arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۳۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳

بازتاب نظرسنجی وزارت ورزش در صدای آمریکا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه اینترنتی صدای آمریکا با انتشار بخشی از گزارش مرکز تحقیقات وزارت ورزش و جوانان نوشت که بیش از دو سوم جوانان برای دسترسی به سایت های اینترنتی ممنوع شده در کشور، از نرم افزارهای غیرمجاز استفاده می کنند.


 تارنمای صدای آمریکا در گزارش خود به نقل از محمد تقی حسن زاده، رییس مرکز پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفته 3/ 69 درصد جوانان برای دور زدن فیلترینگ اینترنت از پروکسی استفاده می کنند'.

بر اساس این گزارش، پژوهش در فاصله فروردین 1392 تا فروردین 1393 روی 15 هزار جوان در گروه سنی 15 تا 29 سال انجام شده و نشان می دهد که 4/67 درصد از افرادی که تحقیق روی آن ها انجام شده از اینترنت استفاده می کنند. در حدود 1/19 درصد روی اینترنت چت می کنند، 3/15 درصد کاربر شبکه های اجتماعی هستند، 2/15 درصد برای سرگرمی روی اینترنت می روند و 4/10 درصد از اینترنت برای پژوهش علمی استفاده می کنند.

صدای امریکا به آن بخش از نظرسنجی مرکز تحقیقات وزارت ورزش و جوانان که بیش از 45 درصد جوانان گفته اند که برای دریافت اخبار و رویدادها، شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران را منبع خبر خود می دانند، اشاره نکرده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Netherlands
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
14
بیش از 45 درصد جوانان گفته اند که برای دریافت اخبار و رویدادها، شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران را منبع خبر خود می دانند؟؟!!!!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
شنونده باید عاقل باشه!
نظرات بینندگان