arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۳

رئیس کل دادگستری استان تهران: محکومیت شهرام جزایری به پایان نرسیده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در 4 ماهه اول امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد افزایش تعداد پرونده‌های وارده به دادگستری استان تهران بوده‌ایم.

غلامحسین اسماعیلی گفت: از حیث آمار موجودی پرونده ها رقمی بالغ بر 500 هزار پرونده در دادگستری در بخش های مختلف اعم از دادسرا، محاکم، تجدید نظر و اجرای احکام در جریان داریم که این رقم بارش به دوش همکاران قضایی و اداری است.


او گفت: در 4 ماهه اول امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد افزایش تعداد پرونده‌های وارده به دادگستری استان تهران بوده‌ایم که در مقایسه با مدت مشابه پرونده‌های حقوقی کاهش داشته اما متاسفانه پرونده‌های کیفری و همچنین پرونده‌های خانواده شاهد رشد 2/5 درصدی بوده‌ایم.


این مقام قضایی در خصوص این که شهرام جزایری معتقد است محکومیتش پایان یافته اما هنوز در زندان است، گفت: محکومین ادعاهای زیادی مطرح می‌کنند. اخیرا مراجعه‌ای به سابقه محکومیت وی نداشته ام. این پرونده مفتوح و در واحد اجرای حکم دادسرا است.


او گفت: این یک الزام قانونی و یک تکلیف شرعی است که اگر کسی محکومیتش به پایان برسد در زندان نخواهد بود و در این رابطه تفاوتی ندارد که محکوم علیه چه کسی می خواهد باشد.


اسماعیلی گفت: قطعا روزی که محکومیت شهرام جزایری به پایان برسد از زندان آزاد خواهد شد.

 


منبع: میزان

برچسب ها: قضایی ، محکومیت ، زندان ، قانونی
نظرات بینندگان