arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۳

وکیل هاشمی: انتشار مطالب دادگاه غیرعلنی موکلم جرم عمومی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وکیل مهدی هاشمی با بیان اینکه انتشار مطالب دادگاه غیر علنی موکلم یک جرم عمومی است، گفت: دادستان باید انتشار این مطالب از سوی «رسایی» را پیگیری کند.

 «سیدمحمود علیزاده طباطبایی» صبح شنبه پیش از برگزاری هشتمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در شعبه 28 دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران در جمع خبرنگاران افزود: از آنجا که این کار جرم عمومی است و جرم عمومی نیز به شاکی خصوصی نیازی ندارد، از این رو دادستان باید اعلام جرم کند و ببیند که «رسایی» چگونه از جلسه دادگاه و محتویات آن مطلع بود که آن را در روزنامه «9 دی» منتشر کرده است.

یکی از وکلای مهدی هاشمی نیز در پاسخ به این سووال که چرا مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران حضور نمی یابد، گفت: دادگاه به صحبت های مهدی و وکلایش اعتراض و تاکید کرده در مورد جلسات با خبرنگاران صحبت نکنیم.

هشتمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی اکنون در شعبه 28 دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران با ریاست قاضی مقیسه در حال برگزاریست.

در دو جلسه اول، کیفرخواست این متهم قرائت شد و از جلسه سوم که 27 مرداد ماه برگزار شد تا به امروز، وکلای مهدی هاشمی و خود متهم در مقابل اتهامات وارده به دفاع پرداخته اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان