arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳

سردار جزایری: انحطاط رژیم صهیونیستی یک شعار نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت، انحطاط رژیم صهیونیستی واقعیت است و شعار نیست.


سردار سرتیپ پاسدار «سیدمسعود جزایری» روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس «کودکان غزه»  افزود: زندگی در سرزمین های اشغالی همچنان جاری و زنده است، بدون اینکه انسان بخواهد متحمل فشاری شود این برداشت بوجود می آید که این سرزمین است که پیروز شده و ایستاده است.

وی ادامه داد: یکی از تلاش های رژیم صهیونیستی در حمله اخیر به غزه، بازگرداندن هیمنه ای بود که در جنگ 33 روزه و جنگ های دیگر از دست داد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: برای رژیم صهیونیستی که خود را یکی از قدرت های بزرگ جهانی می داند و سیستم های رسانه ای به شدت آن را تبلیغ و ترویج می کنند، خیلی سخت بود که شکستش در اذهان و افکار عمومی جا بیفتد.

به گفته سردار جزایری، اما رژیم صهیونیستی به هدف خود نرسید و افکار عمومی به این موضوع پی برد که این رژیم جعلی رو به ضعف است.

وی ادامه داد: انحطاط رژیم صهیونیستی یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است و چنانچه مقاومت بهتری در منطقه صورت بگیرد، بطور قطع محقق خواهد شد.

سردار جزایری با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس «کودکان غزه» گفت: این نمایشگاه به من نشان داد که مقاومت زنده و پیروز است.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور یادآور شد: بطور قطع رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و انگلیس به کمک رسانه های خود تلاش می کنند تا شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 50 روزه را جبران کنند و افکار عمومی را مجددا تغییر دهند.

سردار جزایری افزود: آنها تلاش می کنند تا اتفاقاتی که در غزه افتاد، از لحاظ شکستی که خوردند و جنایاتی که مرتکب شدند، به فراموشی ببرند.

وی تاکید کرد: بطور قطع برپایی نمایشگاه هایی از این قبیل آن هم در عرصه های بین المللی کمک می کند که اجازه ندهد رژیم صهیونیستی، آمریکا و استکبار جهانی سیاست ها و خط مشی های سیاسی و تبلیغی و رسانه ای خود را پی بگیرند.

نمایشگاه عکس «کودکان غزه» به همت دانشکده خبر و خبرگزاری جمهوری اسلامی به مدت 10 روز در سلف گالری دانشکده خبر برپا است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان