arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۳

احمدی مقدم: استفاده از ماموران افتخاری پلیس در کلانتری ها و گشت های شبانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندهی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه از ابتدای سال تاکنون رشد جرایم نداشته‌ایم، گفت: در زمینه ماموران افتخاری، آئین‌نامه آن در ستاد کل به ثبت رسیده و دستورالعمل لازم به تصویب رسیده است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در روزهای پایانی سفرهای مردمی هستیم ولی همین سفرها ممکن است اوج سفرها شود زیرا میلاد امام رضا(ع) و روزهای پایانی تابستان فرصتی برای افراد شاغل است که به مسافرت بیایند.


او گفت: طبیعتا اوج ترافیک را شاهد هستیم و در این راه لازم است که مردم ما را همراهی کنند، امیدواریم مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.


فرماندهی ناجا گفت: در زمینه ماموران افتخاری، آئین نامه آن در ستاد کل به ثبت رسیده و دستورالعمل لازم به تصویب رسیده است.


سردار احمدی مقدم گفت: دو گروه مامور افتخاری داریم، گروه اول مانند همیاران پلیس و گروه دوم در عملیات‌ها ما را همراهی می‌کنند.


او گفت: در کلانتری‌ها و گشت‌های شبانه از ماموران داوطلب استفاده می‌کنیم، ظرفیت‌های تاسیسی این موضوع را امیدواریم حل و فصل شود؛‌ همچنین مشکلات و چالش‌های مورد نظر هم تحت نظر قرار می‌گیرد تا با یک آهنگ صحیح رو به جلو حرکت کنیم و نیازمند حمایت قانونی است.
سردار احمدی مقدم گفت: برای بخش بازرسان نامحسوس باید یک طرح جدید در نظر بگیریم، قرارگاه سرقت نیز راه‌اندازی شده است، خوشبختانه با همکاری بسیج و تمامی نهادها و همکاری دستگاه قضا شاهد توقف رشد جرایم بودیم و امسال رشد جرایم نداشتیم و امیدواریم با کاهش جرایم روبه‌رو شویم.


او گفت: سال گذشته افزایش کشف مواد مخدر داشتیم و امیدواریم با همکاری دستگاه قضا به این روند نزولی ادامه دهیم.


سردار احمدی مقدم گفت: بخش خصوصی و عمومی دوربین‌هایی نصب می‌کنند و هشدار می‌دهیم که این دوربین‌ها باید توسط مرکز کنترل تصویری ما تحت کنترل قرار گیرد، امیدواریم تا پایان همین برنامه این اتفاقات میسر شود.


احمدی مقدم گفت: تروریست‌ها مرتب تلاش می‌کنند مواد مخدر وارد کنند ولی خوشبختانه کنترل ما در حال بهبود است و در منطقه سراوان سرعت خوبی داشته‌ایم؛ البته تا وسایل انسداد مرز ایجاد کنیم ممکن است کمی این روند طولانی شود.

 

منبع: تسنیم
برچسب ها: قرارگاه ، بسیج ، تروریست
نظرات بینندگان