arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

کواچ: هرگز تسلیم نمی شویم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اظهار خشنودی از پیروزی برابر آمریکا گفت: ما همچنان به پیروزی های بیشتر می اندیشیم و هرگز تسلیم نمی شویم.

اسلوبودان کواچ سرمربی مردان ایران در کنفرانس خبری بعد از بازی با امریکا اظهار کرد: این دو بازی( مسابقه با ایتالیا و آمریکا) سورپرایز بود. ما در چند بازی گذشته اصلا دفاع نکرده بودیم. ولی در برابر ایتالیا 15 و امروز 11 امتیاز دفاع سالم داشتیم. دفاع تیم ایران راه افتاده است. یک چیزهایی تغییر کرده که باعث می شود ما دست از مبارزه برنداریم. حتی اگر حریف ما به بازی برگردد و بخواهد ما را شکست بدهد، تسلیم نمی شویم.

کواچ با اشاره به اردوی تیم ملی ایران در آمریکا قبل از آغاز مسابقات جهانی افزود: هم باخت های ما به امریکا برای بازیکنان انگیزه شد که امروز برای برد بجنگند و هم آشنا شدن آنها با سبک بازی امریکایی ها کمک کرد تا راحت بازی کنند. از نتیجه بازی راضی ام و فکر می کنم که دو تیم خوب بازی کردند.

او در پاسخ سوالی درباره شرایط و ظرفیت ورزش والبیال در ایران گفت: به نظر من والیبال ورزش اول ایران است. به ویژه از وقتی فوتبال ایران نتوانست در جام جهانی کار خاصی انجام دهد، مردم ایران والیبال را دوست دارند و حسابی از آن طرفداری می کنند. علاوه بر مردم، ایران فدراسیون و سازماندهی خوبی هم دارد. با برنامه پیش می روند. لیگ ایران هم سطح بالاست و سالهاست که قهرمانی باشگاه های آسیا یک ایرانی می شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان