای حداد ظرفیت های علمی مملکت مگه گوشت قربونیه که برای هم طلب و بدهی تعیین میکنید؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
2
9
آقای حداد بررسی بورسیه های 20 سال پیش که مدرکشان را گرفته اند و پولش را هم چه سودی دارد .دولت روحانی هم فقط بورسیه های 90و 91 و 92 را بررسی کرده چون هنوط دیر نشده اگر مثل شما دنبال مچ گیری از رقبای سیاسی اش بود باید 84 تا 90 را هم بررسی می کرد.
ناشناس
|
FRANCE
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
2
6
آقای حداد عادل کمی هم آینده نگر باشید !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
10
من هر وقت صحبت از این آقای حداد عادل میشه یاد ژاپن اسلامی می افتم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
1
8
آقای حداد عادل .شما فکری برای کاربرد روزافزون واژه های انگلیسی مانند تایم ،دیزاین ،ساپورت و... بکن اگر راست می گویید! منتظر پاسختان هستم
دنیز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
1
12
پس چرا الان که صحبت بورسیه ها علنی شده آقای حداد عادل اظهار فضل می فرمایند یعنی 8 سال پیش بورسیه ها موردی نداشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
2
15
ناتوانی این آقا در ریاست بر مجلس عامل تندروی رئیس جمهور اسبق شد تا جایی که مجلس دیگر در راس امورنیست
ایشان بهتر بود عوض تکیه بریاست مجلس برای اقتدار بیشتر آن ریاست مجلس را واگذار می کرد تا تخلف از قانون دولت نهم و دهم کمتر میشد
100 صفر خارجی با پول کی؟
و با چه سودی برای مردم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
4
9
آقای حداد ای کاش شما در همان پرستیژ فرهنگی خود می ماندید و هیچگاه وارد سیاست نمی شدید بازی های سیاسی عاقبت بخیری ندارد.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
1
21
قبلا بورسیه میفرستاندن خارج ازشون ادم حسابی در میامد الان بورسیه میفرستند تا از جناح رقیب عقب نیفتند
نظرات بینندگان